Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2548, 2549, 2550, 2551, 2552, 2553, 2554 ... 2575  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2018 14:48 

Haha wtf

Die sterretjes zijn wel genieten :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2018 11:16 

Hardtraxx Veteran

WK pouletje :beer:

https://www.scorito.com/wk-poule/wk-voe ... 65cfeb5187
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2018 14:55 

Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
Rickzel schreef:

Held! Goed idee, I'm in :D

wel 2,90 betalen om het volledige WK spel te kunnen spelen he kniepert
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2018 11:22 

Hardtraxxer

Gister prima vermaakt bij de Toppers. Maar Rene Froger kan echt niet meer. Wat zingt hij slecht zeg op sommige momenten.

Vandaag naar Emporium ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2018 11:31 

hardstyle/fated-future-defqon-1-dj-contest-2018-t63870.html

Trots :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2018 14:22 

Hardtraxx Veteran

Anonymous schreef:
https://hardtraxx.com/hardstyle/fated-future-defqon-1-dj-contest-2018-t63870.html

Black Mirror Society is toch nog niet gereleased?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2018 21:38 

Hardtraxx Veteran

Grim schreef:
Anonymous schreef:
https://hardtraxx.com/hardstyle/fated-future-defqon-1-dj-contest-2018-t63870.html

STaat wel al gereleased op spotify. Qapital cd wellicht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2018 23:11 

Hardtraxx Veteran

Anonymous schreef:

Heel veel succes! Dj contest op deze manier kan ik me echt met geen mogelijkheid toe zetten, hoe vet de prijs ook mag zijn :lol: Maar jullie leuk gedaan natuurlijk :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2018 00:39 

Hekzitter schreef:
Grim schreef:
Anonymous schreef:

STaat wel al gereleased op spotify. Qapital cd wellicht?

Wij hebben idd een eigen intro aangeplakt :$ Hebben we gedaan omdat wij dachten dat dit nummer perfect in ons lijstje pastte ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2018 00:40 

Rickzel schreef:
Anonymous schreef:

Heel veel succes! Dj contest op deze manier kan ik me echt met geen mogelijkheid toe zetten, hoe vet de prijs ook mag zijn :lol: Maar jullie leuk gedaan natuurlijk :thumbsup:

Hahah thanks broeder, we hopen dat originaliteit idd loont
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2018 00:53 

Hardtraxx Veteran

Laat Blear het maar niet horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2018 14:23 

Hardtraxx Elite

Toch wel bijzonder om dit te lezen :huh:

Extrema Outdoor op FB

Citaat:
Extrema Outdoor Nederland cancelt 23ste editie

Lieve allemaal,

We hebben slecht nieuws. Extrema Outdoor Nederland gaat niet door. We kunnen het festival niet op de door ons gewenste wijze neerzetten en dat doet pijn.

Na onze verhuizing van Aquabest naar De Bergen in Wanroij, afgelopen jaar, blijkt nu dat we toch niet op één lijn liggen met de omgeving en de gemeente wat betreft XONL. Het gevolg: een moeizaam proces omtrent vergunningen en tijden. Ook ons festival Mandala wordt hierdoor sterk onder de loep genomen. Daarnaast speelt de overvolle festivalkalender een grote rol. We hebben dus besloten om plaats te maken en XONL voor het eerst te cancellen.

In 1996 vond Extrema Outdoor Nederland voor het eerst plaats, als één van de eerste buitenfestivals in Nederland op het gebied van elektronische muziek. Sindsdien volgden prachtige edities. Oprichter Marcel Mingers: “Met de afgelasting van XONL maken we ruimte voor Mandala Festival, dat volgende week plaatsvindt in Wanroij. We merken dat dit festival - met haar bredere doelgroep - beter bij de regio past. Problemen met de vergunningen ontstonden vooral toen Extrema Outdoor toegevoegd werd aan deze regio.”

