Reddend zwemmen gehaald!
Ik ben dik gematst door de leraar.
Gelukkig! Nu kan Oostzaner me redden als ik verdrink in het zweet op Loudnessoostzaner wrote:Reddend zwemmen gehaald!![]()
ik ben niet op loudness.Chukkels wrote:Gelukkig! Nu kan Oostzaner me redden als ik verdrink in het zweet op Loudnessoostzaner wrote:Reddend zwemmen gehaald!![]()
Ik heb ook niks aan jouoostzaner wrote:ik ben niet op loudness.Chukkels wrote:Gelukkig! Nu kan Oostzaner me redden als ik verdrink in het zweet op Loudnessoostzaner wrote:Reddend zwemmen gehaald!![]()
Nou vooruit. Maar als ik mond-op-mond-beademing nodig heb, laat dan maar zitten.oostzaner wrote:defqon?
Jij kan je mond toch niet stilhouden dus dat ging toch niet werkenChukkels wrote:Nou vooruit. Maar als ik mond-op-mond-beademing nodig heb, laat dan maar zitten.oostzaner wrote:defqon?
Pommer wrote:Jij kan je mond toch niet stilhouden dus dat ging toch niet werkenChukkels wrote:Nou vooruit. Maar als ik mond-op-mond-beademing nodig heb, laat dan maar zitten.oostzaner wrote:defqon?
Mijn tracklist voor een nieuwe mix is ook af, denk dat ik hem vrijdag op ga nemen.Intervention wrote:ik weer een lekkere tracklist voor mix heb gemaakt al zeg ik het zelf![]()
oh beter...deze is voor maandag over 2 a 3 wekenDream Chaser wrote:Mijn tracklist voor een nieuwe mix is ook af, denk dat ik hem vrijdag op ga nemen.Intervention wrote:ik weer een lekkere tracklist voor mix heb gemaakt al zeg ik het zelf![]()
Vrijdag heb ik als het goed is een dag vrij van school, dus heb dan tijd genoeg.Intervention wrote:oh beter...deze is voor maandag over 2 a 3 weken
En ik moet zometeen nog gewoon naar school toe :')Rik wrote:Gvd wat een lekker weer
chickies overalRik wrote:Gvd wat een lekker weer
oh echtDream Chaser wrote:En ik moet zometeen nog gewoon naar school toe :')Rik wrote:Gvd wat een lekker weer
Kwart voor 5 tot half 7 les... Compleet doelloos dus!
Ja ze hebben wel vaker van die gekke dingen bij ons op school.Intervention wrote:oh echtDream Chaser wrote:En ik moet zometeen nog gewoon naar school toe :')Rik wrote:Gvd wat een lekker weer
Kwart voor 5 tot half 7 les... Compleet doelloos dus!...dat zou ik dus echt niet kunnen he eerst hele dag vrij en daarna nog keertje naar school
nou suc6 op school en beter dat je hierna vakantie hebtDream Chaser wrote:Haha ja maar ik mis al de helft van mijn colleges.
Gelukkig vrijdag vrij en dan een week vakantie!
Ik ben naar school iig, geniet allemaal van het lekkere weer vandaag!