ff kijken of me tijd wel juist staat
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
ik voorzie een nieuw plaatje in het photoshop topic
Ben ik de enige autist die zich stoort aan het feit dat de tijd op HT nog steeds op een uur terug staat? Of moet ik dat zelf omzetten ofzo.
Ik kan dat niet aanpassen, dus dat zul je zelf even moeten doen in je foruminstellingen.Pommer wrote:Ben ik de enige autist die zich stoort aan het feit dat de tijd op HT nog steeds op een uur terug staat? Of moet ik dat zelf omzetten ofzo.
-
S
Je bent al 6 jaar op dit forum en de tijd veranderd 2 keer per jaar, dat betekent dat je het al 11 keer eerder zelf hebt moeten aanpassen. Je gaat ons dus nou toch niet vertellen dat je dat niet weet/wistPommer wrote:Ben ik de enige autist die zich stoort aan het feit dat dop HT nog steeds op een uur terug staat? Of moet ik dat zelf omzetten ofzo.
Sorry Sherlock, dan ben ik het of 11 keer vergeten of 11 keer vergeten hoe het moest.SVB wrote:Je bent al 6 jaar op dit forum en de tijd veranderd 2 keer per jaar, dat betekent dat je het al 11 keer eerder zelf hebt moeten aanpassen. Je gaat ons dus nou toch niet vertellen dat je dat niet weet/wistPommer wrote:Ben ik de enige autist die zich stoort aan het feit dat dop HT nog steeds op een uur terug staat? Of moet ik dat zelf omzetten ofzo.
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
o oho o
-
S
HahahaPommer wrote:Sorry Sherlock, dan ben ik het of 11 keer vergeten of 11 keer vergeten hoe het moest.SVB wrote:Je bent al 6 jaar op dit forum en de tijd veranderd 2 keer per jaar, dat betekent dat je het al 11 keer eerder zelf hebt moeten aanpassen. Je gaat ons dus nou toch niet vertellen dat je dat niet weet/wistPommer wrote:Ben ik de enige autist die zich stoort aan het feit dat dop HT nog steeds op een uur terug staat? Of moet ik dat zelf omzetten ofzo.
Hier ben ik dan weer een autist in.SVB wrote:Je bent al 6 jaar op dit forum en de tijd veranderd 2 keer per jaar, dat betekent dat je het al 11 keer eerder zelf hebt moeten aanpassen. Je gaat ons dus nou toch niet vertellen dat je dat niet weet/wistPommer wrote:Ben ik de enige autist die zich stoort aan het feit dat dop HT nog steeds op een uur terug staat? Of moet ik dat zelf omzetten ofzo.
Shit ik was ook vergeten dat je dit zelf moest doenPommer wrote:Ben ik de enige autist die zich stoort aan het feit dat de tijd op HT nog steeds op een uur terug staat? Of moet ik dat zelf omzetten ofzo.
-
K
Makkelie.... 
Gek genoeg lijk je er alweer op. Hoe doe je dat toch.Joey wrote:Yo, heb een nieuwe avatar.