“Met Extrema Outdoor Nederland hebben we ontzettend mooie jaren beleefd, waar ik prachtige en blijvende herinneringen aan heb. Natuurlijk doet het pijn en was het een lastig besluit, maar we richten onze blik vol positivisme op de toekomst. Extrema Outdoor leeft voort in België en wie weet toekomstig in nog meer landen. Voor nu en aan iedereen: heel erg bedankt.”

Ticketkopers krijgen hun geld terug, of kunnen besluiten hun ticket in te ruilen voor We Are Electric - 6, 7 en 8 juli, de eigenlijke data van XONL - of Mandala, dat plaatsvindt op 8, 9 en 10 juni. Hierover volgt deze week een mail met verdere uitleg. Wie nu vragen heeft, kan terecht bij [email protected].

Extrema Network wil alle bezoekers, medewerkers, leveranciers en iedereen die de voorbije 25 jaar ook maar iets van doen had met Extrema Outdoor Nederland, ontzettend bedanken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2018 15:14 

Hardtraxx Veteran

Zoals ik het lees stoppen dus volledig in NL, niet alleen dit jaar omdat het niet lukt qua vergunning of lees ik het dan verkeerd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2018 15:29 

Hardtraxx Elite

ErikZ schreef:
Zoals ik het lees stoppen dus volledig in NL, niet alleen dit jaar omdat het niet lukt qua vergunning of lees ik het dan verkeerd?

Dat lees je helemaal goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2018 15:13 

Hardtraxx Veteran

Die gozer met dat wijf in z'n nek, als 'ie zich omdraait bij 10 seconden ongeveer, die is aardig wappie :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2018 17:47 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Die gozer met dat wijf in z'n nek, als 'ie zich omdraait bij 10 seconden ongeveer, die is aardig wappie :lol: :lol:

Die heeft het goed naar z'n zin in ieder geval :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2018 19:59 

Hardtraxx Veteran

Opwarmertje voor Defqon :D

hardstyle/bionicle-defqon-1-megamix-t63942.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2018 20:31 

Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
Fuzzylogic schreef:

Die heeft het goed naar z'n zin in ieder geval :D

Hij had de lotterij nummers van volgende week ook best door kunnen geven
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 21:49 

Hardtraxx Addict

Skip hier eens doorheen, wat een setting :worship:
Romeins theater, ruïne achtige achtergrond en een simpele tafel als DJ booth. ^^

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2018 08:24 

Hardtraxx Elite

Aristo schreef:
wat een setting

Wow wtf :huh: Ik zie het al helemaal voor me om daar een hardstyle feest bij te wonen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2018 10:46 

Hardtraxx Veteran

Matrixx tegen de vlakte, toch wel nostalgisch, veel mooie feesten gehad daar :cry:

https://www.facebook.com/hardnewsnl/pho ... =3&theater
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2018 11:00 

Hardtraxx Veteran

Ja zo mooie herinneringen aan :cry:

Aristo schreef:
Skip hier eens doorheen, wat een setting :worship:
Romeins theater, ruïne achtige achtergrond en een simpele tafel als DJ booth. ^^

Dit zijn idd wel de meest gruwelijke locaties :love: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2018 23:40 

Hardtraxx Veteran

Hoi! Ik doe mee aan de dj contest van Exhibition - Church Of The Harder Styles, en de 5 sets met de meeste stemmen worden gedraaid op een boottocht van Ravecation. Zouden jullie op mijn mix willen stemmen door hem te liken op Mixcloud?

https://www.mixcloud.com/Ravecation/dq1 ... -bionicle/

Is geen pure stemwedstrijd overigens, de uiteindelijke winnaar die op het evenement mag draaien wordt gekozen door de organisatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 10:18 

Hardtraxx Veteran

Hoi Tom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 11:18 

Hardtraxx Veteran

Hoi Cornee! Heb jij mijn fiets gezien? Het was een schwarte fiets.
Vorige  1 ... 2548, 2549, 2550, 2551, 2552, 2553, 2554 ... 2575  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic