screenshot?
graag van een volledig scherm als afb.
graag van een volledig scherm als afb.
nee, dat is de nieuwe AntiAliasing van FireFoxp-stylez wrote:dat is calibri, heerlijk fontgewoon lekker zo laten
Vet! Is dat een nieuwe plaat? De titel lijkt namelijk een beetje op Discorecord....robkuh1990 wrote: Trouwens: Frontliner - Disco Record![]()
![]()
![]()
![]()
Altijd als ik deze hoor verschijnt er een super grote smile op me gezicht!
ik vind em echt verschrikkelijk om naar te kijkenp-stylez wrote:Lijkt verdomd veel op calibri :o.. is dat in de nieuwe versie van Firefox standaard zo? Dan ga ik die maar is downloaden. Want ik vind Calibri een heerlijk lettertype om naar te kijken.
Ik vind calibri ook niet het mooiste lettertype, cambria die ook bij word 2007 zit vind ik daar in tegen wel mooiKSwoosh wrote: ik vind em echt verschrikkelijk om naar te kijken
veel te rond en zacht
en standaard M$![]()
Hahaha ik ontken het toch ook niet! Vind het een TOP plaat! Ook al hoor je em al ruim een jaar voorbij vliegen, hij blijft super!KSwoosh wrote:@maarten: geef gewoon toe, Discorecord is een heerlijke plaat![]()
maarten1410 wrote:Hahaha ik ontken het toch ook niet! Vind het een TOP plaat! Ook al hoor je em al ruim een jaar voorbij vliegen, hij blijft super!KSwoosh wrote:@maarten: geef gewoon toe, Discorecord is een heerlijke plaat![]()
Ja. Gewoon ja.KSwoosh wrote:Windows Update: IE9
eigenlijk zou ik die neit moeten installeren, ik gebruik IE toch niet, en als ik dan een keer een website wil testen kan ik dat beter in IE8 doen, right?
8 boeken is vrij veel danPommer wrote:Morgen een mondeling examen over 8 boeken die ik nooit gelezen heb
Volgensmij kan je met IE oudere versies instellen om te testenKSwoosh wrote:Windows Update: IE9
eigenlijk zou ik die neit moeten installeren, ik gebruik IE toch niet, en als ik dan een keer een website wil testen kan ik dat beter in IE8 doen, right?