High Voltage is toch gewoon de Hardstyle alias van Nosferatu? En het is toch gewoon een collab van die 2 of staat er op Discogs alleen Nosferatu bij?hidde wrote:Nja, Shiverz is volledig geproduceert door Nosferatu. Snap echt niet waarom High Voltage er het label ''Dbstf'' bij hebben geplakt''. Vind het een toffe track, zo ong de enige track met als artiest ''dbstf'', die dus eigenlijk niets hebben gedaan.Parvuz wrote:Ja dat snap ik, maar op lsdb staan zat setjes van niet bekende dj's.Pommer wrote:B-Frontliner
Dbstf\High Voltage
Chris One
Ran-D
opzich best logisch, aangezien veel artiesten voornamelijk eigen werk draaienEn zelfs daar is het niet te vinden.
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
Sarcasme mag ik hopen?
-
G
nee manMaximum wrote:Sarcasme mag ik hopen?
ik en mn foute smaak
Haha dat is echt zon nummer dat iemand vet stoer en lekker rebels hard aan heeft staan al rijdende in zijn (gehuurde) BMW met het raampje omlaag en zen tank toppie aan en een Fristy plakplaatje op zen bovenarm. 
das een tijd terug voor mij.robkuh1990 wrote:Ugh, verslaving is weg... NFS MW uitgespeeld..
Toen kon ik nog met een Fiat Panda van Lamborghini's winnen.
meneer zit New Kids te kijken...roberttt wrote:IK GA NERGENS MEER VOOR BETALEN JONGUHHHH
hoe raad gij dat verekte kutoostzaner wrote:meneer zit New Kids te kijken...roberttt wrote:IK GA NERGENS MEER VOOR BETALEN JONGUHHHH
die heb ik van het weekend 3x gekeken 
tuut tuut
tuut tuut
-
C
het was een Punto, en die van mij was echt OVER de top geupgraded..oostzaner wrote:das een tijd terug voor mij.robkuh1990 wrote:Ugh, verslaving is weg... NFS MW uitgespeeld..![]()
Toen kon ik nog met een Fiat Panda van Lamborghini's winnen.
nu maar weer verder met BF P4F
moe jonge vananvond maar eens vroeg naar bed voor de verandering 
moete gij niet op bed gaan jonguhhhIntervention wrote:moe jonge vananvond maar eens vroeg naar bed voor de verandering
-
T
New kids ga ik express niet kijken 
je hebt er wel wat van weg jonguhhwesskeej wrote:New kids ga ik express niet kijken
-
T
Ja dat het dorpje wat opgeblazen wordt aan het einde van de film het dorp is waar ik woonroberttt wrote:je hebt er wel wat van weg jonguhhwesskeej wrote:New kids ga ik express niet kijken
-
T
Nee vrienden van me wel en die zeiden het tegen meroberttt wrote:kewl je had toch niet gekeken
och jong verekte mongol
wat is het is hier rustig trouwens
Ik heb op facebook 2 roberts en ze komen beide uit Fryslân... 
ja idd is jammer...en nog steeds niet naar bedroberttt wrote:och jong verekte mongol
vetoostzaner wrote:Ik heb op facebook 2 roberts en ze komen beide uit Fryslân...
trouwens ff serieuze vraag :
Wie mist patt en rico
Wie?roberttt wrote:vetoostzaner wrote:Ik heb op facebook 2 roberts en ze komen beide uit Fryslân...![]()
Wie mist patt en rico
hahaha waren die weg dan?katamaran wrote:Wie?roberttt wrote:vetoostzaner wrote:Ik heb op facebook 2 roberts en ze komen beide uit Fryslân...![]()
Wie mist patt en rico