gewoon ff zet pilletje erin of een kurk
Spieren goed aanspannen, thuisgekomen goed kakken, wat een heerlijk gevoel altijddjpatt wrote:gewoon ff zet pilletje erin of een kurk
Spieren goed aanspannen, thuisgekomen goed kakken, wat een heerlijk gevoel altijddjpatt wrote:gewoon ff zet pilletje erin of een kurk
schijten na het stappendj-rico01 wrote:Spieren goed aanspannen, thuisgekomen goed kakken, wat een heerlijk gevoel altijddjpatt wrote:gewoon ff zet pilletje erin of een kurk
hoe weet jij dat je dat niet moet doen?djpatt wrote:schijten na het stappendj-rico01 wrote:Spieren goed aanspannen, thuisgekomen goed kakken, wat een heerlijk gevoel altijddjpatt wrote:gewoon ff zet pilletje erin of een kurk![]()
tip: niet doen als je een grietje bij je hebt
heb ik hier nog op vinyldj-rico01 wrote:ophidian - butterfly vip
mogen ze op mijn begravenis draaiendjpatt wrote:heb ik hier nog op vinyldj-rico01 wrote:ophidian - butterfly vip
kloptHoofdcoach wrote:repost
goed gescheten?roberttt wrote:Zou weer thuis
ja was wel even lekkerdj-rico01 wrote:goed gescheten?roberttt wrote:Zou weer thuis
ga dan een keer niet stappnroberttt wrote:ja![]()
Alleen ben nu kots misselijk, klote kut dag.
Echt een typische zondag..
Carnaval jonguh! Er moet en zal gefeest wordendj-rico01 wrote:ga dan een keer niet stappnroberttt wrote:ja![]()
Ben 2 weekenden thuis gebleven, dus ik kon nu weer is..dj-rico01 wrote:ga dan een keer niet stappnroberttt wrote:ja![]()