Active topics in Off-Topic

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 10 days ago
Bij mij wist de school het op een gegeven moment zo in te plannen dat ik een paar dagen in de week een les van 8.45-10.15 had en een les van bijv. 14.30-16.00. Ik woon op 1,5-2u reizen van school. Hierdoor zou ik dan van 6.45-18.00 weg zijn voor 2 lessen, waarvan ten minste 1 een hoorcollege zou zijn waarbij de docent letterlijk alles van een PPT presentatie afleest. In een goeie bui ging ik nog wel eens naar de les in de ochtend, maar het kwam er vaak op neer dat ik die dagen skipte en ging werken. Ik denk dat ik in een bepaalde periode naar minder dan de helft van de lessen geweest ben.

Achteraf is het misschien niet heel slim geweest, omdat mijn resultaten eronder leden. Ik had er wel een hekel aan dat de lessen ingepland werden op een manier dat de docent(en) 1 of meerdere dagen vrij konden zijn. Met de studenten werd vervolgens vrijwel nooit rekening gehouden. In het 1e jaar van m'n opleiding was de planning overigens wel logisch, toen heb ik ook 'gewoon' goede resultaten behaald omdat ik naar >95% van de lessen ging.
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Ik herken dit wel. Vaak denken de docenten op zo'n moment eerder aan hun zelf dan aan studenten die bijvoorbeeld heel lang moeten reizen. Dat je dan zo'n dag skipt en liever werkt en geld verdiend waardoor je bijvoorbeeld festivals kunt pakken is niet meer dan logisch. Ik zou hetzelfde gedaan hebben.
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 5 minutes ago
https://secure.avaaz.org/campaign/nl/no ... c/?zxmwZfb

Kost 30 seconden van je tijd om even in te vullen.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
online now
Svbtwee wrote:https://secure.avaaz.org/campaign/nl/norway_save_the_whales_loc/?zxmwZfb

Gvd walvissen gaan me aan m'n hart, ingevuld!!
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Rickzel wrote:
Svbtwee wrote:https://secure.avaaz.org/campaign/nl/norway_save_the_whales_loc/?zxmwZfb

Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Dit raakt noch kant noch wal(vis)
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
online now
Eerste festival wordt beat the bridge, vorig jaar sneeuw gehad... :lol:
Hardtraxx Addict
1162 posts member since 2016
last seen Feb 2023
Rickzel wrote:Eerste festival wordt beat the bridge, vorig jaar sneeuw gehad... :lol:
Bij hardfest veel regen toen.. maar bij de set van partyraiser kwam de zon door, wat een mooi moment was dat zeg :cool:
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
paperclip wrote:
Rickzel wrote:Eerste festival wordt beat the bridge, vorig jaar sneeuw gehad... :lol:
Bij hardfest veel regen toen.. maar bij de set van partyraiser kwam de zon door, wat een mooi moment was dat zeg :cool:
Dat is nou compleet het tegenovergestelde van wat ik voel als Partyraiser begint te draaien.
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 3 minutes ago
Broken Balance wrote:Dat is nou compleet het tegenovergestelde van wat ik voel als Partyraiser begint te draaien.
Je was me voor. :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen 5 minutes ago
sonnebloem wrote:
Rickzel wrote:

Gvd goede jongens zijn jullie!
Hardtraxx Addict
last seen Feb 2023
Broken Balance wrote:
paperclip wrote:
Dat is nou compleet het tegenovergestelde van wat ik voel als Partyraiser begint te draaien.
tjaa kwestie van smaak.. prima vermaakt toen.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
in 2015 was die classics vloer buiten ook zo lek als een mandje, heeft toch wel wat :$
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 9 days ago
sonnebloem wrote:in 2015 was die classics vloer buiten ook zo lek als een mandje, heeft toch wel wat :$
Ze gingen zelfs het water 'stofzuigen' hahaha, was top.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
paperclip wrote: tjaa kwestie van smaak.. prima vermaakt toen.
Zeker, ieder zijn ding. Ik vind het persoonlijk jammer dat 3/4e van de hardcore nu op dit soort uptempo is gaan lijken. Dat heeft imo de mainstream verpest.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 17 days ago
sonnebloem wrote:in 2015 was die classics vloer buiten ook zo lek als een mandje, heeft toch wel wat :$
Iedereen om die plas stampen. Jammer dat die stage er niet meer staat. Hopenlijk op eindelijk weer zon. Tot nu toe maar 1x van de 4 compleet droog gehouden. En al 2 jaar op rij regen.
Hardtraxx Addict
last seen Feb 2023
Broken Balance wrote:
paperclip wrote: tjaa kwestie van smaak.. prima vermaakt toen.
Zeker, ieder zijn ding. Ik vind het persoonlijk jammer dat 3/4e van de hardcore nu op dit soort uptempo is gaan lijken. Dat heeft imo de mainstream verpest.
Dit is zeker waar, maar vind de kwaliteit van de mainstream hardcore ook de wensen overlaat tegenwoordig. Het helpt ook niet mee dat de mainstream artiesten dan maar een uptempo plaat maken om maar in de picture te blijven.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
RTM93 wrote:
Iedereen om die plas stampen. Jammer dat die stage er niet meer staat. Hopenlijk op eindelijk weer zon. Tot nu toe maar 1x van de 4 compleet droog gehouden. En al 2 jaar op rij regen.
3 keer ja? Kan me weinig meer van herinneren haha. Ben 2014-2015-2016 geweest
Hardtraxx Veteran
last seen 5 minutes ago
Goedemorgen Hardtraxx :loving:
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Svbtwee wrote:Goedemorgen Hardtraxx :loving:
Lekker geslapen m'n jong? :loving:
Hardtraxx Veteran
last seen 5 minutes ago
Ja hoor en jij? :loving:
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Svbtwee wrote:Ja hoor en jij? :loving:
Goed om te horen ik ook xx
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 17 days ago
sonnebloem wrote:
RTM93 wrote:
3 keer ja? Kan me weinig meer van herinneren haha. Ben 2014-2015-2016 geweest
Vorige jaar regende het echt veel, dat jaar ervoor regende het tussen 12 en 2 en aan het einde van de avond. En bij de eerste editie regende het constant in de avond. Alleen 2014 was zon overgoten als ik me goed herinner. Heb toen nog super lang in het gras gelegen voor de mainstage met de zon in me rug. :loving:
Hardtraxx Veteran
last seen 5 minutes ago
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 3 minutes ago
Svbtwee wrote:Http://www.playbuzz.com/brightside11/test-how-good-is-your-short-term-memory?utm_source=whatsapp&utm_medium=ff&utm_campaign=ff&pb_traffic_source=whatsapp

Ik had alles goed :cool: