goede meme
Rody on steroïds.wrote:Is dat Rody in zn avatar?
wrote:Jezus christ het zal ook nooit anders worden hier hé....
Ben al klaar voor de zomer hoor. Zit alleen nog te twijfelen tussen de neongroene of felroze zwembroek...wrote:Rody on steroïds.wrote:Is dat Rody in zn avatar?
https://www.feestbazaar.nl/badeend-pak.htmlwrote:Ben al klaar voor de zomer hoor. Zit alleen nog te twijfelen tussen de neongroene of felroze zwembroek...wrote:Rody on steroïds.wrote:Is dat Rody in zn avatar?
Roze vloekt teveel met je freshe coupe, broeder.wrote:Ben al klaar voor de zomer hoor. Zit alleen nog te twijfelen tussen de neongroene of felroze zwembroek...wrote:Rody on steroïds.wrote:Is dat Rody in zn avatar?
Wat dacht je van deze Da Tweekaz zwembroek?
Eendjes en assorti met je haarkleur. Wat wilt een mens nog meer?

Eendjes en assorti met je haarkleur. Wat wilt een mens nog meer?

Spijtig dit
R
Hardtraxx Veteran
5557 posts member since 2013
last seen 17 hours ago
Aan de bekenden uit het oosten :
http://www.dumpert.nl/mediabase/7312017 ... l_3.0.html
Dit lijkt verdacht veel op station Goor is het niet ? (stef, king?)

Dit lijkt verdacht veel op station Goor is het niet ? (stef, king?)
Is de Arriva als ik dumpertcomments lees. Klopt ook wel want de rode treinen van de syntus hadden niet zo'n voorkant. En als dit Goor was, zou die richting Zuthpen moeten gaan gezien het perron, maar hij staat met de witte lampjes richting Delden. Ik denk het nietwrote:Aan de bekenden uit het oosten :
Dit lijkt verdacht veel op station Goor is het niet ? (stef, king?)![]()
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Syntus is nu Blauwnet sinds een paar dagen. Gister van lochem naar enschede geweest met blauwnet. Gelijk 3x vertraging en trein uit hengelo die veel te vroeg vertrekt, gedoe. Helemaal kut.
Klopt, ook nieuwe paaltjes enzo. Eigenlijk gewoon hetzelfde voor de restwrote:Syntus is nu Blauwnet sinds een paar dagen. Gister van lochem naar enschede geweest met blauwnet. Gelijk 3x vertraging en trein uit hengelo die veel te vroeg vertrekt, gedoe. Helemaal kut.
Ja dat viel me ook al op, wat de fuck is dat voor gaar idee 
In Almelo staat mijn sprinter dus 12 minuten stil zodat de Blauwnet trein er voorbij kan gaan. Kan dus beter overstappen en die trein pakkenwrote:Ja dat viel me ook al op, wat de fuck is dat voor gaar idee
Ah mooi mag morgen voor het eerst sinds een jaar weer eens richting het mooie saxion... gaat dus een mooi avontuur worden
Sterktewrote:Ah mooi mag morgen voor het eerst sinds een jaar weer eens richting het mooie saxion... gaat dus een mooi avontuur worden
Dat moet goedkomen... snel gesprekje over voortgang van afstuderen en weer terugwrote:Sterkte
Mis die plek soms wel
R
Hardtraxx Veteran
5557 posts member since 2013
last seen 17 hours ago
Ik denk dat hij sterkte wenst voor de reis.wrote:Dat moet goedkomen... snel gesprekje over voortgang van afstuderen en weer terugwrote:Sterkte![]()
Mis die plek soms wel
Dat moet ook wel goedkomenwrote:Ik denk dat hij sterkte wenst voor de reis.wrote:Dat moet goedkomen... snel gesprekje over voortgang van afstuderen en weer terugwrote:Sterkte![]()
Mis die plek soms wel
Doelde op Saxion. Dat is echt de hel op aardewrote:Ik denk dat hij sterkte wenst voor de reis.wrote:Dat moet goedkomen... snel gesprekje over voortgang van afstuderen en weer terugwrote:Sterkte![]()
Mis die plek soms wel
Gewoon niet in die uithoek wonen. Scheelt ook al wat. Wij hebben gewoon maar één spoorlijn en die gaat óf naar Vlissingen óf richting Roosendaal en verder. 
Overigens wel een tijd een vriendin gehad die in Markeloooooooooo woont dus heb alles daar wel gezien, qua station. Eerst van Goes naar Roosendaal, Door in de trein richting Zwolle, overstappen in Zutphen, net de aansluiting missen en dan dus een tijdje wachten. Dan door naar Lochem of Goor of Rijssen en dan nog in de bus. Op Enter heb ik volgens mij ook nog wel eens gestaan. Uurtje of 4 verder, klasse.
Overigens wel een tijd een vriendin gehad die in Markeloooooooooo woont dus heb alles daar wel gezien, qua station. Eerst van Goes naar Roosendaal, Door in de trein richting Zwolle, overstappen in Zutphen, net de aansluiting missen en dan dus een tijdje wachten. Dan door naar Lochem of Goor of Rijssen en dan nog in de bus. Op Enter heb ik volgens mij ook nog wel eens gestaan. Uurtje of 4 verder, klasse.
Vakantieliefde, he.wrote:Maaaaarkel. Maar tering man, je zoekt ze wel lekker dichtbij uit of nietwrote:
Overigens wel een tijd een vriendin gehad die in Markeloooooooooo woont dus heb alles daar wel gezien, qua station. :