Altijd wel fanatiek lezer gebleven, vaak de eerste plek waar je nieuws leest als je de juiste dingen volgt. Maar het is (net als Facebook) echt te erg verneukt, alleen twitter is minder geintegreerd met andere zaken dan Facebook dus heb het er maar vanaf getyft... je mist er verder weinig vanBroken Balance wrote:Ik zat er juist aan te denken om het weer te gebruiken om wat op de hoogte te blijven van de wereld en mn interesses. Maar daar zie ik nu ook van af.
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
Heb het er af gegooid omdat geheugen vol was
Lees voor de rest bij breaking news nog wel twitter door via laptop, toch tiet zat
Ben blij dat ik het nog heb, ook al heb ik erg getwijfeld of ik het zou gaan verwijderen. Toen ik de tweet van Radical zag, ging ik meteen naar Hardtraxx om te kijken of er al wat over geplaatst was 
Ik heb en hoef geen Twitter. Ik gebruik Hardtraxx altijd voor alle smeuïge nieuwtjes
. Alle fitties van Twitter en Facebook komen hier toch wel terecht.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 17 days ago
Gaan we maar weer verder waar we gisteren gebleven waren.
Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands uren lang spelen.
Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands uren lang spelen.
Wat doen jullie als jullie je vervelen?
Al geplaatst in genietmomentjes maar fuck it ik ben enthousiast
10 juni staan wij in een line-up met B-Front
View on Facebook
10 juni staan wij in een line-up met B-Front
View on Facebook
Ik verveel me eigenlijk nooit. Er is altijd wel iets te doenRowanyt1309 wrote:Wat doen jullie als jullie je vervelen?
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 17 days ago
gamen.Rowanyt1309 wrote:Wat doen jullie als jullie je vervelen?
berenRowanyt1309 wrote:Wat doen jullie als jullie je vervelen?
Pannenkoek wrote:berenRowanyt1309 wrote:Wat doen jullie als jullie je vervelen?
Na een paar maanden eindelijk er achter gekomen dat huisbaas Bob eigenlijk gewoon TimothyB is
Godverdomme, ik wist het wel maar kon maar niet op de naam komenyowan wrote:Na een paar maanden eindelijk er achter gekomen dat huisbaas Bob eigenlijk gewoon TimothyB is
Jeetje, heeft lang geduurd ofnietyowan wrote:Na een paar maanden eindelijk er achter gekomen dat huisbaas Bob eigenlijk gewoon TimothyB is
Ik dacht dat ik al laat was toen ik dit ontdekteyowan wrote:Na een paar maanden eindelijk er achter gekomen dat huisbaas Bob eigenlijk gewoon TimothyB is
Ik dacht dat dit al algemeen bekend was en ik de laatste was die het wist 
Hahaha ik had ook geen idee.yowan wrote:Na een paar maanden eindelijk er achter gekomen dat huisbaas Bob eigenlijk gewoon TimothyB is
Haha ik kan wel tof doen, maar zag toevallig een oude post van hem gequote, op de normale plek stond bob, maar in de quote stond timothyb, dus had die tyfuslijehhhh al een tijdje door
Ik had ook geen idee en was te bang om het nog te vragenyowan wrote:Na een paar maanden eindelijk er achter gekomen dat huisbaas Bob eigenlijk gewoon TimothyB is
Haha daar had ik ook geen idee van. 
Mods die hun eigen (en berichten van andere daarover) verwijderen wanneer ze iets doms gezegd hebben. (The Venator's kinderachtige opmerking op Magnetron in het DJ fittie topic)
Het kwam er op neer dat Magnetron op een vervelende manier zei dat we beter niks meer konden zeggen als er toch niks te melden was. The Venator reageerde vervolgens met 'oké Aron'. Andere leden hadden kritiek op deze 'vreemde' reactie.
Pure machtsmisbruik. Ieder ander lid moet ook op de blaren zitten wanneer hij of zij iets doms zegt. Als ik of wie dan ook straks wat doms zegt, een mod een pbtje stuurt of ze dat aub kunnen verwijderen voor je, wordt je keihard uitgelachen door ze.
Als het Rickzel was (ipv The Venator) die zo gereageerd had op Indy (ipv Magetron), en iemand dat gerapporteerd had, dan was het 100% weggezet als 'irritante onzin melding' en was er niks mee gedaan. Laat staan de hele handel maar verwijderen :'). Er was eigenlijk niks aan de hand. Puur je eigen gezicht proberen te redden.
Het kwam er op neer dat Magnetron op een vervelende manier zei dat we beter niks meer konden zeggen als er toch niks te melden was. The Venator reageerde vervolgens met 'oké Aron'. Andere leden hadden kritiek op deze 'vreemde' reactie.
Pure machtsmisbruik. Ieder ander lid moet ook op de blaren zitten wanneer hij of zij iets doms zegt. Als ik of wie dan ook straks wat doms zegt, een mod een pbtje stuurt of ze dat aub kunnen verwijderen voor je, wordt je keihard uitgelachen door ze.
Als het Rickzel was (ipv The Venator) die zo gereageerd had op Indy (ipv Magetron), en iemand dat gerapporteerd had, dan was het 100% weggezet als 'irritante onzin melding' en was er niks mee gedaan. Laat staan de hele handel maar verwijderen :'). Er was eigenlijk niks aan de hand. Puur je eigen gezicht proberen te redden.
Last edited by Svbtwee on 05 Apr 2017 20:36, edited 4 times in total.