Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
S
dat is eigenlijk best wel triest 
Wat erg
Viel me ook op dat NSCLT als Noisecult op het scherm stond.
Hallo mensen ik heb hier een enquête van 5 vragen voor school, zou fijn zijn als mensen 'm in zouden willen vullen zodat we veel resultaten hebben:
https://docs.google.com/forms/d/1a-iF_w ... rm?c=0&w=1
Kost je maar 1 minuut.
https://docs.google.com/forms/d/1a-iF_w ... rm?c=0&w=1
Kost je maar 1 minuut.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Done 
Ik woon net een maandje in mn nieuwe buurt, ik heb nog geen flauw idee wat er qua evenementen te doen is hier.. 
Ik struikelde over de laatste vraag. Ik ondervind geen overlast, maar acht de kans wel reëel dat ik (of beter, mijn speakerset) een bron van overlast ben (is) in mijn buurt. Wat moet ik dan invullen?
Ingevuld maar buiten de kerk om is hier toch geen kloot te doen.
Lennard95 wrote:Ingevuld maar buiten de kerk om is hier toch geen kloot te doen.
Dan moet je zelf een enquete aanmaken en deze afnemen onder je buurtbewoners, kun je het beste Parvuz even een DM doenJoey wrote:Ik struikelde over de laatste vraag. Ik ondervind geen overlast, maar acht de kans wel reëel dat ik (of beter, mijn speakerset) een bron van overlast ben (is) in mijn buurt. Wat moet ik dan invullen?
-
S
-
S
Jij welsonnebloem wrote:durf ik er op te klikken SVB
SVB wrote:Jij welsonnebloem wrote:durf ik er op te klikken SVB![]()
-
S
Ik suggereer dat jij heel dapper en moedig bent + wat liefdevolle emoji's
-
S

Wie kan dit oplossen?
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025

Je moet de andere kant op rekenen.SVB wrote:
Wie kan dit oplossen?
Vraag je ouders allebei om die euro terug. Dan heb je weer 3 euro. Breng je jas terug naar de winkel en dan heb je weer 97 euro. 97+3=100
Of als je het anders wilt bekijken. 1 t/m 100 zijn 99 getallen. 0 t/m 100 zijn er echter 100. Die ene euro die je 'kwijt' bent is de 0
...SVB wrote:
Wie kan dit oplossen?
Maar omdat je het waarschijnlijk graag wilt. Na het terugbetalen van de €2, heb je nog €98 te betalen over. Die €98 is te verdelen als jas + €1. Wat ze in je mooie uitleg nog vergeten, is dat je die ene euro ook nog terug moet betalen, en het is verwarrend omdat ze het geld dat je al terug hebt betaald (€2) niet meenemen, waardoor het lijkt alsof je een euro mist, als je niet goed leest.
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Deze rekenfout viel direct op, je moet beide ouders €1,50 geven..SVB wrote:
Wie kan dit oplossen?