Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 6 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
A
Haha wtf

Die sterretjes zijn wel genieten :corn:
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 8 hours ago
Hardtraxx Veteran
last seen 8 hours ago
Exterkate wrote:
Held! Goed idee, I'm in :D
wel 2,90 betalen om het volledige WK spel te kunnen spelen he kniepert
Hardtraxxer
394 posts member since 2017
last seen Nov 2018
Gister prima vermaakt bij de Toppers. Maar Rene Froger kan echt niet meer. Wat zingt hij slecht zeg op sommige momenten.

Vandaag naar Emporium ^^
A
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 13 days ago
Anonymous wrote:https://hardtraxx.com/hardstyle/fated-future-defqon-1-dj-contest-2018-t63870.html

Trots :$
Black Mirror Society is toch nog niet gereleased?
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 5 hours ago
Grim wrote:
Anonymous wrote:https://hardtraxx.com/hardstyle/fated-future-defqon-1-dj-contest-2018-t63870.html

STaat wel al gereleased op spotify. Qapital cd wellicht?
Hardtraxx Veteran
last seen 8 hours ago

Heel veel succes! Dj contest op deze manier kan ik me echt met geen mogelijkheid toe zetten, hoe vet de prijs ook mag zijn :lol: Maar jullie leuk gedaan natuurlijk :thumbsup:
A
Hekzitter wrote:
Grim wrote:

STaat wel al gereleased op spotify. Qapital cd wellicht?
Wij hebben idd een eigen intro aangeplakt :$ Hebben we gedaan omdat wij dachten dat dit nummer perfect in ons lijstje pastte ;)
Last edited by Anonymous on 28 May 2018 00:43, edited 2 times in total.
A
Rickzel wrote:

Heel veel succes! Dj contest op deze manier kan ik me echt met geen mogelijkheid toe zetten, hoe vet de prijs ook mag zijn :lol: Maar jullie leuk gedaan natuurlijk :thumbsup:
Hahah thanks broeder, we hopen dat originaliteit idd loont
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 1 day ago
Laat Blear het maar niet horen
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
Toch wel bijzonder om dit te lezen :huh:

Extrema Outdoor op FB
Extrema Outdoor Nederland cancelt 23ste editie

Lieve allemaal,

We hebben slecht nieuws. Extrema Outdoor Nederland gaat niet door. We kunnen het festival niet op de door ons gewenste wijze neerzetten en dat doet pijn.

Na onze verhuizing van Aquabest naar De Bergen in Wanroij, afgelopen jaar, blijkt nu dat we toch niet op één lijn liggen met de omgeving en de gemeente wat betreft XONL. Het gevolg: een moeizaam proces omtrent vergunningen en tijden. Ook ons festival Mandala wordt hierdoor sterk onder de loep genomen. Daarnaast speelt de overvolle festivalkalender een grote rol. We hebben dus besloten om plaats te maken en XONL voor het eerst te cancellen.

In 1996 vond Extrema Outdoor Nederland voor het eerst plaats, als één van de eerste buitenfestivals in Nederland op het gebied van elektronische muziek. Sindsdien volgden prachtige edities. Oprichter Marcel Mingers: “Met de afgelasting van XONL maken we ruimte voor Mandala Festival, dat volgende week plaatsvindt in Wanroij. We merken dat dit festival - met haar bredere doelgroep - beter bij de regio past. Problemen met de vergunningen ontstonden vooral toen Extrema Outdoor toegevoegd werd aan deze regio.”

“Met Extrema Outdoor Nederland hebben we ontzettend mooie jaren beleefd, waar ik prachtige en blijvende herinneringen aan heb. Natuurlijk doet het pijn en was het een lastig besluit, maar we richten onze blik vol positivisme op de toekomst. Extrema Outdoor leeft voort in België en wie weet toekomstig in nog meer landen. Voor nu en aan iedereen: heel erg bedankt.”

Ticketkopers krijgen hun geld terug, of kunnen besluiten hun ticket in te ruilen voor We Are Electric - 6, 7 en 8 juli, de eigenlijke data van XONL - of Mandala, dat plaatsvindt op 8, 9 en 10 juni. Hierover volgt deze week een mail met verdere uitleg. Wie nu vragen heeft, kan terecht bij info@extrema.nl.

Extrema Network wil alle bezoekers, medewerkers, leveranciers en iedereen die de voorbije 25 jaar ook maar iets van doen had met Extrema Outdoor Nederland, ontzettend bedanken.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 16 days ago
Zoals ik het lees stoppen dus volledig in NL, niet alleen dit jaar omdat het niet lukt qua vergunning of lees ik het dan verkeerd?
Hardtraxx Elite
last seen Jan 2021
ErikZ wrote:Zoals ik het lees stoppen dus volledig in NL, niet alleen dit jaar omdat het niet lukt qua vergunning of lees ik het dan verkeerd?
Dat lees je helemaal goed
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Die gozer met dat wijf in z'n nek, als 'ie zich omdraait bij 10 seconden ongeveer, die is aardig wappie :lol: :lol:
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 5 hours ago
Fuzzylogic wrote:Die gozer met dat wijf in z'n nek, als 'ie zich omdraait bij 10 seconden ongeveer, die is aardig wappie :lol: :lol:
Die heeft het goed naar z'n zin in ieder geval :D
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Opwarmertje voor Defqon :D

Bionicle | Defqon.1 MEGAMIX
Hardtraxx Veteran
14320 posts member since 2011
online now
Hekzitter wrote:
Fuzzylogic wrote:Die gozer met dat wijf in z'n nek, als 'ie zich omdraait bij 10 seconden ongeveer, die is aardig wappie :lol: :lol:
Die heeft het goed naar z'n zin in ieder geval :D
Hij had de lotterij nummers van volgende week ook best door kunnen geven
Hardtraxx Addict
1247 posts member since 2010
last seen 18 days ago
Skip hier eens doorheen, wat een setting :worship:
Romeins theater, ruïne achtige achtergrond en een simpele tafel als DJ booth. ^^

View on YouTube
Hardtraxx Elite
last seen Jan 2021
Aristo wrote:wat een setting
Wow wtf :huh: Ik zie het al helemaal voor me om daar een hardstyle feest bij te wonen :worship:
Hardtraxx Veteran
last seen 8 hours ago
Matrixx tegen de vlakte, toch wel nostalgisch, veel mooie feesten gehad daar :cry:

https://www.facebook.com/hardnewsnl/pho ... =3&theater
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Ja zo mooie herinneringen aan :cry:
Aristo wrote:Skip hier eens doorheen, wat een setting :worship:
Romeins theater, ruïne achtige achtergrond en een simpele tafel als DJ booth. ^^

View on YouTube
Dit zijn idd wel de meest gruwelijke locaties :love: :drool:
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Hoi! Ik doe mee aan de dj contest van Exhibition - Church Of The Harder Styles, en de 5 sets met de meeste stemmen worden gedraaid op een boottocht van Ravecation. Zouden jullie op mijn mix willen stemmen door hem te liken op Mixcloud?

View on Mixcloud

Is geen pure stemwedstrijd overigens, de uiteindelijke winnaar die op het evenement mag draaien wordt gekozen door de organisatie.
Hardtraxx Veteran
8656 posts member since 2013
last seen 30 minutes ago
Hoi Tom!
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Hoi Cornee! Heb jij mijn fiets gezien? Het was een schwarte fiets.