Mark With A Tarrel schreef:
Zaagkick, iedereen heeft dit forum 2 jaar geleden al verlaten. Op verzoek van jouw omgeving zijn onze accounts voortgezet door AI chatbots om jou van straat te houden.
Rickzel schreef:
Vind het het eerder matchfixing dat hij niet op 1 staat. Dat ze hem bewust niet 1 laten worden om dat gezeik te voorkomen
By far de beste track van het jaar gewoon.
Amigo, dit was voor mij wel wat meer dan 'ai ai ai', ben nog steeds aan het revalideren van de rolberoerte die ik hiervan kreeg. Even goede vrienden overigens

Edit: Misschien is een topic 'wat is je meest controversiele mening' in de context van hardere stijlen een leuk idee?