Nu weer OT a.u.b, onderbouwde discussies met argumenten doe je maar in het wjd topic...

Maadt, ga aan je stageverslag werken ofzo.Rickzel wrote:Nu weer OT a.u.b, onderbouwde discussies met argumenten doe je maar in het wjd topic...
VerslaafdeFantazoo wrote:Woeha! Duizendste bericht op Hardtraxx![]()
pff, amateurFantazoo wrote:Woeha! Duizendste bericht op Hardtraxx![]()
Rickzel 4 modRickzel wrote:Nu weer OT a.u.b, onderbouwde discussies met argumenten doe je maar in het wjd topic..
Is ook helemaal niet erg toch?TSFH wrote:Ik heb ook echt teveel berichten, terwijl ik niet eens zo super lang op hardtraxx actief ben
Hekzitter heeft in dit tempo over iets meer dan een half jaar al 7600 berichtenRickzel wrote:pff, amateurFantazoo wrote:Woeha! Duizendste bericht op Hardtraxx![]()
(damn, wel confronterend dat ik over de 7600 berichten heb)
maar hee, vanaf 2010, dat valt te overzien
33 berichten per dag: over 230 dagen op 7.600Svbtwee wrote:Hekzitter heeft in dit tempo over iets meer dan een half jaar al 7600 berichten
Oldschool RunescapeRowanyt1309 wrote:Weet er iemand een leuk online spel op de laptop? Zit op school en heb echt geen zak te doen. Of, ik heb wel wat te doen maar er geen zin in. Wie weet er een leuk spel om te spelen waar je een beetje moet ranken ect?
Nee man haha. Nooit gespeeld.. Iets anders? Tips?klapstoel wrote:Oldschool RunescapeRowanyt1309 wrote:Weet er iemand een leuk online spel op de laptop? Zit op school en heb echt geen zak te doen. Of, ik heb wel wat te doen maar er geen zin in. Wie weet er een leuk spel om te spelen waar je een beetje moet ranken ect?
Ja godver gister waren het er nog 40, dus ik ging uit van 40 per dagStevenvanKuijk wrote:33 berichten per dag: over 230 dagen op 7.600Svbtwee wrote:Hekzitter heeft in dit tempo over iets meer dan een half jaar al 7600 berichten
Lekker zeveren
Held, dit spel was ik helemaal vergeten. Ik ga het gelijk spelen.sonnebloem wrote:Ontslaught op spele.nl, beetje toren verdedigen
Mini golfRowanyt1309 wrote:Weet er iemand een leuk online spel op de laptop? Zit op school en heb echt geen zak te doen. Of, ik heb wel wat te doen maar er geen zin in. Wie weet er een leuk spel om te spelen waar je een beetje moet ranken ect?