Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2453, 2454, 2455, 2456, 2457, 2458, 2459 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 17:30 

Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
Svbtwee schreef:
(Niet op jou gedoeld, jou mag ik wel als een van de zeer weinige hier :$ )

Dan zul je het wel zwaar hebben...

Nee hoor, het interesseert me letterlijk geen fuck meer wat jullie zeggen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 17:32 

Kraak... Piep...

Svbtwee schreef:
MelvinFR schreef:
Svbtwee schreef:

Wat een badass
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 17:33 

Hardtraxx Veteran

Svbtwee schreef:
MelvinFR schreef:
Svbtwee schreef:

Dus het interesseerde je altijd wel? :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 17:36 

Hardtraxx Veteran

Jaa vroeger onder SVB wel :$.

Die 4 maanden zonder hardtraxx heeft me heel goed gedaan wat dat betreft :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 17:37 

Hardtraxx Veteran

Svbtwee schreef:
Die 4 maanden zonder hardtraxx heeft me heel goed gedaan wat dat betreft :corn:

Hadden die vier maanden niet verlengd kunnen worden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 18:19 

Hardtraxx Veteran

Complot: Svbtwee is stiekem Miwer :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 18:21 

Hardtraxx Veteran

Ben jij vroeger als baby eens keihard laten vallen SVB?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 18:34 

Hardtraxxer

Indy schreef:

Ik gok meerdere keren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 19:35 

Hardtraxx Veteran

Svbtwee schreef:
Jaa vroeger onder SVB wel :$.

Nu nog steeds he met je publiciteid :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 20:58 

Kraak... Piep...

Thermometer schreef:
Indy schreef:

Ik gok meerdere keren.

Volgens mij smeten ze hem gewoon naar de grond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 21:07 

Hardtraxx Veteran

Lijkt wel alsof jullie willen dat ie weer vertrekt :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 21:20 

Kraak... Piep...

Thijsert schreef:
Waarom haat iedereen hem eigenlijk zo? Valt op dat bij meerdere reacties, dat als er een andere naam had gestaan bij de post er wel normaal op gereageerd zou worden. Ken de historie niet :corn:

Lees maar eens wat toppa's terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 21:21 

Hardtraxx Veteran

Thijsert schreef:
Waarom haat iedereen hem eigenlijk zo? Valt op dat bij meerdere reacties, dat als er een andere naam had gestaan bij de post er wel normaal op gereageerd zou worden. Ken de historie niet :corn:

BB verveelt zich op zijn werk en heeft niks te doen.
Melvin verveelt zich op zijn stage en heeft niks te doen.
Unknown doet altijd al zo, geen idee waarom.
De rest zijn vriendjes met bovengenoemde personen en zijn gewoon zielige meelopers die bij elkaar hopen te scoren.

Einde.

En ja ik provoceer de boel laatste dagen nog als eens maar ik word toch wel voor debiel uitgemaakt ookal gedraag ik me normaal dus dan kan ik me beter ook echt als een debiel en heel irritant gedragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 21:24 

Kraak... Piep...

Weet je wat een heel goed idee zou zijn?

Nou

Gewoon je posts even doorlezen voordat je ze plaatst. En goed nadenken: is dit normaal wat ik post? Misschien worden ze dan normaal na een tijd wanneer je inziet wat voor domme dingen je allemaal neer zet.

Als dat normaal gedragen is voor je heb ik medelijden met je fictieve vrienden.

En voor de duidelijkheid, iedereen die hier zogenaamd "achter mij aanloopt" heb ik van mijn leven nog niet gezien of echt gesproken. Beetje raar om er dan achteraan te lopen.

Misschien dat je het je ooit eens opvalt dat iedereen eigenlijk wel goed overweg kon en er geen gedoe was voordat jij terug kwam. Dan lijkt het me raar dat je "normaal" doet.

Misschien minder "grappig" proberen te doen en het afschrijven als trollen omdat je weet dat je net wat doms hebt gezegd, dat zou al een begin zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 21:38 

Hardtraxx Veteran

Thijsert schreef:
Valt op dat bij meerdere reacties, dat als er een andere naam had gestaan bij de post er wel normaal op gereageerd zou worden.

Dit vat alles samen en je weet dat het waar is.

Tot aan het nc topic was in alles serieus. Daar wijkt mijn mening af van de meeste hier en word je niet meer serieus genomen. In zoverre ik ooit serieus genomen ben hier :P. Mijn mening wijkt gewoon heel vaak af dan de mening van veel andere mensen op het forum. Iemand met een andere mening word hier niet tot zelden geaccepteerd. Je moet van B-front, NC, Delete en classics houden, een paar de vaste ht elite quoten en zeggen dat zij helemaal gelijk hebben of dat je het met hun eens bent, de zelfde mensen belachelijk maken en je hoort er helemaal bij :thumbsup:. Doe je dit niet dan kun je al snel oprotten als je ook maar iets zeht wat jullie tegenstaat.

