Lol'd, ik zoek even op de site van een club uit de buurt omdat hun team had gevochten met RCZ(en dat was ons en Sporting Krommenie ook al overkomen), vind ik oa het goede verslag wat ik nodig had maar ook dit

:
Citaat:
Eerder dit seizoen werd de B1 van Sporting op een gelijk spel gehouden, dus denkt je dit wordt een overwinning dat is standaard. Hoe anders zou het vandaag uitpakken. De wedstrijd was kapot faya en het team speelde vandaag kapot kaka ouwe.
De tegenstanders uit Krommenie lieten ons bokken en zo erg dat je als B3er niet cool over straat kunt omdat zij uit Krommenie je gedist hebben. Geweldig weer, stralende zon en no spang. Fa2 natuurlijk. Sommige matties hadden hun shoeba’s aangetrokken na een zware nacht. Dat de voorbereiding kaka was werd al duidelijk toen er 20 minuten voor tijd nog maar 8 matties aanwezig waren. Zonder keeper maar toch nog met 11 matties werd aan het duel begonnen. Als je zo begint is de kans groot dat je een pakkie krijgt. En dat kregen we ook. Het voelde meer als een bitchklap die nadreund.
De schande van het verlies hoeft niet lang te duren. Komend weekend spelen we weer tegen die kleibeukers uit Krommenie. Dan hoop ik toch echt matties te zien die niet de avond er voor aan de jonkoe gezeten hebben en de stapavond verzetten naar de zaterdag.Het wordt een kapot lelijk potje volgende week met maar een winnaar lijkt me. Of gaat de B3 opnieuw voor een bitchklap….het woord is aan jullie matties. Owja vrijdag gaat Abdoulah op een voetbalplaatje en zorgt voor kapot veel chickies bij Appie in de rij om te ruilen.
Whahaha wat een coach.