Hmmm ja aan zitten denken. Maar bitch zelf vond ik er al niet echt in passen. En na LMPSJNK en Do You Want Heavy is m dat toch net niet dan. Zit nog te denken om eerst een mashup te maken. Zany & The Beholder - Who Wants This Heavy. Want Who Wants This zit er nog niet in. 
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
Idee! Afsluiten met Wilde Gullie Bas?! Maar volgens mij is die nooit uitgebracht. 
Donkey Rollers - So You Wanna Be HardcoreParvuz wrote:Weet iemand of er ooit een hardcore track is uitgebracht op Fusion. Of een hardcore edit van iets?
Haha owja die bestaat ook nog. Maar steekt behoorlijk af bij de andere 59 tracks dan. Ik denk er nog wel even over na. 
D.O.N.K.EY en dan de laatste deel.
En had Freqz ook niet ergens een hardcore edit van attention ofzo ?
En had Freqz ook niet ergens een hardcore edit van attention ofzo ?
Ja kan ook idd! Ja Attention zelf zit er nog niet in trouwens.
Ga die hardcore versie ff opzoeken. En zat nog te denken aan ctrl alt delete (Kasparov Remix) maar die is uitgebracht op Q-Dance label. Daarom zit origineel van ctrl alt delete er ook niet in. 
De album versie is prima te mixen.Parvuz wrote:Idee! Afsluiten met Wilde Gullie Bas?! Maar volgens mij is die nooit uitgebracht.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
FilsteerdddULTIMO wrote:Joepie 1000e post
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 14 days ago
Ik zat net op het terras in Nijmegen, bij café van buren. En hoorde iemand zeggen een tafel naast me, even op Hardtraxx kijken. Iemand van hier die zich nu aangesproken voelt? 
Nee, al zit ik daar ook wel geregeld op het terras 
Fusion megamix af.
63 tracks in 2 uur. Ga m wel even naluisteren voor ik m online gooi. 
In uniform!ThaBomba. wrote:Ga je toevallig nog maar Defqon?
Hoppa! Hardtraxx Elite door deze post. 
Je bedoelt Hardtraxx Obersturmbannführer neem ik aan?Rowanyt1309 wrote:Hoppa! Hardtraxx Elite door deze post.
Wanneer gaat dit komen?Joey wrote:Je bedoelt Hardtraxx Obersturmbannführer neem ik aan?Rowanyt1309 wrote:Hoppa! Hardtraxx Elite door deze post.
View on YouTube
Wat een fantastisch nummer dit
Gek om Jonathan Mendelsohn in een niet-hardstyle plaat te horen, maar als ik dit zo hoor kan die man toch echt wel zingen, zeg! Alleen jammer dat hij live een stuk minder goed klinkt..
Wat een fantastisch nummer dit
jeetje dankjewel nieuwe muziek gevondenPannenkoek wrote:View on YouTube
Wat een fantastisch nummer ditGek om Jonathan Mendelsohn in een niet-hardstyle plaat te horen, maar als ik dit zo hoor kan die man toch echt wel zingen, zeg! Alleen jammer dat hij live een stuk minder goed klinkt..
Is dat van EDC? Zag op de insta van The Pitcher ook weer rare dingen voorbij komen. Die Amerikanen en festivals blijft een vage combinatie.