Is toch geen hartstijl???!!!yannickvk wrote:Gewoon artwork van een EP*. Vond het wel sexy xxsonnebloem wrote:wat is het

Is toch geen hartstijl???!!!yannickvk wrote:Gewoon artwork van een EP*. Vond het wel sexy xxsonnebloem wrote:wat is het

Brimstone...sonnebloem wrote:wat is het
Dry your tears child..yannickvk wrote:Ik heb mijn avatar gewijzigd. Ik hoop dat mensen hier mij nog steeds zullen accepteren om hoe ik ben. Ik ben nog steeds dezelfde Yannick.
Uitnodiging van iemand die er in zit.ztiwef wrote:Hoe kom je eigenlijk op RSU? Hoor iedereen er steeds over.
jee mist niks. Gaat of over Pinsir, Keta of Gearbox vs de rest.ztiwef wrote:Wie heeft er een uitnodiging over?
Ik accepteer dit niet.yannickvk wrote:Ik heb mijn avatar gewijzigd. Ik hoop dat mensen hier mij nog steeds zullen accepteren om hoe ik ben. Ik ben nog steeds dezelfde Yannick.
RTM93 wrote:jee mist niks. Gaat of over Pinsir, Keta of Gearbox vs de rest.ztiwef wrote:Wie heeft er een uitnodiging over?
Dat zou 19:01 de ideale tijd maken, dan kom je boven iedereen te staan die om 19:00 postteHelicaze wrote:Ik denk ook dat dan de meeste mensen online zijn. Kwestie van zoveel mogelijk mensen te bereiken.
Nee, want dan is iedereen die om 19:00 online kwam voor alle berichten weer offlinepatrickjeb wrote:Of 19:02 om daar weer boven te blijven.
Vind t mooi om te zien dat HSCL echt over muziek gaat en bij RSU alleen poep wordt gepraat.RTM93 wrote:jee mist niks. Gaat of over Pinsir, Keta of Gearbox vs de rest.ztiwef wrote:Wie heeft er een uitnodiging over?
Hoezo niet dan? beweging an sich is al goed voor je en laat dat bij hardstyle nou net allemaal wat actiever zijn dan de gemiddelde dans stijl.Cruelty wrote:alsof dat idiote hardstyle dansje daaronder valt joh