Hahahaha 
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 17 days ago
Martin wrote:Die opmerking van Domino's![]()
![]()
Jep. 3 of 4
Kwam de originele post paar weken terug tegen met de hashtag #snoeien ofzo. Mooi het watermerk weggetekend 
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 17 days ago
Jij was toch die lange dan met roze vierkant opdruk ? of ben haal ik mensen door de war.Zamble wrote:Thermometer, Simon10pont en ik
Dat krijg je er van als je die filmpjes op het interwebz pleurt
Ben je mooi klaar mee, heb je nog geluk dat het geen dumpert is
Ben je mooi klaar mee, heb je nog geluk dat het geen dumpert is
Indy ook.Zamble wrote:Thermometer, Simon10pont en ik
Blij dat ik niet echt goed te zien ben. Je kunt tegenwoordig al niet meer je ding doen of je staat met je bakkes op internet 
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 17 days ago
Dit vind ik ook een heel kwalijk punt eigenlijk.. Natuurlijk , de meeste internet hypes/filmpjes waaien wel over. En als je iemand vraagt over wie kim is(die meid die op de stage klom) dan weet 99% het niet meer. Maar gewoon het gevoel dat je ergens rond dwaalt op internet en je kan het er niet af halen... Stomme keuzes, domme dingen die je hebt gedaan.. ze zullen voor altijd toegankelijk zijn eenmaal op het internet.Indy wrote:Blij dat ik niet echt goed te zien ben. Je kunt tegenwoordig al niet meer je ding doen of je staat met je bakkes op internet
Het zou je zelfs jaren later nog kunnen achtervolgen. Laatst ook zo'n E-sporter die 5 jaar geleden wat rare dingen schreef op twitter. Moest hierdoor vanwege publiekelijke druk wel weer zijn contract inleveren. 5 jaar geleden. Hell, als je sommige comments van mij 5 jaar geleden op zoekt dan ben ik een heel ander persoon haast. Maar goed mensen veranderen constant..
Goed dit was mijn zever moment weer voor deze dag. Bijna weekend.
Ja man , kloptRTM93 wrote:Jij was toch die lange dan met roze vierkant opdruk ? of ben haal ik mensen door de war.Zamble wrote:Thermometer, Simon10pont en ik
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 17 days ago
Jij zat nog naar me te zwaaien op fatalaty en ik dacht oprecht dat je naar iemand achter of voor mij zwaaide maar ik zag niemand reageren dus ik keek heel moeilijk. Mijn excuses. bier ?Zamble wrote:Ja man , kloptRTM93 wrote:Jij was toch die lange dan met roze vierkant opdruk ? of ben haal ik mensen door de war.Zamble wrote:Thermometer, Simon10pont en ik
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 17 days ago
http://www.tubantia.nl/haaksbergen/poli ... ~a8b8cb3e/
Joey is het broertje van mijn teamgenoot. Heel raar om zo nieuws over bekenden te lezen. Ik kan alleen maar hopen dat ze levend terug komen maar ik vrees het ergst...
Joey is het broertje van mijn teamgenoot. Heel raar om zo nieuws over bekenden te lezen. Ik kan alleen maar hopen dat ze levend terug komen maar ik vrees het ergst...
-
CHardtraxxer
- 233 posts member since 2011
- last seen Dec 2019
Link is zeker verwijderd. Kan niks meer zien 
Neen. werkt nog gewoonCrashee wrote:Link is zeker verwijderd. Kan niks meer zien
Gister naar kwartfinale vrouwen ek geweest, Engeland - Frankrijk. Was maar €10 en toch wel gezellig avondje gehad met wat maten, maar mijn hemel. Wat een saaie pleuris wedstrijd 
Bier zuipen en kut roepen. Meer is er niet nodig om een leuke dag te hebben toch?klapstoel wrote:Gister naar kwartfinale vrouwen ek geweest, Engeland - Frankrijk. Was maar €10 en toch wel gezellig avondje gehad met wat maten, maar mijn hemel. Wat een saaie pleuris wedstrijd
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 17 days ago
Ik heb kaarten voor de finale . Ben heel benieuwd. Hoop op Nederland - Duitslandklapstoel wrote:Gister naar kwartfinale vrouwen ek geweest, Engeland - Frankrijk. Was maar €10 en toch wel gezellig avondje gehad met wat maten, maar mijn hemel. Wat een saaie pleuris wedstrijd
Unknown wrote:Kun je lang hopen.
Zou dat Q-dance account hier op hardtraxx niet gewoon Miwer zijn?
Zo te zien volg je het wel.RTM93 wrote:Ik heb kaarten voor de finale . Ben heel benieuwd. Hoop op Nederland - Duitslandklapstoel wrote:Gister naar kwartfinale vrouwen ek geweest, Engeland - Frankrijk. Was maar €10 en toch wel gezellig avondje gehad met wat maten, maar mijn hemel. Wat een saaie pleuris wedstrijd
Ik ook, behalve tegen België heb ik alles gezien. Tegen Zweden was duidelijk de beste pot.
Broken Balance wrote:Zo te zien volg je het wel.RTM93 wrote:Ik heb kaarten voor de finale . Ben heel benieuwd. Hoop op Nederland - Duitslandklapstoel wrote:Gister naar kwartfinale vrouwen ek geweest, Engeland - Frankrijk. Was maar €10 en toch wel gezellig avondje gehad met wat maten, maar mijn hemel. Wat een saaie pleuris wedstrijd