Active topics in Off-Topic

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 6 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 23 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 13 days ago
Ik vind dat het op een stream altijd veel minder uitziet qua sfeer dan het in het echt is.
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
True.

Maar als ze zelfs tijdens het links-rechts momentje halverwege nog steeds met de rug naar het podium blijven staan en totaal niet mee doen, dan is dat toch wel een ander sfeertje dan hier.

Nou vond ik ook wel dat de Legends (Luna, Prophet, Zany) er een potje van maakte qua trackkeuze en gebler door de mic, dat kon beter.
Hardtraxx Veteran
14320 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
Was er niet ergens een event dat AR of VR aan het testen was zodat je er alsnog 'bij' kon zijn?
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 19 days ago
edit laat maar
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 11 days ago
Alm1ghty wrote:edit laat maar
almachtig zever
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
Artiesten maken vaak solo albums. Maar hoe vet zou het zijn dat bijvoorbeeld een E-Force, Noisecontrollers en Phuture Noize een album gaan maken! Uiteraard geldt dit als voorbeeld maar ik denk dat zo'n concept/album wel eens heel goed uit kan pakken :D Thoughts any? :whistle:
Hardtraxx Veteran
3889 posts member since 2013
last seen 1 hour ago
DonnyD wrote:Artiesten maken vaak solo albums. Maar hoe vet zou het zijn dat bijvoorbeeld een E-Force, Noisecontrollers en Phuture Noize een album gaan maken! Uiteraard geldt dit als voorbeeld maar ik denk dat zo'n concept/album wel eens heel goed uit kan pakken :D Thoughts any? :whistle:
Denk dat dit niet per se de verkoopcijfers stimuleert en daardoor niet interessant is voor artiesten. Noisecontrollers zou zich bijvoorbeeld best zorgen kunnen maken dat zijn fans het album niet kopen omdat ze geen fan zijn van E-Force en PN. Men moet, zoals bijvoorbeeld bij B-Freqz, weten dat het een geslaagde combi kan zijn eer ze het kopen. Dat denk ik in ieder geval :P
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
Fantazoo wrote:
DonnyD wrote:Artiesten maken vaak solo albums. Maar hoe vet zou het zijn dat bijvoorbeeld een E-Force, Noisecontrollers en Phuture Noize een album gaan maken! Uiteraard geldt dit als voorbeeld maar ik denk dat zo'n concept/album wel eens heel goed uit kan pakken :D Thoughts any? :whistle:
Zoals Spirit of Hardstyle ? :whistle:
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Er is net een Q&A met Ecstatic geopend! Vraag maar raak dus :P

Hardtraxx Q&A: Ecstatic
Hardtraxx Veteran
8655 posts member since 2013
last seen 4 hours ago
Haha nee wist ik niet!
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
hoi
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
Jor-D wrote:Goed, het vorige "almachtige zever topic" liep een klein beetje uit de hand, en werd op een gegeven moment bijna alleen maar gebruikt tot het aanzetten van zo snel mogelijk een bepaald berichten aantal halen of gewoonweg een hele pagina volspammen met irritante plaatjes of niets toevoegende korte berichtjes.

In het "off-topic" gedeelte, waar dit topic dus staat, kunnen onderwerpen besproken worden die je nergens anders kwijt kan. Het is dus geen plek om zoveel mogelijk onzin neer te zetten.

Hou het netjes :thumbup:
:list:
Hardtraxx Veteran
8655 posts member since 2013
last seen 4 hours ago
Cruelty wrote:hey
??????????
I
Hardtraxx Elite
2326 posts member since 2017
last seen 2 days ago
klapstoel wrote:hoi
Hallo
Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 6 days ago
immuunm wrote:
klapstoel wrote:hoi
Hallo
View on YouTube
Hardtraxx Addict
1108 posts member since 2017
last seen Jul 2024
Nuracore wrote:
Jor-D wrote:Goed, het vorige "almachtige zever topic" liep een klein beetje uit de hand, en werd op een gegeven moment bijna alleen maar gebruikt tot het aanzetten van zo snel mogelijk een bepaald berichten aantal halen of gewoonweg een hele pagina volspammen met irritante plaatjes of niets toevoegende korte berichtjes.

In het "off-topic" gedeelte, waar dit topic dus staat, kunnen onderwerpen besproken worden die je nergens anders kwijt kan. Het is dus geen plek om zoveel mogelijk onzin neer te zetten.

Jor wie?
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Nuracore wrote:

Nou, dan ga ik maar weer
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 14 days ago
Hey x
Hardtraxx Addict
1162 posts member since 2016
last seen Feb 2023
https://tweakers.net/nieuws/145149/smar ... ember.html

Een fractie van een seconde dacht ik even dat radical weer een game had ontwikkeld
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
Schepnetjes
Hardtraxxer
579 posts member since 2018
last seen Oct 2019
Vanaf volgende week een kamer in de buurt van Doornroosje, dus kan zo naar XXlerator lopen :thumbsup: :thumbsup:
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 14 days ago
broodjebeenham wrote:Vanaf volgende week een kamer in de buurt van Doornroosje, dus kan zo naar XXlerator lopen :thumbsup: :thumbsup:
Afterparty locatie is bekend dus.
I
Hardtraxx Elite
2326 posts member since 2017
last seen 2 days ago
Heb je op die afterparty ook broodjes beenham?
Hardtraxxer
579 posts member since 2018
last seen Oct 2019
RTM93 wrote:
broodjebeenham wrote:Vanaf volgende week een kamer in de buurt van Doornroosje, dus kan zo naar XXlerator lopen :thumbsup: :thumbsup:
Afterparty locatie is bekend dus.
Als er niet al te veel bekenden meegaan/willen blijven slapen is een hardtraxx afterparty zeker een mogelijkheid (anders staat zon kamer zo snel vol).
immuunm wrote:Heb je op die afterparty ook broodjes beenham?
Dat zou kannibalisme zijn :huh: :mad:
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Poule C van de Hardtraxx DJ Battles 1.1 staat nu online dus jullie kunnen weer stemmen!

RONDE 1.1 - HARDTRAXX DJ BATTLES | POULE C