Active topics in Off-Topic

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
dawasiknie wrote:
roberttt wrote:wat moet ik daar :sick:
Held!
waarom nou weer held?
Er worden genoeg nederlands elftal wedstrijden gespeeld en is robert niet echt een voetbalfan. ;)
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Image

Hoogste bieder krijgt ze ^^
Hardtraxx Addict
1777 posts member since 2008
last seen 1 day ago
5 euro :x
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2026
Een raketje op defqon en een eervolle vermelding op mijn Facebook. ;)
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Pommer wrote:Jah ik weet alle line-up's van alle feesten uit me hoofd >.<
Maar er zal sowieso wel eens een betere zijn geweest, Decibel vorig jaar bijvoorbeeld, of Dominator Raw area was ook nie verkeerd volgens mij
Beetje late reactie, maar de line-up van Dreamfields is toch echt veel beter dan die raw stage van Dominator. :$
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 19 days ago
Nando wrote:
Maar er zal sowieso wel eens een betere zijn geweest, Decibel vorig jaar bijvoorbeeld, of Dominator Raw area was ook nie verkeerd volgens mij
Beetje late reactie, maar de line-up van Dreamfields is toch echt veel beter dan die raw stage van Dominator. :$
Oke noujah ik weet de line-up nie meer maar ik dacht dat ie wel dik was met o.a. Donkey's, The Machine, Crypsis, Tat & Zat en nog wat andere :D
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Pommer wrote:
Nando wrote:
Oke noujah ik weet de line-up nie meer maar ik dacht dat ie wel dik was met o.a. Donkey's, The Machine, Crypsis, Tat & Zat en nog wat andere :D
Ja zoiets was het idd. Ach ja boeiend. :P Thera vs Chris One sluiten trouwens af! :woot:
Bierkoning
last seen 19 days ago
Jah ik las het, ik bekijk het nog wel ff, misschien ga k wel ;)
Donateur
last seen Sep 2014
ik kom net een voetbal kaartje tegen of ticket van een wedstrijd enigste waar ik ben geweest...en wat was het mooi :thumbsup:
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Image[/URL]
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2026
5-2 voor SCH. :P
toen speelde Huntelaar en Suarez nog samen. :)
C
Ugh, verslaving is weg... NFS MW uitgespeeld..
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 1 hour ago
KSwoosh wrote:
Parvuz wrote:Iemand die verstand heeft van Ipod Peels? en de updates daarvan? :P
peels?
pils?
Was het maar pils. :P
Nee, heb een peel voor mn ipod, waar je simkaart inkan om te smsen en bellen, alleen krijg ik lange smsjes in het chinees. :P Dus moet een update in de software hebben, maar snap er de ballen van.
Donateur
last seen Sep 2014
oostzaner wrote:5-2 voor SCH. :P
toen speelde Huntelaar en Suarez nog samen. :)
Mooie tijd was dat
T
Gasten er is een voetbal topic hier voor
Hardtraxx Addict
1418 posts member since 2011
last seen May 2013
Lol'd, ik zoek even op de site van een club uit de buurt omdat hun team had gevochten met RCZ(en dat was ons en Sporting Krommenie ook al overkomen), vind ik oa het goede verslag wat ik nodig had maar ook dit :lol: :
Eerder dit seizoen werd de B1 van Sporting op een gelijk spel gehouden, dus denkt je dit wordt een overwinning dat is standaard. Hoe anders zou het vandaag uitpakken. De wedstrijd was kapot faya en het team speelde vandaag kapot kaka ouwe.

De tegenstanders uit Krommenie lieten ons bokken en zo erg dat je als B3er niet cool over straat kunt omdat zij uit Krommenie je gedist hebben. Geweldig weer, stralende zon en no spang. Fa2 natuurlijk. Sommige matties hadden hun shoeba’s aangetrokken na een zware nacht. Dat de voorbereiding kaka was werd al duidelijk toen er 20 minuten voor tijd nog maar 8 matties aanwezig waren. Zonder keeper maar toch nog met 11 matties werd aan het duel begonnen. Als je zo begint is de kans groot dat je een pakkie krijgt. En dat kregen we ook. Het voelde meer als een bitchklap die nadreund.

De schande van het verlies hoeft niet lang te duren. Komend weekend spelen we weer tegen die kleibeukers uit Krommenie. Dan hoop ik toch echt matties te zien die niet de avond er voor aan de jonkoe gezeten hebben en de stapavond verzetten naar de zaterdag.Het wordt een kapot lelijk potje volgende week met maar een winnaar lijkt me. Of gaat de B3 opnieuw voor een bitchklap….het woord is aan jullie matties. Owja vrijdag gaat Abdoulah op een voetbalplaatje en zorgt voor kapot veel chickies bij Appie in de rij om te ruilen.
Whahaha wat een coach. :lol:
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
HELD! :worship:
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
WTF! :P
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
robkuh1990 wrote:Ugh, verslaving is weg... NFS MW uitgespeeld..
Need For Speed; Modern Warfare?

:P
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Most Wanted.
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Ohja tuurlijk.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
Ik kan gewoon geen 1 set vinden waar deze 4 nummers sws inzitten,
Magic, Shiverz, Inner Child, Psycho. :P
Best wel opvallend, zijn wel bekende harde tracks. :P
Bierkoning
last seen 19 days ago
B-Frontliner
Dbstf\High Voltage
Chris One
Ran-D

opzich best logisch, aangezien veel artiesten voornamelijk eigen werk draaien
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
Pommer wrote:B-Frontliner
Dbstf\High Voltage
Chris One
Ran-D

Ja dat snap ik, maar op lsdb staan zat setjes van niet bekende dj's. :P En zelfs daar is het niet te vinden. :P
Hardtraxx Addict
1418 posts member since 2011
last seen May 2013
Parvuz wrote:
Pommer wrote:B-Frontliner
Dbstf\High Voltage
Chris One
Ran-D

Ja dat snap ik, maar op lsdb staan zat setjes van niet bekende dj's. :P En zelfs daar is het niet te vinden. :P
Nja, Shiverz is volledig geproduceert door Nosferatu. Snap echt niet waarom High Voltage er het label ''Dbstf'' bij hebben geplakt''. Vind het een toffe track, zo ong de enige track met als artiest ''dbstf'', die dus eigenlijk niets hebben gedaan.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
Echt kut dat bij mij opnemen totaal kut klinkt, anders had ik zelf een set gemaakt voor in de auto waar die inzitten. :P