Mijn xbox leeft al 3 jaar zonder RROD nergens last van dus 
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Ik heb hem één keer gehad toen had ik hem naar Frankfurt gestuurd. Was een week afkicken voor mij. 
vertel.wrote:Stage waarschijnlijk, maar hoop dat ik daar een baan fix. Wil namelijk voorgoed hier weg(reden voor) lekker daar veel beter
Zou opzich ook wel weg willen uit NL later.
ik zij een keer exact hetzelfde tegen klasgenoten die ps3 fanboys waren, die middag was ie stuk ook xDwrote:Mijn xbox leeft al 3 jaar zonder RROD nergens last van dus
afkloppen dus
Beter man! (van die stage in Zweden)wrote:Stage waarschijnlijk, maar hoop dat ik daar een baan fix. Wil namelijk voorgoed hier weg(reden voor) lekker daar veel beter
Nieuwe startwrote:vertel.wrote:Stage waarschijnlijk, maar hoop dat ik daar een baan fix. Wil namelijk voorgoed hier weg(reden voor) lekker daar veel beter![]()
Zou opzich ook wel weg willen uit NL later.
Last edited by roberttt on , edited 1 time in total.
Kan natuurlijk ook...wrote:Je moest eens weten wat voor een kutdag ik achter de rug had :')
foto van vannavond Ajax - Shimizu. De ArenA was bijna leeg en kijk deze foto is.
:')

T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
lol dat is een dikke vet shop 
A
hahahaha, op ned3. Word CoD in verband gebracht met de schietpartij in Alphen aan de Rijn
Kans-loos
Kans-loos
Wel erg slechte fotoshop zeg, als je dan toch bezig bent verander de datum op de achtergrond dan ook mee!wrote:foto van vannavond Ajax - Shimizu. De ArenA was bijna leeg en kijk deze foto is.:')
Ik heb weer zo'n moeder die dat dan weer gelooft... zo naief.. *Facepalm*wrote:hahahaha, op ned3. Word CoD in verband gebracht met de schietpartij in Alphen aan de Rijn
Kans-loos
Maximum begrijpt het niet helemaal... 
Hahaha gastwrote:Maximum begrijpt het niet helemaal...
A
Houdoewiedoe
Hier ook, slapen!wrote:i'm out![]()
trusten
A
wrote:Houdoewiedoe
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Ja welterusten
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
ze kunnen het beter sick minds gaan noemenwrote:Hahaha jah, nog eent trap hoger in ziek geest als de vorige aflevering en aan dit intro te zien word deze aflevering nog zieker!wrote:eerst dacht ik van ''ziek hij hangt mensen op en laat 1 of ander meisje toekijken'' en dan kom je erachter dat zij allang dood is en hij probeert haar zo lang mogelijk goed te houden met kaarsvet... like wutwrote:En hij loopt al de hele tijd rond met een dood meisje, ach jah waarom ook niet... siccccckkk