Daarna ben ik gaan lopen kloten ja want ik word toch niet serieus genomen of dat ik nou wel of niet serieus iets post. Kan ik me net zo goed daadwerkijk irritant gaan gedragen want daar heb zelf idd ook nog eens lol van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 21:42 

Hardtraxx Veteran

Svbtwee schreef:
Thijsert schreef:

BB verveelt zich op zijn werk en heeft niks te doen.
Melvin verveelt zich op zijn stage en heeft niks te doen.
Unknown doet altijd al zo, geen idee waarom.
De rest zijn vriendjes met bovengenoemde personen en zijn gewoon zielige meelopers die bij elkaar hopen te scoren.

Einde.

En ja ik provoceer de boel laatste dagen nog als eens maar ik word toch wel voor debiel uitgemaakt ookal gedraag ik me normaal dus dan kan ik me beter ook echt als een debiel en heel irritant gedragen.

We hoeven elkaar niet allemaal na te praten, maar als ik zie wat jij allemaal post heb ik soms het idee dat je gewoon de algemene mening van hardtraxx bekijkt en hier opzettelijk lijnrecht tegenin gaat. Ik kan me vinden in 0 meningen van jou en dat is best apart (vooral omdat je 16 posts per dag hebt.)
Daarnaast zit elke post vol spelling- en grammaticafouten (die je niet op je dyslexie kunt afschuiven).
Verder heb je altijd de behoefte om aandacht te vragen (selfies posten, op Mandy geilen, verhalen vertellen over je vrouw en kind, "debiel en heel irritant gedragen" omdat je niet serieus genomen wordt.)

En trouwens, ik ken Broken Balance en die anderen verder ook niet, dit is gewoon mijn eigen mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 21:54 

Hardtraxx Veteran

Well....

Wou toch even zeggen dat ik per ongeluk een uptempo rawmix tegen ben gekomen en ik hem nu afluister. Maar ga vooral verder met de discussie, deze meeloper is wel benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 21:57 

Kraak... Piep...

Svbtwee schreef:
Thijsert schreef:
Valt op dat bij meerdere reacties, dat als er een andere naam had gestaan bij de post er wel normaal op gereageerd zou worden.

Tot aan het nc topic was in alles serieus. Daar wijkt mijn mening af van de meeste hier en word je niet meer serieus genomen. In zoverre ik ooit serieus genomen ben hier :P. Mijn mening wijkt gewoon heel vaak af dan de mening van veel andere mensen op het forum. Iemand met een andere mening word hier niet tot zelden geaccepteerd. Je moet van B-front, NC, Delete en classics houden, een paar de vaste ht elite quoten en zeggen dat zij helemaal gelijk hebben of dat je het met hun eens bent, de zelfde mensen belachelijk maken en je hoort er helemaal bij :thumbsup:. Doe je dit niet dan kun je al snel oprotten als je ook maar iets zeht wat jullie tegenstaat.

Daarna ben ik gaan lopen kloten ja want ik word toch niet serieus genomen of dat ik nou wel of niet serieus iets post. Kan ik me net zo goed daadwerkijk irritant gaan gedragen want daar heb zelf idd ook nog eens lol van.

Misschien als je je mening niet als feit presenteert. Volgens mij kom jij ook niet uit je eigen wereldje.

En de punten die hieronder genoemd vatten het mooi samen.

Je kan huilen wat je wil maar je doet het toch echt zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 21:59 

Hardtraxx Veteran

@chroman. Je hebt gelijk maar ik ben ook niet expres onder een ander acc terug gekomen. Op mijn nieuwe acc heb je me nooit meer een foto, verhaal over mijn vrouw etc zien posten. Een keer een post over Mandy omdat jullie dat zelf weer aanhaalde.

Vanaf het moment dat ik een nieuw acc aanmaakte, nog voor mijn eerste inhoudelijke post werd er alweer alleen maar negatief op mijn terugkomst gereageerd.

Dat je het nooit met mij eens bent geloof ik ook niet. Jij en ik vinden namelijk vast wel eens de zelfde platen of zoiets vet. In dat soort comments zul je het best eens met mij eens zijn toch? Ik ga echt niet expres tegen de algemene mening op ht in >.<. Ik denk over dingen echt vaak heel anders dan het gros van jullie. Als dit ziet als expres er tegen in gaan dan vorm je je al een negatief beeld van mij dat puur op een aanname gebaseerd is. Ik ga echt niet zo veel van mijn tijd verdoen in discussies als ik het niet eens zou menen.

