Maandag om 11 uur krijg ik de beoordeling van m'n scriptie te horen... Fuck zeg, ben benieuwd.
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
Is het hier normaal dat mensen foto's van willekeurige mensen naar elkaar sturen via pb? Heb er zojuist 4 mogen ontvangen
lol:
Bart de Graaf, Paul de Leeuw en nog 2 die ik niet ken 
Captain obvious, maar misschien link leggen tussen je naam en de eerste reactie op je laatste geposte setPaulTowers wrote:Is het hier normaal dat mensen foto's van willekeurige mensen naar elkaar sturen via pb? Heb er zojuist 4 mogen ontvangenlol:
Dat kan ik nog snappen, maar die Bart de Graaff en 2 random gasten, wtf 
PaulTowers wrote:Dat kan ik nog snappen, maar die Bart de Graaff en 2 random gasten, wtf
Godver.
PfffffPaulTowers wrote:Is het hier normaal dat mensen foto's van willekeurige mensen naar elkaar sturen via pb? Heb er zojuist 4 mogen ontvangenlol:
PaulTowers wrote:Is het hier normaal dat mensen foto's van willekeurige mensen naar elkaar sturen via pb? Heb er zojuist 4 mogen ontvangenlol:
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 17 days ago
Hoe zit dat nu met heggenschaar en Miwer. Is het hem? Mods?
Waar is STVK? Heb hem al een tijd niet meer zien reageren, of kijk ik er altijd overheen.
Edit: altijd overheen gekeken.
Edit: altijd overheen gekeken.
Ban. Was 2de account van yannickvk (zelfde IP).Thommy wrote:Waar is STVK? Heb hem al een tijd niet meer zien reageren, of kijk ik er altijd overheen.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 17 days ago
Youtube wilt dat ik de hele buurt wakker maak op dit uur

Godver.Grim wrote:Ban. Was 2de account van yannickvk (zelfde IP).Thommy wrote:Waar is STVK? Heb hem al een tijd niet meer zien reageren, of kijk ik er altijd overheen.
Gefeliciteerd klapstoel.klapstoel wrote:2000e post
bedanktRowanyt1309 wrote:Gefeliciteerd klapstoel.klapstoel wrote:2000e post
Hier ga ik echt helemaal stuk om
http://www.dumpert.nl/mediabase/7166681 ... eroen.html
Wellicht kruip ik vandaag op naar de hoogst haalbare titel binnen hardtraxx. Het zou een eer zijn.
Hardtraxx Beheerder?sonnebloem wrote:Wellicht kruip ik vandaag op naar de hoogst haalbare titel binnen hardtraxx. Het zou een eer zijn.
Kom op sonnebloem.. Vertel het ons.