Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2494, 2495, 2496, 2497, 2498, 2499, 2500 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 00:04 

Hardtraxx Veteran

Ik heb net zojuist weekend eindelijk na een bewogen week(end) werken.
Donderdag panda's gluren in de dierentuin. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 09:12 

RTM93 schreef:
jeffrey2107 schreef:
het is gelukkig mn xbox one scherm maar alsnog is het zwaar kut

heb je een TV gewoon voor je xbox neem ik aan , want dan kan ik die 40ms nog begrijpen. Maarja vervanging hoeft niet duur te zijn zoals je kan zien.

nope, geen tv, een of ander crappy scherm uit 2003
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 14:40 

Hardtraxx Veteran

Wat zevert iedereen tegenwoordig weinig :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 14:42 

Hardtraxx Veteran

Omdat daar nu het Defqon topic voor is. Zal binnenkort hier wel weer verder gaan. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 14:55 

Hardtraxx Veteran

Tot hoelang zou het Defqon topic zo actief blijven dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 14:57 

Hardtraxx Veteran

Rowanyt1309 schreef:
Tot hoelang zou het Defqon topic zo actief blijven dan?

Met 2e endshow, live opnames en aftermovie nog komende: 200
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 15:12 

Hardtraxx Veteran

Daar had ik inderdaad nog helemaal niet aan gedacht. Dus dan kunnen we hier weer paar maandjes zeveren en dan vervolgens weer het nieuwe Defqon topic? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 15:17 

Hardtraxx Veteran

Qlimax komt er ook weer aan. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 16:11 

Hardtraxxer

Thommy schreef:
Qlimax komt er ook weer aan. :lol:

Ik denk dat er echt veel meer mensen van HT naar Defqon gaan dan naar Qlimax dus ben benieuwd of Qlimax 2017 het Defqon 2017 gaat overtreffen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 16:13 

Hardtraxx Veteran

Overtreffen denk ik niet, maar vorig jaar Qlimax waren ook 140+ pagina's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 16:23 

Hardtraxx Veteran

Gaat niks boven een beetje gehyped zeveren in het Defqon/Qlimax topic :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 17:54 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Gaat niks boven een beetje gehyped zeveren in het Defqon/Qlimax topic :$

Maakt het topic wel leuk om te lezen. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 09:07 

Hardtraxxer

Exterkate schreef:
Nog even volhouden hoor jongons bijna weekend hoor hey

Nog even strijden broeder
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 10:59 

Hardtraxx Veteran

Bijna weekend? Vanavond en morgen de hele dag werken na een week school.. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2017 08:03 

Hardtraxx Veteran

waar komt de aversie jegens uptempo vandaan hier op het forum vooral ?
Laat ik voorop stellen dat ik produceren speciaal voor het 'uptempo genre' niet echt nodig vindt.

Maar als ik bij een hardcore stage sta, of een setje draai in de auto, gaat mijn voorkeur bijna altijd uit naar een setje op 'uptempo' niveau. Ik vind die snelheid gewoon vaak precies goed. kan het niet goed uitleggen.. maar ik merk hier vaak een negatief beeld tegenover uptempo en ben wel benieuwd waar dit uit voort vloeit.

/zever.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2017 08:34 

Kraak... Piep...

Het feit dat het heel simpel is, bijna altijd hetzelfde is en er vrij weinig diepgang in zit.

Als je dat ligt, prima. Echter missen veel mensen de gewone hardcore die er tot 2015 gewoon ook was. Nu is het of Uptempo of dat TiH stijltje wat iedereen overneemt, daarbij weten Angerfist, Nosferatu, Miss Hysteria, Ophidian en Miss K8 zich als enige in de scene te onderscheiden. De rest klinkt tegenwoordig bijna allemaal hetzelfde. In HS merk je dat men nu meer een eigen stijl krijgt zoals PN, B-Front e.d. Bij hardcore is dat nu andersom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2017 09:36 

Hardtraxx Veteran

Ik snap je punt. de producers die je noemt vind ik ook erg divers en onderscheidend, echter formuleerde ik de vraag misschien niet zo goed. Ik vind de hardcore die je noemt geweldig, alleen het hogere BPM (uptempo) ligt mij meer dan het standaard 180 tempo. (soms begin van de set zelfs 160 ? :huh: )
Is de aversie dan meer vanwege de simpelheid van produceren van uptempo, of is het echt het tempo zelf wat stoort ?

Een miss K8 - battlefield track op 190-200 vind ik bijvoorbeeld echt hemels, en als ik hem hoor in een normale HC set at 180 bpm is het voor mijn gevoel alsof niet het maximale eruit wordt gehaald.

