Ja oke maar dit is toch wel erg treurig 
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
Chain Reaction is inderdaad de officiële vlaggendrager van MM 
Eindelijk weer eens een sollicitatie voor een afstudeerplek de deur uit 
welk jaar zit je nu?klapstoel wrote:Eindelijk weer eens een sollicitatie voor een afstudeerplek de deur uit
Mede MIC'ers, misschien ben ik jullie onbewust al eens tegen gekomen op saxion (ik ben wel een langstudeerder tho, dit is m'n 5e jaar en ben net 2 maand aan 't afstuderen
)
huh jij ook?Rickzel wrote:Mede MIC'ers, misschien ben ik jullie onbewust al eens tegen gekomen op saxion (ik ben wel een langstudeerder tho, dit is m'n 5e jaar en ben net 2 maand aan 't afstuderen)
sonnebloem wrote:welk jaar zit je nu?klapstoel wrote:Eindelijk weer eens een sollicitatie voor een afstudeerplek de deur uit
4e jaars
wellllllklapstoel wrote:sonnebloem wrote:welk jaar zit je nu?klapstoel wrote:Eindelijk weer eens een sollicitatie voor een afstudeerplek de deur uit
4e jaars
gaaaaastExterkate wrote:Ik zal het nog grappiger maken: ik had vorig jaar mijn P bijna op MIC tot dat ik besloot om een andere opleiding te doen voor dit jaar maar na 2 weken dacht ik al: oh fuck dit was een foute keuze. Begin dus volgend jaar weer met het 1e jaar die ik voor 90% al heb gehaald
Rickzel wrote:gaaaaastExterkate wrote:Ik zal het nog grappiger maken: ik had vorig jaar mijn P bijna op MIC tot dat ik besloot om een andere opleiding te doen voor dit jaar maar na 2 weken dacht ik al: oh fuck dit was een foute keuze. Begin dus volgend jaar weer met het 1e jaar die ik voor 90% al heb gehaald
flexibel afstuderen jwzsonnebloem wrote:wellllllklapstoel wrote:sonnebloem wrote: welk jaar zit je nu?
4e jaars
Roep maar als je wat nodig hebtExterkate wrote:Wordt dus een rustig 1e jaarhopelijk kan ik al opdrachten voor jaar 2 maken
En klapstoel, ik ben ook 4e jaars
Ik moest begin dit jaar in twee weken al m'n openstaande vakken herkansen en halen omdat ik anders alles opnieuw moest doen in nieuwe vorm, gvd stressen gvd, maar daardoor wel alles kunnen halen voo rm'n afstuderen gelukkig
Leuke opleiding enzo, maar zou blij zijn als ik m'n diploma heb
Leuke opleiding enzo, maar zou blij zijn als ik m'n diploma heb
Dus jij bent ook 4e jaars?
??????????????????????????????????????
Ja ik ben bezig met het vierde jaar (namelijk afstuderen) maar heb m'n verdieping al jaar geleden gedaan, dit is m'n 5e jaar dat ik op MIC zit. Vertraging enzosonnebloem wrote:Dus jij bent ook 4e jaars?
Was dit toevallig op Reverze tijdens Delete?
Haha ik was even in de war. Moet zelf mn verdieping ook nog doen en wat punten fixen, deze zomervakantie wel klaar met allesRickzel wrote:Ja ik ben bezig met het vierde jaar (namelijk afstuderen) maar heb m'n verdieping al jaar geleden gedaan, dit is m'n 5e jaar dat ik op MIC zit. Vertraging enzosonnebloem wrote:Dus jij bent ook 4e jaars?
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 15 days ago
Da's toch gewoon een konijnendans. die te vinden is bij elk willekeurig techno feest ?
Dat meen je nietsonnebloem wrote:
En klapstoel, ik ben ook 4e jaars
dan moet ik jou wel vaag kennen
Ja dat lijkt me tochklapstoel wrote:Dat meen je nietsonnebloem wrote:
En klapstoel, ik ben ook 4e jaars![]()
dan moet ik jou wel vaag kennen
Toppers, al gestemd, en zo ja wat?
Tactisch? Of puur wat je zelf wil??
(ja ik grijp de actualiteit aan als excuus om nog niet nuttig bezig te gaan op stage
)
(ja ik grijp de actualiteit aan als excuus om nog niet nuttig bezig te gaan op stage
Rickzel wrote:Toppers, al gestemd, en zo ja wat?
(ja ik grijp de actualiteit aan als excuus om nog niet nuttig bezig te gaan op stage)
En wat ga jij stemmen RickzelSvbtwee wrote:Ik heb toch nog besloten om te gaan maar stem wel blanco. Dan heb ik iig toch gebruik gemaakt van stemrecht.
Nee, vanavond pas. Zweef nog een beetje. Wel een beetje kijkend naar mijn omgeving en wat ik zelf belangrijk vind.
Haha ik realiseerde me dat ik met m'n "tactische stem" aan het twijfelen was tussen GroenLinks en VVD, dat slaat natuurlijk nergens op
Dus maar gewoon gegaan voor D66 zoals altijd!
@SVB Weet jij wel wat er gebeurt als je blanco stemt? Dan kun je nog beter niet stemmen vind ik...
Dus maar gewoon gegaan voor D66 zoals altijd!
@SVB Weet jij wel wat er gebeurt als je blanco stemt? Dan kun je nog beter niet stemmen vind ik...