Ik zit er ook aan te denken wat platen te kopen en op te hangen.Parvuz wrote:3 Platen besteld!![]()
3 die vet zijn om te draaien en ook nog mooi aan de muur kunnen.Crypsis - Statement of Intent 3, B-Front & Frontliner - Magic en Donkey Rollers - Innocent.
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ik hou rekening met of de tracks vet zijn, of de platen hoezen vet zijn, en of de kleuren met elkaar kloppen.marsiascout wrote:Ik zit er ook aan te denken wat platen te kopen en op te hangen.Parvuz wrote:3 Platen besteld!![]()
3 die vet zijn om te draaien en ook nog mooi aan de muur kunnen.Crypsis - Statement of Intent 3, B-Front & Frontliner - Magic en Donkey Rollers - Innocent.
-
C
B2S pakt wel uit... KO Aftermovie, Decibel Trailer....
doen ze goed!
doen ze goed!
-
T
Het was ook geen officiele trailer...Ravenwood wrote:trailer is alweer eraf gehaald
Wtf, vanmorgen hebben ze 300m van me huis een 19-jarige jongen waar ik nog bij op school heb gezeten dood gevonden in een weiland, 250 meter van zijn in het water liggende auto. Ze gaan uit van zelfmoord, maar hoe die dat dan zo voor mekaar heeft gekregen?
Wel fucked up, 19 jaartjes nogmaar...
-
T
Tsja dat komt wel even hard aan. Misschien had hij de macht over het stuur verloren?hidde wrote:Wtf, vanmorgen hebben ze 300m van me huis een 19-jarige jongen waar ik nog bij op school heb gezeten dood gevonden in een weiland, 250 meter van zijn in het water liggende auto. Ze gaan uit van zelfmoord, maar hoe die dat dan zo voor mekaar heeft gekregen?
eindelijk me webserver online
En dat is idd kut nieuws hidde
En dat is idd kut nieuws hidde
-
C
Kutnieuws en sterkte Hidde!
Zo maar is New Kids Turbo kijken, me pa heeft hem eindelijk op DVD thuis liggen
Zo maar is New Kids Turbo kijken, me pa heeft hem eindelijk op DVD thuis liggen
Ik denk niet dat je dan 250 meter ver uit je auto wordt geslingerd...wesskeej wrote:Tsja dat komt wel even hard aan. Misschien had hij de macht over het stuur verloren?hidde wrote:Wtf, vanmorgen hebben ze 300m van me huis een 19-jarige jongen waar ik nog bij op school heb gezeten dood gevonden in een weiland, 250 meter van zijn in het water liggende auto. Ze gaan uit van zelfmoord, maar hoe die dat dan zo voor mekaar heeft gekregen?
Ik kende hem niet heel goed, laatste jaren eigenlijk nauwelijks gezien. Toch vreemd dat zo'n jong iemand die vrij dichtbij woonde er ineens niet meer is.
-
C
Was het wel.... 5-6 personen pikte hem op, die stem + video materiaal is van B2S zelfwesskeej wrote:Het was ook geen officiele trailer...Ravenwood wrote:trailer is alweer eraf gehaald
Houd het gewoon zo simpel mogelijkwesskeej wrote:Het spreken zelf enzo lukt wel maar de gramatica van mij is 3× niks.
Wel raar, ik keek op die jongen zijn hyves om te zien of het echt zo was(of mensen al ''rip'' gingen zeggen enzo dus) en er stond: Online.
Das wel verneukt.
Das wel verneukt.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Ik sta ook altijd online komt door Hyves app op iPhonehidde wrote:Wel raar, ik keek op die jongen zijn hyves om te zien of het echt zo was(of mensen al ''rip'' gingen zeggen enzo dus) en er stond: Online.
Das wel verneukt.
Geniale aflevering weer van South Park 
True! Helaas alles al een miljard keer gezien..
Jah ik ook maar het blijft gewoon geniaalMol wrote:True! Helaas alles al een miljard keer gezien..
Ja dat snap ik wel, maar dat ziet er zo stom uit.Hoofdcoach wrote:Ik sta ook altijd online komt door Hyves app op iPhonehidde wrote:Wel raar, ik keek op die jongen zijn hyves om te zien of het echt zo was(of mensen al ''rip'' gingen zeggen enzo dus) en er stond: Online.
Das wel verneukt.
Welke?Pommer wrote:Jah ik ook maar het blijft gewoon geniaalMol wrote:True! Helaas alles al een miljard keer gezien..
Vindt de laatste seizoenen van SP echt geen hol meer aanPommer wrote:Geniale aflevering weer van South Park
ik praat nu met mijn vakantieliefde van 2010...
wtf komt zij ineens op msn tegen me praten.
-
C
Hoef je der niet?oostzaner wrote:ik praat nu met mijn vakantieliefde van 2010...
gooi der in de groep
-
E
neukbaar vleesch?robkuh1990 wrote:Hoef je der niet?oostzaner wrote:ik praat nu met mijn vakantieliefde van 2010...
gooi der in de groep
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
biscuit wrote:neukbaar vleesch?robkuh1990 wrote:Hoef je der niet?oostzaner wrote:ik praat nu met mijn vakantieliefde van 2010...
gooi der in de groep