Again, het is natuurlijk puur een smaak kwestie, maar ik vraag me af, komt het door het tempo of echt de simpelheid van producers die speciaal voor uptempo produceren.. vind 200bpm ook echt zo'n 'kan net tempo'
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2017 10:21 

Hardtraxx Veteran

Cruelty schreef:
nja kijk elk mens wil neerkijken op iets. als je techno luistert kun je overal op neerkijken. maar dit is een hardstyleforum dus dan is er niet veel over om op neer te kijken en dan kijk je maar neer op uptempo

plausibel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2017 10:30 

Kraak... Piep...

Cruelty schreef:
nja kijk elk mens wil neerkijken op iets. als je techno luistert kun je overal op neerkijken. maar dit is een hardstyleforum dus dan is er niet veel over om op neer te kijken en dan kijk je maar neer op uptempo

pijnlijk dit, hoe edgy.

En @RTM als het tempo je ligt is wat anders natuurlijk. Ik kan snellere platen ook prima waarderen, echter is dit gauw industrial of oude uptempo (unexist e.d.)

Maar de aversie is vaak om de simpelheid en de eentonigheid. he techno ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 10:51 

Hardtraxx Veteran

Het is inderdaad de simpelheid van de Uptempo waardoor ik daar nog maar weinig trek in heb. Als je ziet hoe makkelijk zo een Partyraiser scoort met een nieuwe plaat die nergens naar klinkt (BKJN anthem met Angernoizer is een goed voorbeeld). Hierdoor ligt de drempel om als nieuwe producer de scene in te stappen ook bijzonder laag dus er komt heel veel troep uit op het moment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 13:13 

Hardtraxxer

RTM93 schreef:
waar komt de aversie jegens uptempo vandaan hier op het forum vooral ?
Laat ik voorop stellen dat ik produceren speciaal voor het 'uptempo genre' niet echt nodig vindt.

Maar als ik bij een hardcore stage sta, of een setje draai in de auto, gaat mijn voorkeur bijna altijd uit naar een setje op 'uptempo' niveau. Ik vind die snelheid gewoon vaak precies goed. kan het niet goed uitleggen.. maar ik merk hier vaak een negatief beeld tegenover uptempo en ben wel benieuwd waar dit uit voort vloeit.

/zever.

Ik denk dat het komt doordat iedereen hetzelfde trucje probeert te doen. Veel tracks hebben zowat dezelfde kick (of de kick is er gigantisch op gebaseerd) en bijna altijd is het wel een dikke anti-climax met screech. Hetzelfde gebeurt ook in de hardstyle (de kick van Noisecontrollers wordt nog steeds door vele anderen, en bijvoorbeeld de lead van Atmosfears werd een tijdje veel gekopieerd door (beginnende) producers aan de euforische kant), alleen is uptempo nu een redelijke hype dus dan is het natuurlijk makkelijk bashen.

(ohja, en een goed aantal tracks liggen qua productie niveau ook erg laag, maar dat ter zijde)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 18:19 

Kraak... Piep...

Cruelty schreef:
Thommy schreef:
Het is inderdaad de simpelheid van de Uptempo waardoor ik daar nog maar weinig trek in heb. Als je ziet hoe makkelijk zo een Partyraiser scoort met een nieuwe plaat die nergens naar klinkt (BKJN anthem met Angernoizer is een goed voorbeeld). Hierdoor ligt de drempel om als nieuwe producer de scene in te stappen ook bijzonder laag dus er komt heel veel troep uit op het moment.

Dit is precies hoe de hardstyle nu al een paar jaar is.

Leg uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 19:43 

Hardtraxx Veteran

Simpele producties, makkelijk scoren.. kan ik me inderdaad helemaal in vinden. maar tempo-wise vind ik 200-210bpm wel fijner bewegen dan 170-180. Alsof ik net dat beetje extra energie wat ik normaal over houd normaal bij het losgaan er totaal in kwijt kan. Uiteraard kan ik het lang niet zo goed volhouden dan hardstyle. Maar goed, de snelheid geeft me wel echt een fijne rush. Maar zo te lezen ben ik hier op het forum in de minderheid wat tempo betreft. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 20:47 

Hardtraxx Veteran

Het is niet het tempo, want ik kan best genieten van dat snelle tempo. Maar de uptempo lijkt nu meer op versnelde raw hardstyle. Dan kan ik mijn ei beter kwijt bij de snellere industrial of de iets langzamere terror. (Lees: niet dat je het idee hebt dat een helikopter aan het opstijgen is)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 21:05 

Hardtraxx Veteran

Yep, onderstaande track is bijv. op 205 BPM en gewoon ontzettend dik. Uptempo is voor mij gewoon te simpel, allesbehalve echt "hard" en zit daarnaast meestal gewoon krakkemikkig in elkaar.

Vorige  1 ... 2494, 2495, 2496, 2497, 2498, 2499, 2500 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic