das niet niks iddhidde wrote:Damn, stiefvader van een meisje uit me klas is achterop geknald bij iemand. Hij reed te hard. Resultaat: De persoon in de auto voor hem is omgekomen in de brand die ontstond in beide auto's. Zelf ook zwaargewond, nog wat anderen die lichtgewond waren. Traumaheli d'r bij, half brandweer zaanstad...
Ik vrees dat die een vervelende tijd tegemoet gaat...
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
-
C
Damn sterkte..
Afgelopen zaterdag zijn hier in Bergeijk 2 scouts aangereden en overleden. Beide 15 jaar. 1 van die scouts was het zusje van een jongen die hier in de buurt re-action organiseerde (lokaal festival)
Ik kende haar half, maar komt toch hard aan!
Afgelopen zaterdag zijn hier in Bergeijk 2 scouts aangereden en overleden. Beide 15 jaar. 1 van die scouts was het zusje van een jongen die hier in de buurt re-action organiseerde (lokaal festival)
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Troll?
-
C
Valt me op dat de laatste tijd veel mensen overlijden... abnormaal veel
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
2012 komt ook dichterbij, aan het eind van dat jaar is er niemand meerrobkuh1990 wrote:Valt me op dat de laatste tijd veel mensen overlijden... abnormaal veel
-
G
morgen lekker vrij 
-
G
weltruste pommetje 
-
M
KSwoosh wrote:morgen lekker vrij
-
C
+1 en dan nog 1 dag erbij!
GoedemorgenPommer wrote:Goeiemorgen
Intervention wrote:GoedemorgenPommer wrote:Goeiemorgen
Ik kende t slachtoffer niet maar wat een vaag einde eigenlijk. Zo wacht je voor een stoplicht, zo beukt iemand je vanachter. En dan wss nog ff zeggen "wtf doe je klootzak" en dan de deur niet open krijgen... En tsja die ander heeft de rest van z'n leven schuldgevoel. En zoals dat gaat hier, zal dr wel weer veel achter z'n rug geluld worden. Mja wazig, als stiefdochter lijkt me dat ook echt heel raar.robkuh1990 wrote:Damn sterkte..
En dat van die scouts las ik op nu.nl van de week.
Wtf das ook wel hard ja... Sterkte.
Hoi Roberttjeroberttt wrote:Hoi kevintje
Ga je zaterdag nou KO ?
Nog een dagje vrij
en daarna 3 nachtdiensten + knockout dus eigenlijk 4 nachten doortrekken.
Heb ik opeens een eredivisie scheids in me klas staan met een presentatie
mochten we discussieren over beslissingen enzo, was wel droog xD
Ik heb een 5,7 op mijn Nederlandse tentamen haha 
wie dan?tommetjeuh wrote:Heb ik opeens een eredivisie scheids in me klas staan met een presentatiemochten we discussieren over beslissingen enzo, was wel droog xD
Ik twijfel nogKevin-Raw wrote:Hoi Roberttjeroberttt wrote:Hoi kevintje![]()
Ga je zaterdag nou KO ?