komkommer??Intervention wrote:vanavond heerlijk genieten van het mooie weer met lekker groene staaf erbij
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
E
-
E
robkuh1990 wrote:Zo, 40 man, 11 uur klaar...
HARD geramd in de keuken zeg xD
biscuit wrote:komkommer??Intervention wrote:vanavond heerlijk genieten van het mooie weer met lekker groene staaf erbij
-
C
biscuit wrote:robkuh1990 wrote:Zo, 40 man, 11 uur klaar...
Haha, godverdomme, hij is al oud Biscuit
-
E
ik heb even mijn post bekeken en die dateert nog tot gister...... daarom een late reactie hierop.robkuh1990 wrote:biscuit wrote:robkuh1990 wrote:Zo, 40 man, 11 uur klaar...
Haha, godverdomme, hij is al oud Biscuit
-
C
mijn post dateert anders van vandaag... want die is vannacht volgens mij gemaakt 
-
C
Thunderdome radio 90's show!

YAHAAA.. plaatjes aanvragen!
YAHAAA.. plaatjes aanvragen!
hmm wat zal ik doen, ik moet 3 uur beginnen met werken. Slapen lukt niet nu, dan zal ik om 12 uur pas in slaap vallen, terwijl ik er 2 uur uit moet... Nu op bed of doorhalen 
Wat voor werk doe je dat je er op donderdag om 3uur al uit moet?roberttt wrote:hmm wat zal ik doen, ik moet 3 uur beginnen met werken. Slapen lukt niet nu, dan zal ik om 12 uur pas in slaap vallen, terwijl ik er 2 uur uit moet... Nu op bed of doorhalen
Distributiecentrum van een supermarkt :p bijbaantje even voor schoolMaximum wrote:Wat voor werk doe je dat je er op donderdag om 3uur al uit moet?roberttt wrote:hmm wat zal ik doen, ik moet 3 uur beginnen met werken. Slapen lukt niet nu, dan zal ik om 12 uur pas in slaap vallen, terwijl ik er 2 uur uit moet... Nu op bed of doorhalen
Haha oke en dan heb je nachtdienst ofzo? Heb je nu vakantie dan ofzo? Ik begin in Augustus pas weer met een studie, werk nu gwn.roberttt wrote:Distributiecentrum van een supermarkt :p bijbaantje even voor schoolMaximum wrote:Wat voor werk doe je dat je er op donderdag om 3uur al uit moet?roberttt wrote:hmm wat zal ik doen, ik moet 3 uur beginnen met werken. Slapen lukt niet nu, dan zal ik om 12 uur pas in slaap vallen, terwijl ik er 2 uur uit moet... Nu op bed of doorhalenmoet ergens me partys van kunnen betalen
werk in de nacht ga overdag naar school :p raad het je niet aan zwaar vermoeiend ..... Want me school vergt ook nogal veel aandacht.. 
Zo net even lekker wezen fitnessen, nu toch nog maar eventjes wat voor school doen.
Project moet morgen af zijn en nog genoeg te doen, zoals altijd
.
Project moet morgen af zijn en nog genoeg te doen, zoals altijd
Arsenal 1-3 voor bij Tottenham
nu Barca kijken!
nu Barca kijken!
Dat je dat zelf wil en dat je ouders dat toe laten!roberttt wrote:werk in de nacht ga overdag naar school :p raad het je niet aan zwaar vermoeiend ..... Want me school vergt ook nogal veel aandacht..
Maximum wrote:Dat je dat zelf wil en dat je ouders dat toe laten!roberttt wrote:werk in de nacht ga overdag naar school :p raad het je niet aan zwaar vermoeiend ..... Want me school vergt ook nogal veel aandacht..
ach ja :p deze week nog en volgende week. Dan is het weer klaar :p
"Can not access SopCast service"
Geen Barca - Real kijken.
haha wat een strijd in die wedstrijd, heerlijk 
Nare man!Pommer wrote:haha wat een strijd in die wedstrijd, heerlijk
-
E
als de school je ging betalen voor al die uren conform cao dan zou je zo beginnen met een nieuwe auto en evetueel huisjes dr bij(monopoly)roberttt wrote:werk in de nacht ga overdag naar school :p raad het je niet aan zwaar vermoeiend ..... Want me school vergt ook nogal veel aandacht..
Kut 13th StreamParvuz wrote:"Can not access SopCast service"![]()