goede meme
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
Rody on steroïds.sonnebloem wrote:Is dat Rody in zn avatar?
Kiloknaller wrote:Jezus christ het zal ook nooit anders worden hier hé....
Ben al klaar voor de zomer hoor. Zit alleen nog te twijfelen tussen de neongroene of felroze zwembroek...Remi wrote:Rody on steroïds.sonnebloem wrote:Is dat Rody in zn avatar?
https://www.feestbazaar.nl/badeend-pak.htmlMeneerEend wrote:Ben al klaar voor de zomer hoor. Zit alleen nog te twijfelen tussen de neongroene of felroze zwembroek...Remi wrote:Rody on steroïds.sonnebloem wrote:Is dat Rody in zn avatar?
Roze vloekt teveel met je freshe coupe, broeder.MeneerEend wrote:Ben al klaar voor de zomer hoor. Zit alleen nog te twijfelen tussen de neongroene of felroze zwembroek...Remi wrote:Rody on steroïds.sonnebloem wrote:Is dat Rody in zn avatar?
Wat dacht je van deze Da Tweekaz zwembroek?
Eendjes en assorti met je haarkleur. Wat wilt een mens nog meer?

Eendjes en assorti met je haarkleur. Wat wilt een mens nog meer?

Spijtig dit
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 15 days ago
Aan de bekenden uit het oosten :
http://www.dumpert.nl/mediabase/7312017 ... l_3.0.html
Dit lijkt verdacht veel op station Goor is het niet ? (stef, king?)

Dit lijkt verdacht veel op station Goor is het niet ? (stef, king?)
Is de Arriva als ik dumpertcomments lees. Klopt ook wel want de rode treinen van de syntus hadden niet zo'n voorkant. En als dit Goor was, zou die richting Zuthpen moeten gaan gezien het perron, maar hij staat met de witte lampjes richting Delden. Ik denk het nietRTM93 wrote:Aan de bekenden uit het oosten :
Dit lijkt verdacht veel op station Goor is het niet ? (stef, king?)![]()
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Syntus is nu Blauwnet sinds een paar dagen. Gister van lochem naar enschede geweest met blauwnet. Gelijk 3x vertraging en trein uit hengelo die veel te vroeg vertrekt, gedoe. Helemaal kut.
Klopt, ook nieuwe paaltjes enzo. Eigenlijk gewoon hetzelfde voor de restPedaalemre wrote:Syntus is nu Blauwnet sinds een paar dagen. Gister van lochem naar enschede geweest met blauwnet. Gelijk 3x vertraging en trein uit hengelo die veel te vroeg vertrekt, gedoe. Helemaal kut.
Ja dat viel me ook al op, wat de fuck is dat voor gaar idee 
In Almelo staat mijn sprinter dus 12 minuten stil zodat de Blauwnet trein er voorbij kan gaan. Kan dus beter overstappen en die trein pakkensonnebloem wrote:Ja dat viel me ook al op, wat de fuck is dat voor gaar idee
Ah mooi mag morgen voor het eerst sinds een jaar weer eens richting het mooie saxion... gaat dus een mooi avontuur worden
SterkteDanny Phantom wrote:Ah mooi mag morgen voor het eerst sinds een jaar weer eens richting het mooie saxion... gaat dus een mooi avontuur worden
Dat moet goedkomen... snel gesprekje over voortgang van afstuderen en weer terugsonnebloem wrote:Sterkte
Mis die plek soms wel
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 15 days ago
Ik denk dat hij sterkte wenst voor de reis.Danny Phantom wrote:Dat moet goedkomen... snel gesprekje over voortgang van afstuderen en weer terugsonnebloem wrote:Sterkte![]()
Mis die plek soms wel
Dat moet ook wel goedkomenRTM93 wrote:Ik denk dat hij sterkte wenst voor de reis.Danny Phantom wrote:Dat moet goedkomen... snel gesprekje over voortgang van afstuderen en weer terugsonnebloem wrote:Sterkte![]()
Mis die plek soms wel
Doelde op Saxion. Dat is echt de hel op aardeRTM93 wrote:Ik denk dat hij sterkte wenst voor de reis.Danny Phantom wrote:Dat moet goedkomen... snel gesprekje over voortgang van afstuderen en weer terugsonnebloem wrote:Sterkte![]()
Mis die plek soms wel
Gewoon niet in die uithoek wonen. Scheelt ook al wat. Wij hebben gewoon maar één spoorlijn en die gaat óf naar Vlissingen óf richting Roosendaal en verder. 
Overigens wel een tijd een vriendin gehad die in Markeloooooooooo woont dus heb alles daar wel gezien, qua station. Eerst van Goes naar Roosendaal, Door in de trein richting Zwolle, overstappen in Zutphen, net de aansluiting missen en dan dus een tijdje wachten. Dan door naar Lochem of Goor of Rijssen en dan nog in de bus. Op Enter heb ik volgens mij ook nog wel eens gestaan. Uurtje of 4 verder, klasse.
Overigens wel een tijd een vriendin gehad die in Markeloooooooooo woont dus heb alles daar wel gezien, qua station. Eerst van Goes naar Roosendaal, Door in de trein richting Zwolle, overstappen in Zutphen, net de aansluiting missen en dan dus een tijdje wachten. Dan door naar Lochem of Goor of Rijssen en dan nog in de bus. Op Enter heb ik volgens mij ook nog wel eens gestaan. Uurtje of 4 verder, klasse.
Vakantieliefde, he.Exterkate wrote:Maaaaarkel. Maar tering man, je zoekt ze wel lekker dichtbij uit of nietRemi wrote:
Overigens wel een tijd een vriendin gehad die in Markeloooooooooo woont dus heb alles daar wel gezien, qua station. :