sandervanbruggen wrote:En de winnaar van de 'mooiste avatar van het jaar award' is geworden sonnebloem![]()
#Teammandy
daar ben ik het niet mee eens....
sandervanbruggen wrote:En de winnaar van de 'mooiste avatar van het jaar award' is geworden sonnebloem![]()
#Teammandy
Wtf, waar heb ik dat gepost?yowan wrote:Fuzzylogic wrote: Ze leest hier niet mee. Als je je piem0l in haar wilt schuiven moet je misschien een screenshot van alle berichten op deze pagina (inclusief die van jezelf) op een groot bord laten drukken, vooraan gaan staan tijdens haar set en het bord omhoog houden terwijl je een 'IK BEN SANDERVANBRUGGEN!!!'-shirt aanhebt.
Je kan ook zelf een quote makenFuzzylogic wrote:hardstylboy is mijn broer
wat de fuck is dat nou weerGrim wrote:Je kan ook zelf een quote makenFuzzylogic wrote:hardstylboy is mijn broer
Ik dacht dat je dat nooit zelf geschreven had en je gewoon getrollt werd met een zelfgemaakte quote. Vandaar dat ik er ook eentje gemaakt had om te tonen.Fuzzylogic wrote:wat de fuck is dat nou weerGrim wrote:Je kan ook zelf een quote makenFuzzylogic wrote:hardstylboy is mijn broer
Oh ik wist al wel dat dat kon, maar de tekst die je in die aangepast quote hebt staan, wat de neuqGrim wrote:Ik dacht dat je dat nooit zelf geschreven had en je gewoon getrollt werd met een zelfgemaakte quote. Vandaar dat ik er ook eentje gemaakt had om te tonen.
Hahahahahahaha heerlijkFuzzylogic wrote:wat de fuck is dat nou weerGrim wrote:Je kan ook zelf een quote makenFuzzylogic wrote:hardstylboy is mijn broer