Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2554, 2555, 2556, 2557, 2558, 2559, 2560 ... 2575  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2019 14:54 

Hardtraxx Veteran

Mark With A Tarrel schreef:
[WC Experience

Hoppatee
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2019 15:47 

Hardtraxx Veteran

geert3ssen schreef:
Via deze link kun je je meest beluisterde artiesten en nummers zien, zowel op korte als lange termijn.

[url]linkje[/url]

Haha best vet. Klopt bij mij wel aardig denk ik.
Top track long term: Linkin Park - Crawling
Top track short term: Crypsis - Combination Style

Headhunterz meest beluisterde artiest. Die is wel verrassend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2019 00:23 

Hardtraxx Veteran

Het allerlaatste nummer van de allerlaatste Hard Bass ooit was een GPF track. Ik denk dat ik ook ga stoppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2019 16:21 

Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Het allerlaatste nummer van de allerlaatste Hard Bass ooit was een GPF track. Ik denk dat ik ook ga stoppen.

na bijna een hele avond van die langzame meuk vond ik dit echt vet, tenminste ff flink doorbeuke zonder poespas
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2019 16:26 

Hardtraxx Veteran

corneelwr schreef:
Chroman schreef:

na bijna een hele avond van die langzame meuk vond ik dit echt vet, tenminste ff flink doorbeuke zonder poespas

Dat had ik met die Rejecta en Restrained track, ik ben geen gigantische hardcore fan maar dit is wel de vetste hardcore "afsluit track" die ik in lange tijd gehoord heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2019 19:21 

Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:
corneelwr schreef:
Chroman schreef:

Dat had ik met die Rejecta en Restrained track, ik ben geen gigantische hardcore fan maar dit is wel de vetste hardcore "afsluit track" die ik in lange tijd gehoord heb.

Had ik ook! Echt een vette track om de set mee af te sluiten :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2019 20:45 

Hardtraxx Veteran

R.I.P Lau :cry: pestkankertering kutkersemus
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2019 22:11 

Hardtraxx Veteran

Pedaalemre schreef:

:cry:

Wat zouden zijn laatste woorden geweest zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2019 01:03 

Hardtraxx Elite

Helicaze schreef:
Pedaalemre schreef:

:cry:

Wat zouden zijn laatste woorden geweest zijn?

Godverdepestpleuriskankerzooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2019 17:30 

Hardtraxx Elite

ben er weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2019 17:41 

Hardtraxx Veteran

pim__ schreef:
ben er weer

Solis schreef:
Godverdepestpleuriskankerzooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2019 19:22 

Hardtraxx Elite

tjonge jonge, kan wel een toontje lager he. Ik ben vanaf nu extreem links dus ff dimmen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2019 20:35 

Kraak... Piep...

pim__ schreef:
Ik ben vanaf nu extreem link dus ff dimmen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2019 21:12 

Hardtraxx Elite

pim__ schreef:
tjonge jonge, kan wel een toontje lager he. Ik ben vanaf nu extreem links dus ff dimmen.

Dus je gaat op Denk stemmen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2019 00:38 

Hardtraxx Elite

Nope, zonde van t papier. Stem nergens op!!11
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2019 02:38 

Hardtraxxer

En wat hebben we gestemd, mensen? Ik ben voor de Partij voor de Dieren gegaan vanwege hun bredere en langere termijn visie in vergelijking met andere partijen, waar alleen belangen van bepaalde groepen mensen door worden vertegenwoordigd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2019 08:42 

Hardtraxx Veteran

Forum van Democratie
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2019 09:00 

Kraak... Piep...

Nuracore schreef:
Forum van Democratie

Waarom, als ik vragen mag?
Gezien FvD helemaal geen programma heeft voor deze verkiezingen en niet echt actief is op provinciaal niveau. Heb het idee dat mensen meer massaal op ze stemmen vanwege onvrede over de VVD oid :P

Heb zelf D66 gedaan, want de Stemwijzer kwam daar op uit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2019 09:35 

Hardtraxx Veteran

Zelf D66. Had niet verwacht dat Forum zo'n grote partij zou worden, ben er ook verre van blij mee. Maar goed, als je tegen klimaat en immigratie wil stemmen heb je weinig keuze meer. De langspeelplaat van Wilders is klaar (eindelijk) en dat gat moet gevuld worden.

Wat me vooral opvalt is waar FVD wint. Overal rond de grote steden in de randstad (niet erin) zijn ze altijd vrij groot en op plekken en in middengrote steden en protestplekken als Groningen en zuid Limburg. Ben benieuwd hoe ze de koers in gaan vullen, want roepen aan de zijlijn is leuk (terug naar de kerntaken als bestuur, maar wel overal meer geld aan uitgeven) maar ook wat doen is heel wat anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2019 09:38 

Kraak... Piep...

