Wanneer je zo 'dedicated' bent dat je jezelf naar de echte naam van een artiest gaat vernoemenRTM93 wrote:Ik snap het niet.sonnebloem wrote:https://www.facebook.com/adnan.i.kimochi.3?fref=ufi&rc=p dit account
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ik wacht geduldig afExterkate wrote:Ik ga mijn naam zo ook veranderen naar Stef Bas Oskam (Noisecontrollers is the best 4 ever ; ) x d)
Haha goud, dus stel iemand is nog ingelogd en ik verander zijn naam in "Henk de Biertank" dan zit hij daar 60 dagen aan vast?Exterkate wrote:Je moet dan wel 60 dagen wachten tot je het weer kunt veranderen. Maat van mij had dat eens voor de lol gedaan met een compleet random naam en kwam daar pas later achter. ''Ik ga dus de komende twee maanden door het leven als Jonathan Rudo Ter Horst''
Asking for a friend
Net zoals je verjaardag veranderen. Duurt ook een tijdje eer je het terug kan wijzigen. Altijd grappig als iemand plots bestookt wordt met verjaardagswensen en het niet kan aanpassen.
Je kan je verjaardag wel verbergen maar shhhhtt
Je kan je verjaardag wel verbergen maar shhhhtt
inb4 rick op suberbash; ''ey ey ik maak wel fotootje doe je telefoon maar ff'' ''hahahahaha je heet henk de biertank nu''
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 15 days ago
Die truck heb ik ook gebruikt om aan het nr van m'n huidige vriendin te komen.sonnebloem wrote:inb4 rick op suberbash; ''ey ey ik maak wel fotootje doe je telefoon maar ff'' ''hahahahaha je heet henk de biertank nu''
Zij: kun je een foto maken van mij en mijn klasgenoot.
Ik: ja ik maak er wel 1 stuur ik hem je door.
En vervolgens 3 weken niet durven te appen.
Good old times.
5 meter golfhoogte in het Skagerrak waar we morgen gaan bunkeren

Netjes netjesRTM93 wrote:Die truck heb ik ook gebruikt om aan het nr van m'n huidige vriendin te komen.sonnebloem wrote:inb4 rick op suberbash; ''ey ey ik maak wel fotootje doe je telefoon maar ff'' ''hahahahaha je heet henk de biertank nu''
En vervolgens 3 weken niet durven te appen.![]()
Good old times.
Verwachtte te lezen dat je de foto met haar telefoon zou maken, jouw nummer erin zou zetten en jezelf zou appen ermee zodat je dr nummer hebt hahaRTM93 wrote:Die truck heb ik ook gebruikt om aan het nr van m'n huidige vriendin te komen.sonnebloem wrote:inb4 rick op suberbash; ''ey ey ik maak wel fotootje doe je telefoon maar ff'' ''hahahahaha je heet henk de biertank nu''
En vervolgens 3 weken niet durven te appen.![]()
Good old times.
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
hallo die onzin in een topic is al genoeg
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Famke louise

View on Facebook
mini sneak preview (echt mini) van onze nieuwe track, morgen draaien we hem op Suppression
mini sneak preview (echt mini) van onze nieuwe track, morgen draaien we hem op Suppression
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
M-arijn wrote:Famke louise![]()
![]()
![]()
Onthafloorx wrote:View on YouTube
Niet doen.
Gefeliciteerd.Rickzel wrote:https://www.facebook.com/2FacedNL/videos/1956429421291157/
Buiten dat heb ik een hekel aan raw, maar dat ben ik maar.
Zet hem op tijger.Rickzel wrote:https://www.facebook.com/2FacedNL/videos/1956429421291157/
Onthafloorx wrote:View on YouTube
Ik vind het niet echt een mooi liedje
@MelvinFRRemi wrote:Ik zou haar wel doen.
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Over mondkapjes gesproken, Hardtraxx Newbie Mondkapje 420