helemaal geen zin meer an werken man, vermoeiend is dit 
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Ik zit ff een half uurtje in de zon en ik zweet me gelijk de tyfus... 
Hahaha kvind t heerlijk. Tis hier 23 graden in Assendelft. 
hidde wrote:Hahaha kvind t heerlijk. Tis hier 23 graden in Oostzaan.
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Je kan vandaag qua temps beter in NL zitten dan in de rest van Europa! Ha, in your face!
Haha das niet zo gek met 10 km afstand. 
Geen flauw idee hoeveel graden het is in Tilburg, laten we het er maar op houden dat het warm ishidde wrote:Hahaha kvind t heerlijk. Tis hier 23 graden in Assendelft.
Goeiesmiddags luitjes!
Lekker in de tuin zitten, met laptopje dr bij.
Het gaat lomp hard in de zon, ben verbrand, en dat gebeurd me vrijwel nooit. 
Eindelijk thuis van werk, moet ik me moeder helpen met verhuizen... ik blijf maar tillen vandaag zeg!
Maargoed gelukkig is het pracht weer! 
Toch maar morgenmiddag vrij genomen!!
Dus dat wordt genieten morgen
Dus dat wordt genieten morgen
Dan zal het ook wel zoiets in Amsterdam zijn.oostzaner wrote:hidde wrote:Hahaha kvind t heerlijk. Tis hier 23 graden in Oostzaan.
Ben trouwens laatst Oostzaan tegengekomen. Toen ik Robertje ophaalde uit Sneek moest ik over de A8. Afslag 1: Oostzaan. Het is echt een gat
hier ook...echt heerlijk met koud grolschje en lekker jointje erbij heerlijk genietenParvuz wrote:Goeiesmiddags luitjes!
dat valt echt reuze mee.Chukkels wrote:Dan zal het ook wel zoiets in Amsterdam zijn.oostzaner wrote:hidde wrote:Hahaha kvind t heerlijk. Tis hier 23 graden in Oostzaan.
Ben trouwens laatst Oostzaan tegengekomen. Toen ik Robertje ophaalde uit Sneek moest ik over de A8. Afslag 1: Oostzaan. Het is echt een gat
Zo weer wakker, veels te warm om te slapen 
-
C
Heerlijk geshopt in Eindhoven....
2 leuke shirtjes voor festivals
1 driekwart voor zondags (een nette)
1 jas (fucking 100 euro)
6 boxers
2 leuke shirtjes voor festivals
1 driekwart voor zondags (een nette)
1 jas (fucking 100 euro)
6 boxers
Ik ga zo lekker amsterdam in, op terrasje zitten en spulletjes kopenroberttt wrote:Zo weer wakker, veels te warm om te slapen
ik zit met laptop in de tuin magic show op en een pot bier nu :p en door jou smsje werd ik wakker biatch :pChukkels wrote:Ik ga zo lekker amsterdam in, op terrasje zitten en spulletjes kopenroberttt wrote:Zo weer wakker, veels te warm om te slapen
veel plezier
ik zet een keer like a boss in op me fb en gelijk moet iemand uit me klas het ook doen. :')
Wat ben ik blij dat ik daar een jaar vanaf ben.
Wat ben ik blij dat ik daar een jaar vanaf ben.
Lukt het eindelijk om een set op te nemen in goede kwaliteit, stottert je cd speler bij elke track.
Set mislukt.
Eerste overgang gelijk de mist in.
Edit:
Wat een tering set haha. Na Amerika ga ik maar sparen voor betere cd spelers, dit kan niet meer.
Edit:
Wat een tering set haha. Na Amerika ga ik maar sparen voor betere cd spelers, dit kan niet meer.
-
C
THE MAGIC SHOW YEEEEEEHAAAAAAAAAA
Wat voor 1 had je er dan? want ik ga binnekort gear aanschaffen, dat ik niet straks het verkeerde koopParvuz wrote:Lukt het eindelijk om een set op te nemen in goede kwaliteit, stottert je cd speler bij elke track.Set mislukt.
![]()
Edit:
Van dat hele goedkope prut spul, omdat ik het eerst wou leren, en daarna betere wou kopen, maar is er nooit van gekomen haha.Maximum wrote:Wat voor 1 had je er dan? want ik ga binnekort gear aanschaffen, dat ik niet straks het verkeerde koopParvuz wrote:Lukt het eindelijk om een set op te nemen in goede kwaliteit, stottert je cd speler bij elke track.Set mislukt.
![]()
Edit:
Heb 2x Mc Crypt CDMPX-20.
Echt brak spul mja.
heerlijk in het zonnetje met laptop op schoot en muziekje op