hahaharoberttt wrote:Voel met die jonge mee, had dit nooit moeten kijken kan niet tegen dit soort dingen
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
Weer een week slecht slapen door dit
droom altijd over zulke dingen vet raar, moet geen tv kijken :')
-
T
Zeg mensen Xbox 360 kopen? 
-
C
Hoeveel?
-
T
Weet niet wat dat ding nog waard is het is wel een oudere versie bied maarrobkuh1990 wrote:Hoeveel?
-
A
Geen Red Ring Of Death?
-
T
Ja als ie een fout aan geeft en dan knippert die heb je een rode ring er om heenAlmighty wrote:Geen Red Ring Of Death?
hoeveel lampjes branden er dan?wesskeej wrote:Ja als ie een fout aan geeft en dan knippert die heb je een rode ring er om heenAlmighty wrote:Geen Red Ring Of Death?
-
T
Hoeveel wil je dat er gaan branden?oostzaner wrote:hoeveel lampjes branden er dan?wesskeej wrote:Ja als ie een fout aan geeft en dan knippert die heb je een rode ring er om heenAlmighty wrote:Geen Red Ring Of Death?
-
A
Die RROD was mijn aanleiding om dat ding uit het raam te bonjouren
Heb je dat echt gedaan? Dat is echt grappig namelijk!Almighty wrote:Die RROD was mijn aanleiding om dat ding uit het raam te bonjouren
-
T
Je xbox bedoel je? Of watAlmighty wrote:Die RROD was mijn aanleiding om dat ding uit het raam te bonjouren
-
C
Fuck steam... wat een pauper programma
Hahahaha doet me denken aan zo'n serie(weet niet meer welke) waar in één zo een aflevering een meisje vermist was en dat de hele buurt ging zoeken. Had de dader soep gemaakt als lunch voor de mensen die hielpen, had hij daar dat meisje in verwerkt...
T idee was echt ranzig gewoon.
-
C
gast, ik lust mijn kop soep niet meer.... ik had hem net gezet (tomatensoep)hidde wrote:Hahahaha doet me denken aan zo'n serie(weet niet meer welke) waar in één zo een aflevering een meisje vermist was en dat de hele buurt ging zoeken. Had de dader soep gemaakt als lunch voor de mensen die hielpen, had hij daar dat meisje in verwerkt...T idee was echt ranzig gewoon.
-
A
Was echt zo, was Oblivion aan het doen. Was al 2 uur bezig zonder te saven :')Maximum wrote:Heb je dat echt gedaan? Dat is echt grappig namelijk!Almighty wrote:Die RROD was mijn aanleiding om dat ding uit het raam te bonjouren
yesyeswesskeej wrote:Je xbox bedoel je? Of wat
Stel je niet zo aan manrobkuh1990 wrote:gast, ik lust mijn kop soep niet meer.... ik had hem net gezet (tomatensoep)
Last edited by Almighty on 13 Apr 2011 23:05, edited 1 time in total.
Mister and Misses Tennerman Chilly?hidde wrote:Hahahaha doet me denken aan zo'n serie(weet niet meer welke) waar in één zo een aflevering een meisje vermist was en dat de hele buurt ging zoeken. Had de dader soep gemaakt als lunch voor de mensen die hielpen, had hij daar dat meisje in verwerkt...T idee was echt ranzig gewoon.
[quote="Almighty"]Was echt zo, was Oblivion aan het doen. Was al 2 uur bezig zonder te saven :')
Hahahaha vet stoer is dat, gwn denken fuck it kapot meot dat kreng!
Hahahaha vet stoer is dat, gwn denken fuck it kapot meot dat kreng!
Been there, done that!roberttt wrote:Ik heb zin om te emigrerennaar Zweden ..
Haha
..daarom is de ps3 ook,veel beter imo
..ik ga slapen trusten 
No fucking way, hoe heb je dat voor elkaar gekregen?roberttt wrote:Ga er ook wonen voor een half jaar
Stage waarschijnlijk, maar hoop dat ik daar een baan fix. Wil namelijk voorgoed hier weg(reden voor) lekker daar veel beter 
-
A
Je moest eens weten wat voor een kutdag ik achter de rug had :')Maximum wrote:Almighty wrote:Was echt zo, was Oblivion aan het doen. Was al 2 uur bezig zonder te saven :')Hahahaha vet stoer is dat, gwn denken fuck it kapot meot dat kreng!
Last edited by Almighty on 13 Apr 2011 23:13, edited 1 time in total.