Je woont dichterbij dan ik, kan je toch best met de trein gaan? Robert moet helemaal van ver komenrobkuh1990 wrote:Nope, kan niet/mag niet
Kan niet; vervoer
Mag niet: geen vrienden gaan mee, te ver
Mensen ontmoet je daar wel
Je woont dichterbij dan ik, kan je toch best met de trein gaan? Robert moet helemaal van ver komenrobkuh1990 wrote:Nope, kan niet/mag niet
Kan niet; vervoer
iets met een cup of domination ofzoiets... althans...katamaran wrote:als je die niet kent robbie.roberttt wrote:wattePommer wrote:DROP 2 YOUR KNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES
Nouja, denk dat zaterdag thuis blijven wordt en dan ziet wat mijn bed mij gaat brengen, loudness kan altijd nogPommer wrote:Je woont dichterbij dan ik, kan je toch best met de trein gaan? Robert moet helemaal van ver komenrobkuh1990 wrote:Nope, kan niet/mag niet
Kan niet; vervoer
Mag niet: geen vrienden gaan mee, te ver![]()
Mensen ontmoet je daar wel
Kevin-Raw wrote:Goedenmorgen!!
Skedoedelefloeps wrote: Ze keek me wel eng aan toen ik d'r op d'r benen tilde, alsof ze bezeten was ofzo...

Dus als mijn moeder pannekoeken heeft gemaakt en ik lig op de zetel mag ik ze niet omdat ze te ver uit mijn bereik liggen?robkuh1990 wrote:Nope, kan niet/mag niet
Kan niet; vervoer
roberttt wrote:Gelukkig ben ik pro

Je maakt een grapje hoop ik? Gdverdomme, dat is echt klote nieuwsroberttt wrote:gefaald
Dickhead, je liet me schrikkenroberttt wrote:Nee was grapje :p ging wel goed