Ik heb net zojuist weekend eindelijk na een bewogen week(end) werken.
Donderdag panda's gluren in de dierentuin.
Donderdag panda's gluren in de dierentuin.
nope, geen tv, een of ander crappy scherm uit 2003RTM93 wrote:heb je een TV gewoon voor je xbox neem ik aan , want dan kan ik die 40ms nog begrijpen. Maarja vervanging hoeft niet duur te zijn zoals je kan zien.jeffrey2107 wrote: het is gelukkig mn xbox one scherm maar alsnog is het zwaar kut
Met 2e endshow, live opnames en aftermovie nog komende: 200Rowanyt1309 wrote:Tot hoelang zou het Defqon topic zo actief blijven dan?
Ik denk dat er echt veel meer mensen van HT naar Defqon gaan dan naar Qlimax dus ben benieuwd of Qlimax 2017 het Defqon 2017 gaat overtreffenThommy wrote:Qlimax komt er ook weer aan.
Maakt het topic wel leuk om te lezen.Rickzel wrote:Gaat niks boven een beetje gehyped zeveren in het Defqon/Qlimax topic
Nog even strijden broederExterkate wrote:Nog even volhouden hoor jongons bijna weekend hoor hey
plausibel.Cruelty wrote:nja kijk elk mens wil neerkijken op iets. als je techno luistert kun je overal op neerkijken. maar dit is een hardstyleforum dus dan is er niet veel over om op neer te kijken en dan kijk je maar neer op uptempo
pijnlijk dit, hoe edgy.Cruelty wrote:nja kijk elk mens wil neerkijken op iets. als je techno luistert kun je overal op neerkijken. maar dit is een hardstyleforum dus dan is er niet veel over om op neer te kijken en dan kijk je maar neer op uptempo
Ik denk dat het komt doordat iedereen hetzelfde trucje probeert te doen. Veel tracks hebben zowat dezelfde kick (of de kick is er gigantisch op gebaseerd) en bijna altijd is het wel een dikke anti-climax met screech. Hetzelfde gebeurt ook in de hardstyle (de kick van Noisecontrollers wordt nog steeds door vele anderen, en bijvoorbeeld de lead van Atmosfears werd een tijdje veel gekopieerd door (beginnende) producers aan de euforische kant), alleen is uptempo nu een redelijke hype dus dan is het natuurlijk makkelijk bashen.RTM93 wrote:waar komt de aversie jegens uptempo vandaan hier op het forum vooral ?
Laat ik voorop stellen dat ik produceren speciaal voor het 'uptempo genre' niet echt nodig vindt.
Maar als ik bij een hardcore stage sta, of een setje draai in de auto, gaat mijn voorkeur bijna altijd uit naar een setje op 'uptempo' niveau. Ik vind die snelheid gewoon vaak precies goed. kan het niet goed uitleggen.. maar ik merk hier vaak een negatief beeld tegenover uptempo en ben wel benieuwd waar dit uit voort vloeit.
/zever.
Leg uit.Cruelty wrote:Dit is precies hoe de hardstyle nu al een paar jaar is.Thommy wrote:Het is inderdaad de simpelheid van de Uptempo waardoor ik daar nog maar weinig trek in heb. Als je ziet hoe makkelijk zo een Partyraiser scoort met een nieuwe plaat die nergens naar klinkt (BKJN anthem met Angernoizer is een goed voorbeeld). Hierdoor ligt de drempel om als nieuwe producer de scene in te stappen ook bijzonder laag dus er komt heel veel troep uit op het moment.