Nee, want als me mama lief is en ik geld krijg. Dan ga ik mee.
Heb je al kaartje dan?roberttt wrote:Nee, want als me mama lief is en ik geld krijg. Dan ga ik mee.
Heb je al kaartje dan?roberttt wrote:Nee, want als me mama lief is en ik geld krijg. Dan ga ik mee.
Nee, maar die kan ik nog halen. Raakt toch niet uitverkochtKevin-Raw wrote:Heb je al kaartje dan?roberttt wrote:Nee, want als me mama lief is en ik geld krijg. Dan ga ik mee.
Loudness sowieso, heb al kaartjes binnenKSwoosh wrote:ik heb robert liever op Loudness als op KO![]()
roberttt wrote:Loudness sowieso, heb al kaartjes binnenKSwoosh wrote:ik heb robert liever op Loudness als op KO![]()
![]()
![]()
![]()
Wist je dat nog niet?hidde wrote:En dan realiseer je je dat de break van Donkey Rollers - Voice Of Conscience eigenlijk gewoon afgeleid is van Lux Aetarna(score van Requiem For A Dream). Echt exact gewoon.
Gangsters don't dance.oostzaner wrote:Jongens ik heb me roeping gevonden. Ik word hip hop danser, dus ik stop met het luisteren naar Hardstyle en ik ga mij verdiepen in hip hop en vooral de dans er omheen. Dat betekend dat ik niet meer naar vette nummers ga luisteren zoals: pattern 2, it's what we are, traveling en zeker niet meer naar iets met een reversed bass.
denk het niet... :')
Vergeet dit niet:Project 141 wrote:Ah yeah, haar wat laten groeien en petje opbroek omlaag en je bent er klaar voor yo

Als ik hem in het funny pics topic had gepost wel jaroberttt wrote:Re-post
Weapon X - Hell Awaitsroberttt wrote:Ff vraagje, ik ga een setje makenWie heeft er leuke nummers die er sowieso in moeten.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Serdar_G%C ... BCy%C3%BCkKevin-Raw wrote:wie dan?tommetjeuh wrote:Heb ik opeens een eredivisie scheids in me klas staan met een presentatiemochten we discussieren over beslissingen enzo, was wel droog xD