Celebrate life wil ik binnenkort ook kopen, maar moet eerst Mary Go Wild nog eens lezen. Meer mensen hier die dat boek hebben?
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ja, vol met goud. Ik ga Celebrate life ook nog wel halen, en 25 yrs awakenings wil ik ook 
Ik ben je maat niet 
Last edited by Svbtwee on 13 Aug 2017 11:25, edited 1 time in total.
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 5 days ago
Au, hoofpijn van die afbeeldingExterkate wrote:
Wtf is dat voor een monsterSvbtwee wrote:https://www.instagram.com/p/BXrIBWrg9Ae/
Nouja zeg..Grim wrote:Wtf is dat voor een monsterSvbtwee wrote:https://www.instagram.com/p/BXrIBWrg9Ae/
Het hoeft niet per se. Celebrate Life begint ook bij de begintijd van ID&T en gebruikt stukken, al dan niet anders geschreven, die ook in Release staan. Denk alleen dat Release de beginperiode van ID&T nog iets uitgebreider beschrijft.Rickzel wrote:Ja ik wil hem dus ook best lezen, maar die recent uitkwam was al deel twee toch? Moet je dat eerste boek ook lezen, of hoe moet k het voor me zien.
Of behandelt het gewoon verschillende onderwerpen.
nu je het zegt. vakantie gehad?sonnebloem wrote:Zo, zijn we weer.
Ik dacht eergisteren nog "waar is sonnebloem gebleven"klapstoel wrote:nu je het zegt. vakantie gehad?sonnebloem wrote:Zo, zijn we weer.
Ja ben je van het denken aan Rickzel overgestapt naar sonnebloem?Svbtwee wrote:Ik dacht eergisteren nog "waar is sonnebloem gebleven"klapstoel wrote:nu je het zegt. vakantie gehad?sonnebloem wrote:Zo, zijn we weer.
Wat een sloerie is die Sander toch ook
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 17 days ago
Helaas wakker geworden met het nieuws dat joey is gevonden waarschijnlijk. En vermoedelijk heeft de familie dit ook vernomen via de media

ja ik had 3 weken vakantie en zit nu weer op de plek helaasch.
Hoorde het vanmorgen ook (vriendin komt uit Haaksbergen) kende je die jongen goed?RTM93 wrote:Helaas wakker geworden met het nieuws dat joey is gevonden waarschijnlijk. En vermoedelijk heeft de familie dit ook vernomen via de media
![]()
Wel echt een heel apart verhaal allemaal. Benieuwd wat hier nog uit komt...
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 17 days ago
Joey niet perse, Robin zijn broer was mijn teamgenoot. Maar hij heeft inmiddels aangegeven ook dat hij zijn laatste seizoen heeft gespeeld. Sneu want Robin was zaterdag nog jarig. Het is allemaal zo dubbel. Nu afwachten op het onderzoek.Rickzel wrote:Hoorde het vanmorgen ook (vriendin komt uit Haaksbergen) kende je die jongen goed?RTM93 wrote:Helaas wakker geworden met het nieuws dat joey is gevonden waarschijnlijk. En vermoedelijk heeft de familie dit ook vernomen via de media
![]()
Wel echt een heel apart verhaal allemaal. Benieuwd wat hier nog uit komt...
wacht watSvbtwee wrote:Ik dacht eergisteren nog "waar is sonnebloem gebleven"klapstoel wrote:nu je het zegt. vakantie gehad?sonnebloem wrote:Zo, zijn we weer.
View on Facebook
The machine die pinsirt... het is toch allemaal wel een beetje ongemakkelijk bij die man he haha
The machine die pinsirt... het is toch allemaal wel een beetje ongemakkelijk bij die man he haha
Ik heb mijn avatar gewijzigd. Ik hoop dat mensen hier mij nog steeds zullen accepteren om hoe ik ben. Ik ben nog steeds dezelfde Yannick.
Gewoon artwork van een EP*. Vond het wel sexy xxsonnebloem wrote:wat is het
Last edited by yannickvk on 17 Aug 2017 17:16, edited 1 time in total.
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 17 days ago
PIEMOL MET TENTAKELS!!111!!yannickvk wrote:Gewoon artwork van een nummer. Vond het wel sexy xxsonnebloem wrote:wat is het