Wat een kut PF heb jeZaagkick wrote:boys kom zevere
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
Come told that to my face and your dog will be on a hotdog. MazetteeeKickzaag wrote:Wat een kut PF heb jeZaagkick wrote:boys kom zevere
@justin ja tering cloudflare. wie heeft er nog wat te zeveren dan?
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 13 days ago
https://imgur.com/a/ht-goes-ww2-x6rrQIG
Kwam deze tussen de bookmarks tegen en wonderbaarlijk genoeg doet ie het weer?
Kan mij heugen dat de link dood was ...
Alweer 8 jaar geleden...
Alweer 8 jaar geleden...
-
HHardtraxxer
- 807 posts member since 2012
- last seen 10 days ago
Kinderen achter hekRTM93 wrote:https://imgur.com/a/ht-goes-ww2-x6rrQIG
Alweer 8 jaar geleden...
"throwback naar de legends"
peak hardtraxx
peak hardtraxx
Beste Hardtraxx topic ooitRTM93 wrote:https://imgur.com/a/ht-goes-ww2-x6rrQIG
Alweer 8 jaar geleden...
Ongekend dat dit dus al 8 jaar geleden is. Time flies.RTM93 wrote:Alweer 8 jaar geleden...
Is er nou een dictator uit 1945 copyright komen claimen hier ? 
Schijnbaar. Het wordt er niet beter op hier. Ik denk dat ik mijn acount gedag ga zeggen en de boel hier achter ga laten.
Nee Pim, je blijft, net als ik.pim__ wrote:Schijnbaar. Het wordt er niet beter op hier. Ik denk dat ik mijn acount gedag ga zeggen en de boel hier achter ga laten.
Tot het punt dat de stekker eruit getrokken wordt.
Wat is dit nou weer teup??pim__ wrote:Schijnbaar. Het wordt er niet beter op hier. Ik denk dat ik mijn acount gedag ga zeggen en de boel hier achter ga laten.
Kan hardstylboy niet ff terugkomen? En Lyst? Broken Dennis?
Zaagkick, iedereen heeft dit forum 2 jaar geleden al verlaten. Op verzoek van jouw omgeving zijn onze accounts voortgezet door AI chatbots om jou van straat te houden.
ik zeg ook altijd 'ai ai ai' als ik Zaagkick zijn comments lees. De laatste der mohicanen van het forum.Mark With A Tarrel wrote:Zaagkick, iedereen heeft dit forum 2 jaar geleden al verlaten. Op verzoek van jouw omgeving zijn onze accounts voortgezet door AI chatbots om jou van straat te houden.
Mark With A Tarrel wrote:Zaagkick, iedereen heeft dit forum 2 jaar geleden al verlaten. Op verzoek van jouw omgeving zijn onze accounts voortgezet door AI chatbots om jou van straat te houden.
Amigo, dit was voor mij wel wat meer dan 'ai ai ai', ben nog steeds aan het revalideren van de rolberoerte die ik hiervan kreeg. Even goede vrienden overigensRickzel wrote:Vind het het eerder matchfixing dat hij niet op 1 staat. Dat ze hem bewust niet 1 laten worden om dat gezeik te voorkomen![]()
By far de beste track van het jaar gewoon.
Edit: Misschien is een topic 'wat is je meest controversiele mening' in de context van hardere stijlen een leuk idee?
Last edited by Zaagkick on 20 Feb 2026 19:52, edited 6 times in total.
Tijd om de naam Hardtraxx te vervangen door Zaagtraxx.Rickzel wrote:ik zeg ook altijd 'ai ai ai' als ik Zaagkick zijn comments lees. De laatste der mohicanen van het forum.Mark With A Tarrel wrote:Zaagkick, iedereen heeft dit forum 2 jaar geleden al verlaten. Op verzoek van jouw omgeving zijn onze accounts voortgezet door AI chatbots om jou van straat te houden.
Re:
Dat dat nog niet is gebeurd is ook een wonder. Zou natuurlijk super jammer zijn, toch een deel van m'n leven geworden.The Venator wrote:Nee Pim, je blijft, net als ik.pim__ wrote:Schijnbaar. Het wordt er niet beter op hier. Ik denk dat ik mijn acount gedag ga zeggen en de boel hier achter ga laten.
Tot het punt dat de stekker eruit getrokken wordt.
Return of Hardtraxx party? Met boilerroom