Ik zit er ook aan te denken wat platen te kopen en op te hangen.wrote:3 Platen besteld!![]()
3 die vet zijn om te draaien en ook nog mooi aan de muur kunnen.Crypsis - Statement of Intent 3, B-Front & Frontliner - Magic en Donkey Rollers - Innocent.
Ik hou rekening met of de tracks vet zijn, of de platen hoezen vet zijn, en of de kleuren met elkaar kloppen.wrote:Ik zit er ook aan te denken wat platen te kopen en op te hangen.wrote:3 Platen besteld!![]()
3 die vet zijn om te draaien en ook nog mooi aan de muur kunnen.Crypsis - Statement of Intent 3, B-Front & Frontliner - Magic en Donkey Rollers - Innocent.
C
B2S pakt wel uit... KO Aftermovie, Decibel Trailer....
doen ze goed!
doen ze goed!
T
Het was ook geen officiele trailer...wrote:trailer is alweer eraf gehaald
Wtf, vanmorgen hebben ze 300m van me huis een 19-jarige jongen waar ik nog bij op school heb gezeten dood gevonden in een weiland, 250 meter van zijn in het water liggende auto. Ze gaan uit van zelfmoord, maar hoe die dat dan zo voor mekaar heeft gekregen?
Wel fucked up, 19 jaartjes nogmaar...
T
Tsja dat komt wel even hard aan. Misschien had hij de macht over het stuur verloren?wrote:Wtf, vanmorgen hebben ze 300m van me huis een 19-jarige jongen waar ik nog bij op school heb gezeten dood gevonden in een weiland, 250 meter van zijn in het water liggende auto. Ze gaan uit van zelfmoord, maar hoe die dat dan zo voor mekaar heeft gekregen?
eindelijk me webserver online
En dat is idd kut nieuws hidde
En dat is idd kut nieuws hidde
C
Kutnieuws en sterkte Hidde!
Zo maar is New Kids Turbo kijken, me pa heeft hem eindelijk op DVD thuis liggen
Zo maar is New Kids Turbo kijken, me pa heeft hem eindelijk op DVD thuis liggen
Ik denk niet dat je dan 250 meter ver uit je auto wordt geslingerd...wrote:Tsja dat komt wel even hard aan. Misschien had hij de macht over het stuur verloren?wrote:Wtf, vanmorgen hebben ze 300m van me huis een 19-jarige jongen waar ik nog bij op school heb gezeten dood gevonden in een weiland, 250 meter van zijn in het water liggende auto. Ze gaan uit van zelfmoord, maar hoe die dat dan zo voor mekaar heeft gekregen?
Ik kende hem niet heel goed, laatste jaren eigenlijk nauwelijks gezien. Toch vreemd dat zo'n jong iemand die vrij dichtbij woonde er ineens niet meer is.
C
Was het wel.... 5-6 personen pikte hem op, die stem + video materiaal is van B2S zelfwrote:Het was ook geen officiele trailer...wrote:trailer is alweer eraf gehaald
Houd het gewoon zo simpel mogelijkwrote:Het spreken zelf enzo lukt wel maar de gramatica van mij is 3× niks.
Wel raar, ik keek op die jongen zijn hyves om te zien of het echt zo was(of mensen al ''rip'' gingen zeggen enzo dus) en er stond: Online.
Das wel verneukt.
Das wel verneukt.
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Ik sta ook altijd online komt door Hyves app op iPhonewrote:Wel raar, ik keek op die jongen zijn hyves om te zien of het echt zo was(of mensen al ''rip'' gingen zeggen enzo dus) en er stond: Online.
Das wel verneukt.
True! Helaas alles al een miljard keer gezien..
Jah ik ook maar het blijft gewoon geniaalwrote:True! Helaas alles al een miljard keer gezien..
Ja dat snap ik wel, maar dat ziet er zo stom uit.wrote:Ik sta ook altijd online komt door Hyves app op iPhonewrote:Wel raar, ik keek op die jongen zijn hyves om te zien of het echt zo was(of mensen al ''rip'' gingen zeggen enzo dus) en er stond: Online.
Das wel verneukt.
Welke?wrote:Jah ik ook maar het blijft gewoon geniaalwrote:True! Helaas alles al een miljard keer gezien..
Vindt de laatste seizoenen van SP echt geen hol meer aanwrote:Geniale aflevering weer van South Park
ik praat nu met mijn vakantieliefde van 2010...
wtf komt zij ineens op msn tegen me praten.
C
Hoef je der niet?wrote:ik praat nu met mijn vakantieliefde van 2010...
gooi der in de groep
E
neukbaar vleesch?wrote:Hoef je der niet?wrote:ik praat nu met mijn vakantieliefde van 2010...
gooi der in de groep
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
wrote:neukbaar vleesch?wrote:Hoef je der niet?wrote:ik praat nu met mijn vakantieliefde van 2010...
gooi der in de groep