Same here, ook over een of andere koor-siteRAW-vizion wrote:dit staat er dus bij mij :')
http://www.godheeftulief.com/?gclid=CPy ... 3godais9VA
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
B
Ja waarom staat daar ineens reclame? 
Gewoon 2 van die dingen lezen en blijf bij die boeken zodat je niet aan de rest toe komtPommer wrote:Morgen een mondeling examen over 8 boeken die ik nooit gelezen heb
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
idd vind het egt stront vervelendHidden Source wrote:Ja waarom staat daar ineens reclame?
-
C
koormuziek; nederlands
traditioneel en nieuw, Chr. SATB, TTBB en cd's
www.promusicpublishing.nl
lol wut
traditioneel en nieuw, Chr. SATB, TTBB en cd's
www.promusicpublishing.nl
lol wut
Nieuw rooster van werken..En dan moet ik daarna nog na school
Week 16
Maandag 18 april 6.00-09:00
Dinsdag 19 april 5.00-09:00
Woensdag 20 april 5.00-10.00
Donderdag 21 april 3.00-09:00
Vrijdag 22 april 3.00-10.00
Week 17
Dinsdag 26 april 18.00-22.00
Woensdag 27 april 5.00-10.00
Donderdag 28 april 4.00-09:00
Vrijdag 29 april 4.00-10.00
Week 16
Maandag 18 april 6.00-09:00
Dinsdag 19 april 5.00-09:00
Woensdag 20 april 5.00-10.00
Donderdag 21 april 3.00-09:00
Vrijdag 22 april 3.00-10.00
Week 17
Dinsdag 26 april 18.00-22.00
Woensdag 27 april 5.00-10.00
Donderdag 28 april 4.00-09:00
Vrijdag 29 april 4.00-10.00
Gelukkig ben je maandag 25 april vrij
Maar das best kut. Krijg je wel dubbel betaald voor nachtwerk?
Maar das best kut. Krijg je wel dubbel betaald voor nachtwerk?
geen idee
hoop het, verdien nu 7 euro p uur. Dan 14 
Wat voor werk doe je dan dat je zulke uren werkt?
Geluk gehad trouwens vanochtend. Rij op de snelweg, rijd een gepimpte auto achter mij aan, scheuren we beide over de snelweg. Komt er ineens een motormuis de snelweg oprijden. Gelukkig had ik hem snel door, want die auto achter me had minderde heel snel vaart. Bleef die muis naast me rijden en zei dat ik rustig aan moest doen. Scheet hem wel ff toen. Toen ging die muis gelukkig de volgende afrit weer van de snelweg af, haalde die auto mij weer in en ging die me uitlachen 
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Hahha mooi verhaalChukkels wrote:Geluk gehad trouwens vanochtend. Rij op de snelweg, rijd een gepimpte auto achter mij aan, scheuren we beide over de snelweg. Komt er ineens een motormuis de snelweg oprijden. Gelukkig had ik hem snel door, want die auto achter me had minderde heel snel vaart. Bleef die muis naast me rijden en zei dat ik rustig aan moest doen. Scheet hem wel ff toen. Toen ging die muis gelukkig de volgende afrit weer van de snelweg af, haalde die auto mij weer in en ging die me uitlachen
Mja zonder meting kunnen ze je moeilijk bekeuren
Ja inderdaad. Ik was net bezig een andere auto in te halen toen ik hem zag. Toen maar ff snel afremmen en achter die auto blijven rijdenHoofdcoach wrote:Hahha mooi verhaalChukkels wrote:Geluk gehad trouwens vanochtend. Rij op de snelweg, rijd een gepimpte auto achter mij aan, scheuren we beide over de snelweg. Komt er ineens een motormuis de snelweg oprijden. Gelukkig had ik hem snel door, want die auto achter me had minderde heel snel vaart. Bleef die muis naast me rijden en zei dat ik rustig aan moest doen. Scheet hem wel ff toen. Toen ging die muis gelukkig de volgende afrit weer van de snelweg af, haalde die auto mij weer in en ging die me uitlachenook echt nog ff jou uitlachen zodra die motormuis weg is
Mja zonder meting kunnen ze je moeilijk bekeurendaarom kreeg je vast een waarschuwing
Zat nog te denken om NIET te gaan kijken naar die agent, maar dat hielp niet omdat hij best lang naast me bleef rijden
Pff van 9 tot kwart over 5 gewerkt. Best lang voor mijn doen.
Nu ff voor school bezig en dan trainen. Totaal geen zin in, ben kapot! 
WTF, de """nieuwe"" achtbaan in Walibi heet The Speed of Sound 
-
B
Wat is daar zo wtf aan? Lijkt me gewoon logische naam om aan te geven dat ie heul snel ismaarten1410 wrote:WTF, de """nieuwe"" achtbaan in Walibi heet The Speed of Sound
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Foto's 
View on YouTube
Gewoon de vervanger van de Villa Volta ofzo die ze daar eerst hadden. Niet te verwarren met de Villa Volta van de Efteling
Gewoon de vervanger van de Villa Volta ofzo die ze daar eerst hadden. Niet te verwarren met de Villa Volta van de Efteling
Dat is gewoon letterlijk de la via volta
ik wilde net hetzelfde posten.Pommer wrote:Dat is gewoon letterlijk de la via volta
oostzaner wrote:ik wilde net hetzelfde posten.Pommer wrote:Dat is gewoon letterlijk de la via volta