Mijn xbox leeft al 3 jaar zonder RROD nergens last van dus 
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Ik heb hem één keer gehad toen had ik hem naar Frankfurt gestuurd. Was een week afkicken voor mij. 
vertel.roberttt wrote:Stage waarschijnlijk, maar hoop dat ik daar een baan fix. Wil namelijk voorgoed hier weg(reden voor) lekker daar veel beter
Zou opzich ook wel weg willen uit NL later.
ik zij een keer exact hetzelfde tegen klasgenoten die ps3 fanboys waren, die middag was ie stuk ook xDHoofdcoach wrote:Mijn xbox leeft al 3 jaar zonder RROD nergens last van dus
afkloppen dus
Beter man! (van die stage in Zweden)roberttt wrote:Stage waarschijnlijk, maar hoop dat ik daar een baan fix. Wil namelijk voorgoed hier weg(reden voor) lekker daar veel beter
Nieuwe starthidde wrote:vertel.roberttt wrote:Stage waarschijnlijk, maar hoop dat ik daar een baan fix. Wil namelijk voorgoed hier weg(reden voor) lekker daar veel beter![]()
Zou opzich ook wel weg willen uit NL later.
Last edited by roberttt on 13 Apr 2011 23:22, edited 1 time in total.
Kan natuurlijk ook...Almighty wrote:Je moest eens weten wat voor een kutdag ik achter de rug had :')
foto van vannavond Ajax - Shimizu. De ArenA was bijna leeg en kijk deze foto is.
:')

-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
lol dat is een dikke vet shop 
-
A
hahahaha, op ned3. Word CoD in verband gebracht met de schietpartij in Alphen aan de Rijn
Kans-loos
Kans-loos
Wel erg slechte fotoshop zeg, als je dan toch bezig bent verander de datum op de achtergrond dan ook mee!oostzaner wrote:foto van vannavond Ajax - Shimizu. De ArenA was bijna leeg en kijk deze foto is.:')
Ik heb weer zo'n moeder die dat dan weer gelooft... zo naief.. *Facepalm*Almighty wrote:hahahaha, op ned3. Word CoD in verband gebracht met de schietpartij in Alphen aan de Rijn
Kans-loos
Maximum begrijpt het niet helemaal... 
Hahaha gastoostzaner wrote:Maximum begrijpt het niet helemaal...
-
A
Houdoewiedoe
Hier ook, slapen!Pommer wrote:i'm out![]()
trusten
-
A
Almighty wrote:Houdoewiedoe
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Ja welterusten
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
ze kunnen het beter sick minds gaan noemenMaximum wrote:Hahaha jah, nog eent trap hoger in ziek geest als de vorige aflevering en aan dit intro te zien word deze aflevering nog zieker!RAW-vizion wrote:eerst dacht ik van ''ziek hij hangt mensen op en laat 1 of ander meisje toekijken'' en dan kom je erachter dat zij allang dood is en hij probeert haar zo lang mogelijk goed te houden met kaarsvet... like wutMaximum wrote:En hij loopt al de hele tijd rond met een dood meisje, ach jah waarom ook niet... siccccckkk