Ga hem thuis direct luisteren. Ben benieuwd. 
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 17 days ago
Uptempo vind ik alleen fijn als er echt een leuke en diepgaande melodie in zit. Hoe Dr Peacock bijvoorbeeld wist te openen tijdens Peacock in concert.. Dat vind ik toch wel heel erg gaaf, voor de rest vind ik het allemaal een beetje simpel..
Dolphin is dan ook de enige artiest waarbij ik dat snelle tempo echt trek. Normaal gesproken vind ik het gewoon tokkie muziek alleen dit gaat tenminste nog eens echt hardSteffnov wrote:Yep, onderstaande track is bijv. op 205 BPM en gewoon ontzettend dik. Uptempo is voor mij gewoon te simpel, allesbehalve echt "hard" en zit daarnaast meestal gewoon krakkemikkig in elkaar.
View on YouTube
Zijn wel meer dergelijke gevallen hoor
The DJ Producer en Hellfish blijven gewoon baas, Detest en Djipe hebben er dik spul tussen zitten en bijv. TOA, Deathmachine en Igneon System hebben vet spul op hoger tempo.
En-er-gy wrote:night of the undead? zoiets?
met als MC Paul van Loon
Het voelt vreemd om het woord klapstoel tegen te komen in het wild
Op Wish stond iemand met een klapstoel te zwaaien, moest gelijk aan jou denkenklapstoel wrote:Het voelt vreemd om het woord klapstoel tegen te komen in het wild
wellicht dat ik een shirt ontwerp speciaal voor feesten zodat ik te herkennen benChroman wrote:Op Wish stond iemand met een klapstoel te zwaaien, moest gelijk aan jou denkenklapstoel wrote:Het voelt vreemd om het woord klapstoel tegen te komen in het wild
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 17 days ago
Iemand die timetable van de feest in belgie nog gezien op RSU 
WahedRTM93 wrote:Iemand die timetable van de feest in belgie nog gezien op RSU
Potverdikkies een grammaticale fout. Wat nu!?!?
Nee vertel, what up?RTM93 wrote:Iemand die timetable van de feest in belgie nog gezien op RSU
Iets met RR en dr. Peacock voor Da Tweekaz, Coone en Sephyx en later nog Caine en Angerfist voor Hard Driver en Sub Zero Project. 
Welke laak met de ballen verstand van hardere EDM heeft dat verzonnen 
Zo dan, dit moet toch ergens op een after verzonnen zijn. 
Vind z'n tt zelf eigenlijk wel fijn
DJ Mag Top 100 begint vandaag weer
Daveytl wrote:Potverdikkies een grammaticale fout. Wat nu!?!?
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 17 days ago
Broken Balance wrote:WahedRTM93 wrote:Iemand die timetable van de feest in belgie nog gezien op RSU
Daveytl wrote:Potverdikkie een grammaticale fout. Wat nu!?!?
OF...Ze zijn laat geweest met boeken van de artiesten en dit is wat er nog beschikbaar was?Thommy wrote:Zo dan, dit moet toch ergens op een after verzonnen zijn.
Veel van deze artiesten (Angerfist, Peacock, Coone, Tweekaz, Radical) zou nou niet echt "ff last minute" te boeken, zitten ver van tevoren vol.ErikZ wrote:OF...Ze zijn laat geweest met boeken van de artiesten en dit is wat er nog beschikbaar was?Thommy wrote:Zo dan, dit moet toch ergens op een after verzonnen zijn.
Of nog een plekje vrij vroeg op de middag..Het zijn veelal afsluiters namelijk (coone/tweekaz niet)Steffnov wrote:Veel van deze artiesten (Angerfist, Peacock, Coone, Tweekaz, Radical) zou nou niet echt "ff last minute" te boeken, zitten ver van tevoren vol.ErikZ wrote:OF...Ze zijn laat geweest met boeken van de artiesten en dit is wat er nog beschikbaar was?Thommy wrote:Zo dan, dit moet toch ergens op een after verzonnen zijn.