Over de grammatica. Ik heb natuurlijk een woordenboek op mijn toetsenbord maar die werkt helaas nogal eens niet. Zonder dat woordenboek weet ik oprecht niet hoe ik sommige woorden moet schrijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 22:01 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Svbtwee schreef:
Thijsert schreef:

Misschien als je je mening niet als feit presenteert. Volgens mij kom jij ook niet uit je eigen wereldje.

En de punten die hieronder genoemd vatten het mooi samen.

Je kan huilen wat je wil maar je doet het toch echt zelf.

Als ik met jou in een serieuze discussie ben dan zeg ik zo moker vaak 'imo' of 'vind ik'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 22:11 

Hardtraxx Veteran

Nou dit was wel weer genoeg ht voor vandaag. Welterusten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 22:12 

Kraak... Piep...

Pas zodra je er op aangesproken wordt doe je het.

Citaat:
Je hebt gelijk maar ik ben ook niet expres onder een ander acc terug gekomen. Op mijn nieuwe acc heb je me nooit meer een foto, verhaal over mijn vrouw etc zien posten. Een keer een post over Mandy omdat jullie dat zelf weer aanhaalde.

Maar als je dan ook ziet wat je eerder hebt gedaan, gaan mensen dat ook aanhalen, voor de gein of niet. En je hebt nog geen bewijs gegeven dat je een andere kant op gaat.

Je hebt wel normale posts er tussen zitten maar het gros wat je post valt gewoon weer in je oude ritme, en dan gaan ook mensen zoals eerst reageren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 22:27 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Pas zodra je er op aangesproken wordt doe je het.

Citaat:
Je hebt gelijk maar ik ben ook niet expres onder een ander acc terug gekomen. Op mijn nieuwe acc heb je me nooit meer een foto, verhaal over mijn vrouw etc zien posten. Een keer een post over Mandy omdat jullie dat zelf weer aanhaalde.

Maar als je dan ook ziet wat je eerder hebt gedaan, gaan mensen dat ook aanhalen, voor de gein of niet. En je hebt nog geen bewijs gegeven dat je een andere kant op gaat.

Je hebt wel normale posts er tussen zitten maar het gros wat je post valt gewoon weer in je oude ritme, en dan gaan ook mensen zoals eerst reageren.

Nou vooruit nog een post dan :lol:.

Toen ik hier op mijn oude acc uitlogde was ik op dat moment juist bezig met dingen voor ht doen en heb ik me die laatste maanden heel serieus en normaal gedragen. Op dat moment kreeg ik een klein beetje het idee dat ook jullie houding richting mij aan het veranderen was. Die lijn was ik eigenlijk voorplan om door te zetten met dit acc. Ik nam ook een nieuw account zodat ik van die dingen af was die ik op dat andere acc ooit allemaal in het verleden eens gezegd heb. Voor mijn gevoel ging ik dus vrij goed weg. Toen ik terug kwam snapte ik al die negatieve reacties dus ook niet echt. Die waren vrij onterecht kijkend naar hoe ik weg ben gegaan imo :$. Ook mijn eerste posts op dit acc zijn allemaal normaal maar het negatieve geroezemoes bleef. Vanaf het Nc topic is het gewoon vervelend gedoe van beide kanten.
Ik heb nooit een eerlijke kans gekregen om een nieuwe start te maken.

Maar goed ik zal ophouden met die irritante provoceerde posts want zo ben ik ook eigenlijk helemaal niet. Ik hoop wel dat met name jij ook niet steeds blijft happen op mijn posts omdat je je gewoon verveelt op je werk en het leuk tijdverdrijf vind.

Peace out en nu ga echt uitloggen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 22:44 

Kraak... Piep...

Er zit een verschil in hoe jij denkt dat dingen zijn gegaan en hoe anderen zien hoe het is gegaan.

Misschien had niet iedereen behoefte bij de dingen die jij deed. Misschien vonden mensen het vervelend dat je je er mee ging bemoeien, sommigen houden niet van moraalridders enz enz.
Ik heb tbh geen idee wat je deed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 23:14 

Hardtraxx Veteran

Jay Reeve schreef:
Broken Balance schreef:
Ik zie hem er voor aan om net als die vent bij Sensation Black 2006 over de hekken te klimmen en de DJ een klap op zn bek te geven.

Iemand die zich aanbiedt om deze zomer met mij mee te gaan als beveiliger tijdens de boekingen? :P

Ik heb m'n coördinator beveiliging papier en cursus persoon beveiliging gehad ik bied me aan. Momenteel werkloos. :whistle: :lol:
Vorige  1 ... 2453, 2454, 2455, 2456, 2457, 2458, 2459 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic