Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
Mocht je niets te doen hebben en wat Halloween gerelateerde tracks willen horen.
Om 20:00 begint mijn Halloween stream, check https://www.twitch.tv/nuracore_official
Om 20:00 begint mijn Halloween stream, check https://www.twitch.tv/nuracore_official
Fuck, te laat gelezen. Helaas gemist.
Grote twijfel tussen de docu van Royalistiq en deze hoor, grote der aarde
Poh, net op tijd
Iedereen die was ingehaakt hartelijk dank, nieuw kijkersrecord bereikt. Tering mooi dat @Corneelwr helemaal vdk inbelde hahaha, die zou het wel zwaar hebben gehad op werk vandaag.
Tot de volgende! Verzoekjes mogen in de DM.
Tot de volgende! Verzoekjes mogen in de DM.
Even mezelf ook weer op dit dode forum laten zien. In april wil ik me tijdens de (in mijn geval halve) marathon van Enschede inzetten voor KWF in de strijd tegen kanker. Voor degene die het gemist hebben, mijn zusje vecht al anderhalf jaar tegen deze ziekte en ik wil ook graag een steentje bijdragen bij die strijd. Een bijdrage is natuurlijk niet verplicht, maar zou wel heel erg gewaardeerd worden! Meer informatie
Gedoneerd, veel succes!Steffnov wrote:Even mezelf ook weer op dit dode forum laten zien. In april wil ik me tijdens de (in mijn geval halve) marathon van Enschede inzetten voor KWF in de strijd tegen kanker. Voor degene die het gemist hebben, mijn zusje vecht al anderhalf jaar tegen deze ziekte en ik wil ook graag een steentje bijdragen bij die strijd. Een bijdrage is natuurlijk niet verplicht, maar zou wel heel erg gewaardeerd worden! Meer informatie
Rickzel wrote: Gedoneerd, veel succes!
Zet hem op.
Last edited by corneelwr on 08 Jan 2025 07:09, edited 1 time in total.
Rickzel wrote:Gedoneerd, veel succes!Steffnov wrote:Even mezelf ook weer op dit dode forum laten zien. In april wil ik me tijdens de (in mijn geval halve) marathon van Enschede inzetten voor KWF in de strijd tegen kanker. Voor degene die het gemist hebben, mijn zusje vecht al anderhalf jaar tegen deze ziekte en ik wil ook graag een steentje bijdragen bij die strijd. Een bijdrage is natuurlijk niet verplicht, maar zou wel heel erg gewaardeerd worden! Meer informatie
Ik zag het al op je Strava. Ik heb ook gedoneerd! Lekker bezig, man. En nu werken voor ons geld
. Veel succes!
Thanks allen! Werd erg gewaardeerd

Net weer ff een run neergezet, het werk wordt zeker voortgezetRemi wrote:Ik zag het al op je Strava. Ik heb ook gedoneerd! Lekker bezig, man. En nu werken voor ons geld. Veel succes!
edit: had skaf heel raar verhaal getypt maar sloeg nergens op dus weg
Zaagkick wrote:edit: had skaf heel raar verhaal getypt maar sloeg nergens op dus weg
KNAL M DR IN RODNEYYYYYYYYY ATJOOOOOOOOOOO
-
N
- 1 posts member since 2025
- last seen Aug 2025
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Jeetje, nooit gedacht dat dit topic ooit uit zou sterven 
Zever dan wat meerchicken wrote:Jeetje, nooit gedacht dat dit topic ooit uit zou sterven
Heel dit forum is toch een almachtig zever plek? Zo lijkt het namelijk wel.