Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
Je doet weer even een SVBtje. Het ging zo goedSvbtwee wrote:Mods die hun eigen (en berichten van andere daarover) verwijderen wanneer ze iets doms gezegd hebben. (The Venator's kinderachtige opmerking op Magnetron in het DJ fittie topic)
Het kwam er op neer dat Magnetron op een vervelende manier zei dat we beter niks meer konden zeggen als er toch niks te melden was. The Venator reageerde vervolgens met 'oké Aron'. Andere leden hadden kritiek op deze 'vreemde' reactie.
Pure machtsmisbruik. Ieder ander lid moet ook op de blaren zitten wanneer hij of zij iets doms zegt. Als ik of wie dan ook straks wat doms zegt, een mod een pbtje stuur of ze dat aub kunnen verwijderen voor je, wordt je keihard uitgelachen door ze.
Als het Rickzel was (ipv The Venator) die zo gereageerd had op Indy (ipv Magetron), en iemand dat gerapporteerd had, dan was het 100% weggezet als 'irritante onzin melding' en was er niks mee gedaan. Laat staan de hele handel maar verwijderen :'). Er was eigenlijk niks aan de hand. Puur je eigen gezicht proberen te redden.
Neewootum wrote:Het is wat
@Unknown > sorry
Allemachtig wat kan jij janken om niks.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 17 days ago
Maar had Timothy altijd al huisbaas eronder?
Ik merkte idd op dat hij al een tijdje 'weg' was.
Ik merkte idd op dat hij al een tijdje 'weg' was.
Godver inderdaad. Kut Timyowan wrote:Na een paar maanden eindelijk er achter gekomen dat huisbaas Bob eigenlijk gewoon TimothyB is
Oh en
LolBob wrote:mod edit: weg op je eigen verzoek
mod edit: je moeder is weg op je eigen verzoek
Kun je nou begodverredomme niet één comment plaatsen waar je mijn naam niet noemtSvbtwee wrote: Als het Rickzel was .
https://hardtraxx.com/search.php?ke ... mit=Zoeken
en ja ik heb wel een leven, dit was twee dingen typen
Gefeliciteerd héklapstoel wrote:22![]()
Wanneer gaan jullie samenwonen?Rickzel wrote:Kun je nou begodverredomme niet één comment plaatsen waar je mijn naam niet noemtSvbtwee wrote: Als het Rickzel was .
View on YouTubeBroken Balance wrote:Is het kind van jou?
Haha jezus, ik lijk echt wel een stalker zoRickzel wrote:Kun je nou begodverredomme niet één comment plaatsen waar je mijn naam niet noemtSvbtwee wrote: Als het Rickzel was .
En jij hebt gewoon geluk dat ik niet op 'Svb' kan zoeken, omdat dat te weinig tekens bevat. Jij noemt mijn naam nog een stuk meer als ik de jouwe
Gefeliciteerd!klapstoel wrote:22![]()
Gefeliciteerd. Vandaag maar een Poar Neeemnnn op jou verjaardag.klapstoel wrote:22![]()
Gefeliciteerd, en ook je tweelingbroer. Als dat geen grapje was in ieder gevalklapstoel wrote:22![]()
Thanks guys! En nee, dat is geen grapje 
Klapstoel en Slaapbank klinkt ook wel als een dynamisch duoklapstoel wrote:hoe raad je het
Het wachten is op een nieuw HT-account
Ik ook vandaag, zelfde leeftijd ook nogklapstoel wrote:22![]()
Gefeliciteerd kerel!
Voor jou ook een felicitatie dan hèAristo wrote:Ik ook vandaag, zelfde leeftijd ook nogklapstoel wrote:22![]()
![]()
Gefeliciteerd kerel!
Heeuj bedankt! en jij ook gefeliciteerdAristo wrote:Ik ook vandaag, zelfde leeftijd ook nogklapstoel wrote:22![]()
![]()
Gefeliciteerd kerel!