Broken Balance schreef:
Pas zodra je er op aangesproken wordt doe je het.
Citaat:
Je hebt gelijk maar ik ben ook niet expres onder een ander acc terug gekomen. Op mijn nieuwe acc heb je me nooit meer een foto, verhaal over mijn vrouw etc zien posten. Een keer een post over Mandy omdat jullie dat zelf weer aanhaalde.
Maar als je dan ook ziet wat je eerder hebt gedaan, gaan mensen dat ook aanhalen, voor de gein of niet. En je hebt nog geen bewijs gegeven dat je een andere kant op gaat.
Je hebt wel normale posts er tussen zitten maar het gros wat je post valt gewoon weer in je oude ritme, en dan gaan ook mensen zoals eerst reageren.
Nou vooruit nog een post dan

.
Toen ik hier op mijn oude acc uitlogde was ik op dat moment juist bezig met dingen voor ht doen en heb ik me die laatste maanden heel serieus en normaal gedragen. Op dat moment kreeg ik een klein beetje het idee dat ook jullie houding richting mij aan het veranderen was. Die lijn was ik eigenlijk voorplan om door te zetten met dit acc. Ik nam ook een nieuw account zodat ik van die dingen af was die ik op dat andere acc ooit allemaal in het verleden eens gezegd heb. Voor mijn gevoel ging ik dus vrij goed weg. Toen ik terug kwam snapte ik al die negatieve reacties dus ook niet echt. Die waren vrij onterecht kijkend naar hoe ik weg ben gegaan imo

. Ook mijn eerste posts op dit acc zijn allemaal normaal maar het negatieve geroezemoes bleef. Vanaf het Nc topic is het gewoon vervelend gedoe van beide kanten.
Ik heb nooit een eerlijke kans gekregen om een nieuwe start te maken.
Maar goed ik zal ophouden met die irritante provoceerde posts want zo ben ik ook eigenlijk helemaal niet. Ik hoop wel dat met name jij ook niet steeds blijft happen op mijn posts omdat je je gewoon verveelt op je werk en het leuk tijdverdrijf vind.
Peace out en nu ga echt uitloggen