Altied.. 40 jappen en 1 vrouwbiscuit wrote:neukbaar vleesch?robkuh1990 wrote:Hoef je der niet?oostzaner wrote:ik praat nu met mijn vakantieliefde van 2010...
wtf komt zij ineens op msn tegen me praten.
gooi der in de groep
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
C
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Avond 
AA VEE OO EN DEEbRt_ wrote:Avond
Tieuw tieuw tieuw tieuw tedieuw
heeeu! hele dag gewerkt, toch nog wezen wielrennen ondanks dat ik best moe was, na een burn energyshot trapte ik een gemiddelde van 31.3 over 95.3 km. Die shit werkt echt. Nu ben ik wel dood, maargoed 
Gvd, gaan ze voetbalweekend plannen in het weekend van Defqon.
Een jongen uit m'n team gaat ook mee, dus we weten niet wat we moeten doen. 
-
E
massaal protesteren voor het gemeente huis en chocomel over de wittte auto`s gooien en q-dance stickers op auto mensen dingen plakken?Parvuz wrote:Gvd, gaan ze voetbalweekend plannen in het weekend van Defqon.Een jongen uit m'n team gaat ook mee, dus we weten niet wat we moeten doen.
-
C
biscuit wrote:massaal protesteren voor het gemeente huis en chocomel over de wittte auto`s gooien en q-dance stickers op auto mensen dingen plakken?Parvuz wrote:Gvd, gaan ze voetbalweekend plannen in het weekend van Defqon.Een jongen uit m'n team gaat ook mee, dus we weten niet wat we moeten doen.
that reaction made me serious LOL!
And everynight, i dream the same dream!
-
T
Blue Horizon!p-stylez wrote:And everynight, i dream the same dream!
Goed plan.biscuit wrote:massaal protesteren voor het gemeente huis en chocomel over de wittte auto`s gooien en q-dance stickers op auto mensen dingen plakken?Parvuz wrote:Gvd, gaan ze voetbalweekend plannen in het weekend van Defqon.Een jongen uit m'n team gaat ook mee, dus we weten niet wat we moeten doen.
Als Defqon niet door kan gaan, dan maar Freshtival en Fantasy Island met mn vrienden. Zorg ik wel dat iedereen mee gaat.
-
T
roberttt wrote:ik ga maar is slapen, welterusten
Erg goed idee..ga ik ook maarr eens doen..trustenroberttt wrote:ik ga maar is slapen, welterusten
-
E
Intervention wrote:Erg goed idee..ga ik ook maarr eens doen..trustenroberttt wrote:ik ga maar is slapen, welterusten
Net besloten dat ik tóch naar Loudness ga!

Pommer wrote:Net besloten dat ik tóch naar bed ga!![]()
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Tijdens Loudness zit ik 9600 km verderopPommer wrote:Net besloten dat ik tóch naar Loudness ga!![]()
Kun je toch wel ff langswippen, ik reis bijna net zo verHoofdcoach wrote:Tijdens Loudness zit ik 9600 km verderopPommer wrote:Net besloten dat ik tóch naar Loudness ga!![]()
Zuid-Afrika
-
C
Intervention wrote:goeiemorgen