hmm beetje jammer.. rijd hier net een ambulance door de straat, doet ook niet even de sirene uit ofzo. jezus man wat een kut geluid
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
Zoefbamfloef, morgen aan de harde rag, net chinees gegeten 
Huh, flashback? Vanochtend reed er hier in Kampen toch ook een door de straat waar jij wakker door werd?roberttt wrote:hmm beetje jammer.. rijd hier net een ambulance door de straat, doet ook niet even de sirene uit ofzo. jezus man wat een kut geluid
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
is dezelfde die de weg kwijt isChukkels wrote:Huh, flashback? Vanochtend reed er hier in Kampen toch ook een door de straat waar jij wakker door werd?roberttt wrote:hmm beetje jammer.. rijd hier net een ambulance door de straat, doet ook niet even de sirene uit ofzo. jezus man wat een kut geluid
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
zucht.... koppijn kut zondag bah! 
-
E
ziezo. net ff lekker gewerkt de hele dag. 
morgen weer
wat hebben jullie gedaan vandaag? gefapt? gegeten? uitgeslapen? bier gedronken?
morgen weer
gewacht totdat jij online kwambiscuit wrote:ziezo. net ff lekker gewerkt de hele dag.
morgen weer
-
E
djpatt wrote:gewacht totdat jij online kwambiscuit wrote:ziezo. net ff lekker gewerkt de hele dag.
morgen weer
trouwens: ik heb ff wat boterhammetjes gesmeerd. met lekkere jam dr op
Ik moet eigenlijk een werkstuk over de politiek maken, maar ik kan me vandaag gewoon even niet tot huiswerk zetten. 
hoe heet die baas ook alweer met dat lange haar die muziek filmpjes op youtube maakt
egt heel vals en hij speelt altijd op een keyboard
-
E
moet je nog info hebben of kant en klare voorbeelden?oostzaner wrote:Ik moet eigenlijk een werkstuk over de politiek maken, maar ik kan me vandaag gewoon even niet tot huiswerk zetten.
doe maar kant en klare voorbeelden. (ik ben bestwel lui zegmaar)biscuit wrote:moet je nog info hebben of kant en klare voorbeelden?oostzaner wrote:Ik moet eigenlijk een werkstuk over de politiek maken, maar ik kan me vandaag gewoon even niet tot huiswerk zetten.
ligt op het puntje van mn tong... shit.. even zoekendjpatt wrote:hoe heet die baas ook alweer met dat lange haar die muziek filmpjes op youtube maakt
edit: http://www.youtube.com/user/JoostZijnFilmpjes
Last edited by tommetjeuh on 06 Mar 2011 21:09, edited 1 time in total.
ik ben hem ook kwijttommetjeuh wrote:ligt op het puntje van mn tong... shit.. even zoekendjpatt wrote:hoe heet die baas ook alweer met dat lange haar die muziek filmpjes op youtube maakt
Joost Zijn Onemandband Showorkest
jaaaa thxtommetjeuh wrote:ligt op het puntje van mn tong... shit.. even zoekendjpatt wrote:hoe heet die baas ook alweer met dat lange haar die muziek filmpjes op youtube maakt
edit: http://www.youtube.com/user/JoostZijnFilmpjes
-
E
http://www.iselinge.nl/Scholenplein/pab ... dpolitiek/ :')oostzaner wrote:doe maar kant en klare voorbeelden. (ik ben bestwel lui zegmaar)biscuit wrote:moet je nog info hebben of kant en klare voorbeelden?oostzaner wrote:Ik moet eigenlijk een werkstuk over de politiek maken, maar ik kan me vandaag gewoon even niet tot huiswerk zetten.
hier robkuh1990 via maat z'n account...
carval bevalt sueper! mehaha,, apfelkorn, bier
, licaor 43 en whsilkey cola..
Mhahaha!
totr morgaen met aen kater!
carval bevalt sueper! mehaha,, apfelkorn, bier
Mhahaha!
-
E
Paulvg wrote:hier robkuh1990 via maat z'n account...
carval bevalt sueper! mehaha,, apfelkorn, bier, licaor 43 en whsilkey cola..
Mhahaha!
die zien we in t ziekenhuis trg op de revalidatie
-
E
truste!!roberttt wrote:Nou ik ga slapen.. Welterusten
Dankubiscuit wrote:truste!!roberttt wrote:Nou ik ga slapen.. Welterusten
ga is slapen dan jan doedelroberttt wrote:Dankubiscuit wrote:truste!!roberttt wrote:Nou ik ga slapen.. Welterusten
mijn lever is sterker dan de wil om nee te zeggen tegen drankbiscuit wrote:Paulvg wrote:hier robkuh1990 via maat z'n account...
carval bevalt sueper! mehaha,, apfelkorn, bier, licaor 43 en whsilkey cola..
Mhahaha!
totr morgaen met aen kater!![]()
die zien we in t ziekenhuis trg op de revalidatie
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
zometeen proberen te slapen, zal wel weer tot 0500 wakker liggen :p