Alleen Nederland. Dat Duitsland verloren heeft van Denemarken is mij even ontgaan. Kan gebeuren toch? Dan hoop ik op Denemarken. Goede kans op de titel dus.Broken Balance wrote:Zo te zien volg je het wel.RTM93 wrote:Ik heb kaarten voor de finale . Ben heel benieuwd. Hoop op Nederland - Duitslandklapstoel wrote:Gister naar kwartfinale vrouwen ek geweest, Engeland - Frankrijk. Was maar €10 en toch wel gezellig avondje gehad met wat maten, maar mijn hemel. Wat een saaie pleuris wedstrijd
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 17 days ago
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Dit. Ook helemaal klaar met dat filmen van iedereen continu, kunt niet een beetje losgaan of je hebt weer een of ander dagjesmens dat je staat te filmen full face.Indy wrote:Blij dat ik niet echt goed te zien ben. Je kunt tegenwoordig al niet meer je ding doen of je staat met je bakkes op internet
Helicaze is weer aan het dippen

Grim wrote:Helicaze is weer aan het dippen
Ik vind het verdachtHelicaze wrote:Photoshop! Oplichter!
Dat is dan deel 2 van het boek neem ik aan? Dus dat boek wat laatst verschenen is.
Vind de foto's erin ook supervet, zoals het stuk van Q-Dance, waarbij ze eerst modellen maken van hun stages
Maar ook gewoon alle foto's van events door de jaren heen, zowel van q-dance, b2s maar ook tomorrowland en bijv. sensation (door heel de wereld)
Moet hem wel eens een keer doorlezen i.p.v. alleen de afbeeldingen te bekijken
Maar ook gewoon alle foto's van events door de jaren heen, zowel van q-dance, b2s maar ook tomorrowland en bijv. sensation (door heel de wereld)
Moet hem wel eens een keer doorlezen i.p.v. alleen de afbeeldingen te bekijken
Ja klopt, was volgens mij 55 euro met verzendkosten via q-dance website. Maar ik vind juist met foto's gaaf, niet alleen tekst maar ook afwisseling met foto's. (En met name omdat ik zelf op een van de foto's staExterkate wrote:Haha ik heb 'm zonder foto's. Die met foto's was duurder toch? Ik heb 'm juist voor het verhaal gekochtKoen wrote:Vind de foto's erin ook supervet
Ik heb hem via bol.com besteld. Ook die van 50 euro, 700 pagina's ongeveer. Is dat dan die met foto's?
Yep waarschijnlijk wel ja, alleen heb je verschillende kleuren qua omslag, ligt er maar net aan waar je hem besteld.Thommy wrote:Ik heb hem via bol.com besteld. Ook die van 50 euro, 700 pagina's ongeveer. Is dat dan die met foto's?
vmboKoen wrote: Moet hem wel eens een keer doorlezen i.p.v. alleen de afbeeldingen te bekijken
KarperschoolFothermucker wrote:vmboKoen wrote: Moet hem wel eens een keer doorlezen i.p.v. alleen de afbeeldingen te bekijken
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
HeyBroken Balance wrote:KarperschoolFothermucker wrote:vmboKoen wrote: Moet hem wel eens een keer doorlezen i.p.v. alleen de afbeeldingen te bekijken
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 17 days ago
Iemand kaartje kopen voor de finale van womens EK ? €200,-

Nee doe maar gratisRTM93 wrote:Iemand kaartje kopen voor de finale van womens EK ? €200,-![]()
Celebrate Life lees je wel echt makkelijk doorheen. Heb nu in 1 avond 11 hoofdstukken gelezen. Kan nu al zeggen dat het een goede aankoop is geweest.
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Ik moet ook eens beginnen..Jordy wrote:Celebrate Life lees je wel echt makkelijk doorheen. Heb nu in 1 avond 11 hoofdstukken gelezen. Kan nu al zeggen dat het een goede aankoop is geweest.
View on YouTube
Ik wil deze hier wel even onder de aandacht brengen zonder een geheel nieuw release topic te openen. 1 van de 4 OST's van E-Mission in Italië.
Ik wil deze hier wel even onder de aandacht brengen zonder een geheel nieuw release topic te openen. 1 van de 4 OST's van E-Mission in Italië.
Zeer vetJordy wrote:View on YouTube
Wat ontiegelijk kut en slecht gejatSvbtwee wrote:View on YouTube
Idee niet origineel, kicks zijn kut. Oke doei.