Dat is het punt een beetje wat ik noem. Heb het idee dat mensen op FvD stemmen omdat ze fervent tegen de VVD e.d. zijn en het politieke systeem dat nu in gang is. Bij de verkiezingen zag je Wilders daardoor veel stemmen winnen. Het is sowieso vrij krom om anti VVD te zijn maar dan wel op een rechtse partij te stemmen.

Maar daar tegenover hebben ze inderdaad ontkenning van klimaatverandering, uit Europa willen stappen, immigratie een halt toeroepen, ontkenning van racisme/maatschappelijk verschil man en vrouw. Naast al die onzin zou ik nooit op een zelfverheerlijkend ventje als Baudet willen stemmen. Heb helaas het idee dat de helft van de kiezers geen flauw idee heeft wat dit allemaal inhoudt als dat zou gebeuren.

Vooral het anti-EU, je ziet Brexit voor je neus gebeuren en dan nog euroskeptisch stemmen.. Het is anno 2018 als feit vastgesteld, wettelijk, dat er klimaatverandering is door de mens maar nog ontkennen..

Ben iig blij dat het gros van de zetels in Groningen nog aan een kant staan (PVDA, Groenlinks en D66 en in mindere mate SP en VVD). Niet dat ik zo vervent voor de PVDA en al zeker niet voor de SP ben, maar dat heb ik liever dan van dat populistische gedoe met bovenstaande argumenten.

Het kutste is vooral met de VVD en FVD als grootste partijen in de 1e kamer kun je alle wetten qua klimaat en maatschappij (justitie, zorg, onderwijs) wel vergeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2019 09:55 

Hardtraxx Veteran

Nee, het is ook niet mijn voorkeur om op een filosoof te stemmen die zijn speeches als een soort mijmering uitspreekt. Laat staan om allerlei symbolische dingen te doen als te laat komen voor de herdenking van de aanslag, wetenschap naast zich neer te leggen, wij-zij denken probeert te vergroten en uit te buiten..

Als je zo kijkt zie je dat CDA een probleem heeft, raakt verkiezing op verkiezing mensen kwijt; zelfs in boerenlanden waar ze het altijd goed deden; en VVD moet heel goed op zijn rechterflank gaan letten terwijl ze in een meer centrum-georienteerd kabinet zitten, dat zie ik niet 123 goed komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2019 10:05 

Kraak... Piep...

Ik hoop in ieder geval wel dat elke partij behalve de FvD (en PVV dan) wint in de verkiezingen over twee jaar.

Dan moet de VVD/Rutte maar wat meer naar links bewegen, maar moet niet een enorm probleem zijn. VVD is vooral rechts door zijn standpunten over bedrijfsvoering, vestigingsklimaten e.d. maar zo idioot als de standpunten van extreem rechts is het gelukkig niet.

CDA is te neutraal, daarom verliezen ze stemmen denk ik. De VVD heeft te veel onzin er door gedrukt en heeft te weinig de beloften van de coalitie ingewilligd, zeker wanneer je eigen coalitiepartijen tegen je gaan keren (D66 en CU die het oneens zijn) laat dat zien dat je niet goed bezig bent. Daarom kiezen zo veel mensen ook voor iets anders denk ik en daarom hebben D66 en CU niet zulke grote verliezen als de CDA en VVD geboekt. Helaas is dat wel een vloek, als je een partij in een coalitie bent waarbij de grootste partijen de boel een beetje verzieken, dan verlies je zelf ook stemmen.

Als je ziet waar de stemmen vooral heengaan dan heb je drie kampen. Het kamp dat alles nu wel best vindt die stemmen vooral CDA en VVD, het rechts-populistische hoekje met FvD en PVV en de progressieve linkse hoek met Groenlinks, D66 en in mindere mate de PVDA.

Je ziet in ieder geval dat het links-populistische afneemt, wat mijn inziens een goed ding is, Denk en SP kleiner. Nu hoop ik dat dat rechts-populistische ooit nog eens afneemt.

Maar ik heb het idee zolang dat soort mensen niet minder buitenlanders in hun buurt/op het nieuws zien en zolang hun eigen portemonee niet op een of andere manier worden gevuld zonder iets te doen dat dat niet gaat veranderen. Dat mensen dat "Belasting verlagen" en "Als we uit de EU stappen zijn we beter af" nog steeds geloven is ook een goed "I Don't Want To Live On This Planet Anymore" momentje. Alsof die twee dingen elkaar niet tegenspreken.

