Godver ik beeld me nu ook precies die veel te blije bakkes van Job in als er een dikke plaat wordt ingemixt. Lijkt echt sprekend op die smileyChroman wrote:Jobkop:
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ik moest een beetje raar kijken van mandy's snapchat
Verklaar u nadersonnebloem wrote:Ik moest een beetje raar kijken van mandy's snapchat
Nou weet niet wat er op de grond lag maar het was helemaal kapot gescheurd. Leek wel een vogel.
Nou niet dat ik het erg vind maar meer waarom flikker je dat allemaal op je snapchatErikZ wrote:Verklaar u nadersonnebloem wrote:Ik moest een beetje raar kijken van mandy's snapchat
Nogmaals verklaar u nader! Ik heb geen snapchatsonnebloem wrote:Nou niet dat ik het erg vind maar meer waarom flikker je dat allemaal op je snapchatErikZ wrote:Verklaar u nadersonnebloem wrote:Ik moest een beetje raar kijken van mandy's snapchat
Does gauw downloaden
Er is vast wel iemand die al een screenshotje heeft gemaakt
Oh die foto gaat het over. Nou, ze heeft een foto van haar bikini gemaakt terwijl ze die aan heeft. Idk waarom je zoiets doet, maarja. Het is niet alsof er super veel te zien is.
We hebben toch een woord voor dit soort gedrag. 
de tering, ik uit nieuwsgierigheid toegevoegd, maar hoe fucking verliefd op jezelf kun je zijn als je zo veel snapchats van jezelf online pleurt
meteen weer verwijderd
meteen weer verwijderd
Dit inderdaad. Daarnaast levensgevaarlijk aangezien ze regelmatig gewoon Snapchats maakt terwijl ze aan het rijden is. Tot slot komt het haar geloofwaardigheid ook niet ten goede aangezien er echt NUL snapchats vanuit een studio voorbij komen. Dat zij maar snel weer uit de scene verdwijntRickzel wrote:de tering, ik uit nieuwsgierigheid toegevoegd, maar hoe fucking verliefd op jezelf kun je zijn als je zo veel snapchats van jezelf online pleurt
Gewoon een kwestie van tijd , haar mammie en pappie zullen wel een keer ophouden met geld in haar te steken.Fantazoo wrote: Dat zij maar snel weer uit de scene verdwijnt
Sletsnappen tijdens het rijden is sowieso niet oke
Stuur is door dat. KutExterkate wrote:Iksonnebloem wrote: Er is vast wel iemand die al een screenshotje heeft gemaaktvanwege 'groepsdruk' van een aantal maten van mij overigens. Vieze viespeuk dat ik ben
Het is een foto van een bikini. Who the fuck cares. :')
Het lekkere wijven topic lijkt te zijn verwijderd dus ik weet het niet zo. Anders kan je het daar neerpleuren.
.
.
wijJoey wrote:Het is een foto van een bikini. Who the fuck cares. :')
Klopt, die stond ook vol met naakte vrouwen. En sinds we over zijn gestapt naar .com, mag dit niet meer (of Hardtraxx loopt inkomsten van Amerikaanse adverteerders mis)Broken Balance wrote:Het lekkere wijven topic lijkt te zijn verwijderd dus ik weet het niet zo. Anders kan je het daar neerpleuren.
.
Je hoeft trouwens geen moeite te doen met een screenshot, op haar instagram staan nog meer bikinifoto's
Oh man, is dat alles?Chroman wrote:Klopt, die stond ook vol met naakte vrouwen. En sinds we over zijn gestapt naar .com, mag dit niet meer (of Hardtraxx loopt inkomsten van Amerikaanse adverteerders mis)Broken Balance wrote:Het lekkere wijven topic lijkt te zijn verwijderd dus ik weet het niet zo. Anders kan je het daar neerpleuren.
.
Je hoeft trouwens geen moeite te doen met een screenshot, op haar instagram staan nog meer bikinifoto's
Btw, waarom is het lekkere wijven topic weg?
Beter opletten wat mensen zeggen miejong.Nuracore wrote:Oh man, is dat alles?Chroman wrote:Klopt, die stond ook vol met naakte vrouwen. En sinds we over zijn gestapt naar .com, mag dit niet meer (of Hardtraxx loopt inkomsten van Amerikaanse adverteerders mis)Broken Balance wrote:Het lekkere wijven topic lijkt te zijn verwijderd dus ik weet het niet zo. Anders kan je het daar neerpleuren.
.
Btw, waarom is het lekkere wijven topic weg?
Chroman wrote:Dat zeg ik net toch?
Hardtraxx reddit toppa maken? :p
zaterdag alweer 3 jaar op deze site