Het stel je vraag aan de volgende Hardtraxxer-topic (page 758)Fluxion wrote:Ik vind dit
een leuk nummer, jullie ook?
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
Mooi weer vandaag. Fuck school. Skippen ja of nee?
Ligt eraan of je belangrijke dingen te doen hebt vandaag op school. Als je niks te doen hebt zou ik zeggen, skip lekker een dagje. Als je wel de nodige en belangrijke dingen te doen hebt, dan zou ik toch maar naar school gaan. Als je vanmiddag uit bent schijnt het zonnetje namelijk nog steeds, en kun je er alsnog van genieten.Rowanyt1309 wrote:Mooi weer vandaag. Fuck school. Skippen ja of nee?
Dit is mijn uitspraak, doe er je voordeel mee.
Dit is niet het juiste voorbeeld hé Sander!Svbtwee wrote:skip lekker een dagje.
Heb altijd genoeg te doen maar ik ben zo'n type die alles op het laatste moment doet. Vanmiddag ben ik 16:00 uit en moet eerst een uur reizen om thuis te komen om vervolgens te eten en naar het werk te gaan.Svbtwee wrote:Ligt eraan of je belangrijke dingen te doen hebt vandaag op school. Als je niks te doen hebt zou ik zeggen, skip lekker een dagje. Als je wel de nodige en belangrijke dingen te doen hebt, dan zou ik toch maar naar school gaan. Als je vanmiddag uit bent schijnt het zonnetje namelijk nog steeds, en kun je er alsnog van genieten.Rowanyt1309 wrote:Mooi weer vandaag. Fuck school. Skippen ja of nee?
Dit is mijn uitspraak, doe er je voordeel mee.
School skippen = later lekker uitkering trekken.
Ga gewoon naar school en doe iets met je leven, groetjes.
Kut. Dan heb ik me vandaag helemaal vergist..The Venator wrote:School skippen = later lekker uitkering trekken.
En dit baseer jij op 1 dag?The Venator wrote:School skippen = later lekker uitkering trekken.
Hij spreekt uit eigen ervaringRowanyt1309 wrote:En dit baseer jij op 1 dag?The Venator wrote:School skippen = later lekker uitkering trekken.
moet jij nodig zeggen
, ik meen ook vrij uitgebreide verhalen van jou gelezen te hebben
Last edited by Jeffrey2107 on 27 Mar 2017 14:24, edited 1 time in total.
Grapje natuurlijkThe Venator wrote:School skippen = mod worden.
Of toch niet
Dus zij zitten te reageren op Hardtraxx? Op maandag middag?Deuntje wrote:Grapje natuurlijkThe Venator wrote:School skippen = mod worden.
Of toch niet
Die werken niet...
Ja dan gaat 't achteruit vriend
Nou jongens, ik heb vandaag niet geskipt. Dit betekend dus dat ik dit uurtje wat ik vandaag wou skippen vrijdag maar ga doen! 
Over een uitkering?jeffrey2107 wrote:moet jij nodig zeggen, ik meen ook vrij uitgebreide verhalen van jou gelezen te hebben
Dat was een hele berg aan vooroordelen van sommige mensen hier, waar tot zo ver echt he-le-maal niet van klopt :''')
Ik/wij werken heel hard voor ons geld en zijn van niemand afhankelijk (meer). De excusses van alle mensen die hun mening toen al klaar hadden liggen, is bij deze geacepteerd
Je kunt er trouwens ook skep van maken. 
Rowanyt1309 wrote:Nou jongens, ik heb vandaag niet geskipt. Dit betekend dus dat ik dit uurtje wat ik vandaag wou skippen vrijdag maar ga doen!
Had je beter vandaag kunnen skippen, want vrijdag worden er alweer buien verwacht
En daarnaast gaat het niemand ook maar ene reet aan hoe en waarom jij je geld krijgt...
Dan heb ik wel eerder weekend. Ga ik wel in de kroeg zitten.Svbtwee wrote:Rowanyt1309 wrote:Nou jongens, ik heb vandaag niet geskipt. Dit betekend dus dat ik dit uurtje wat ik vandaag wou skippen vrijdag maar ga doen!![]()
Had je beter vandaag kunnen skippen, want vrijdag worden er alweer buien verwacht
oh dan heb ik me het verkeerd herinnerdSvbtwee wrote:Over een uitkering?jeffrey2107 wrote:moet jij nodig zeggen, ik meen ook vrij uitgebreide verhalen van jou gelezen te hebben
Dat was een hele berg aan vooroordelen van sommige mensen hier, waar tot zo ver echt he-le-maal niet van klopt :''')
Ik/wij werken heel hard voor ons geld en zijn van niemand afhankelijk (meer). De excusses van alle mensen die hun mening toen al klaar hadden liggen, is bij deze geacepteerd
he maat, waar je maandagmiddag 16.00 de tijd vandaan om dit te typen? Heb je een uitkering ofzo?Svbtwee wrote:Over een uitkering?jeffrey2107 wrote:moet jij nodig zeggen, ik meen ook vrij uitgebreide verhalen van jou gelezen te hebben
Was niet geheel serieus bedoeltRowanyt1309 wrote:En dit baseer jij op 1 dag?The Venator wrote:School skippen = later lekker uitkering trekken.
Volgens mij is skippen voor jullie geen optie
Last edited by sonnebloem on 28 Mar 2017 09:46, edited 1 time in total.