Ik hoop zelf nog altijd bij de volgende verkiezingen op een coalitie van D66, GroenLinks en de VVD. Dat ze door deze resultaten in ieder geval maar dichter naar elkaar kunnen komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2019 10:11 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Maar ik heb het idee zolang dat soort mensen niet minder buitenlanders in hun buurt/op het nieuws zien en zolang hun eigen portemonee niet op een of andere manier worden gevuld zonder iets te doen dat dat niet gaat veranderen. Dat mensen dat "Belasting verlagen" en "Als we uit de EU stappen zijn we beter af" nog steeds geloven is ook een goed "I Don't Want To Live On This Planet Anymore" momentje. Alsof die twee dingen elkaar niet tegenspreken.

Jep, maar goed. Vooor werk spreek ik ook veel met Britten uit allerlei rangen en standen en dat geeft wel een mooi kijkje in sommige meningen rondom de Brexit. Kun je hier ook redelijk op toepassen.

Ik ga er eerlijk gezegd wel vanuit dat FVD gaat winnen over twee jaar. Oppositie voeren is veel makkelijker dan beleid maken en met een recessie in aantocht zal het economisch ook niet meer voor de wind gaan.

Voor mijn gevoel is het juist de ontkerkelijking en de ouderen die er klaar mee zijn waarom het CDA zakt. Het is niet meer zo dat je je hele leven op één partij stemt.

En overigens moet ik zeggen dat we op (licht) populistisch links ook nog PvdD hebben. Partij waarmee ook niet valt samen te werken omdat ze te standvastig zijn aan hun principes ipv echt wat willen bereiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2019 10:14 

Hardtraxx Veteran

Lokaal Brabant, omdat die nuchter nadenken en niet met onmogelijke beloftes en doelstellingen komen. Plus ze zijn niet extreem links of rechts. En het ging ten slotte allereerst om Provinciale Staten, de meesten kijken al te veel naar de Eerste Kamer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2019 10:15 

Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
Dat is het punt een beetje wat ik noem. Heb het idee dat mensen op FvD stemmen omdat ze fervent tegen de VVD e.d. zijn en het politieke systeem dat nu in gang is. Bij de verkiezingen zag je Wilders daardoor veel stemmen winnen. Het is sowieso vrij krom om anti VVD te zijn maar dan wel op een rechtse partij te stemmen.

Maar daar tegenover hebben ze inderdaad ontkenning van klimaatverandering, uit Europa willen stappen, immigratie een halt toeroepen, ontkenning van racisme/maatschappelijk verschil man en vrouw. Naast al die onzin zou ik nooit op een zelfverheerlijkend ventje als Baudet willen stemmen. Heb helaas het idee dat de helft van de kiezers geen flauw idee heeft wat dit allemaal inhoudt als dat zou gebeuren.

Vooral het anti-EU, je ziet Brexit voor je neus gebeuren en dan nog euroskeptisch stemmen.. Het is anno 2018 als feit vastgesteld, wettelijk, dat er klimaatverandering is door de mens maar nog ontkennen..

Ben iig blij dat het gros van de zetels in Groningen nog aan een kant staan (PVDA, Groenlinks en D66 en in mindere mate SP en VVD). Niet dat ik zo vervent voor de PVDA en al zeker niet voor de SP ben, maar dat heb ik liever dan van dat populistische gedoe met bovenstaande argumenten.

Het kutste is vooral met de VVD en FVD als grootste partijen in de 1e kamer kun je alle wetten qua klimaat en maatschappij (justitie, zorg, onderwijs) wel vergeten.

Eerste dikgedrukte krijgen ze toch niet voor elkaar! 2e dikgedrukte vind ik wel belangrijk maar daar kan NL natuurlijk niks in veranderen.. Als Duitsland de inwoners aanmoedigt met een beloning van € 850,- om op gas te gaan dan wil ik voor klimaatverandering niks gaan betalen hier! Is voor mij de wereld op z'n kop... ;)

Als de VVD gewoon had aangegeven dat er geen gas meer te winnen is straks in NL i.v.m. Groningen en NL straks afhankelijk wordt van andere landen wat betreft gas, dan kwamen ze veel geloofwaardiger over.. Want ja, dat is wel hoe de vork ik de steel zit! Met dat in het achterhoofd zou je mensen er toch veel eerder toe doen zetten om van het gas af te gaan? ;) Mij in ieder geval wel! Niet door het sprookje "NL en het land van de klimaatverandering!"
Vorige  1 ... 2554, 2555, 2556, 2557, 2558, 2559, 2560 ... 2575  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic