Lol xD randomFuzzylogic wrote:Ultieme verveling, net een random klantenservice gebeld en toen ze opnamen gevraagd of ze weer op wouden hangen omdat ik eigenlijk alleen voor het wachtmuziekje belde
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
Stonden hier net niet wat meer reacties? 
-
S
Wie is dat op je ava? Mandysonnebloem wrote:Stonden hier net niet wat meer reacties?
-
ZHardtraxxer
- 311 posts member since 2015
- last seen Dec 2015
Goedemorgen
Sisandervanbruggen wrote:Wie is dat op je ava? Mandysonnebloem wrote:Stonden hier net niet wat meer reacties??
-
S
En de winnaar van de 'mooiste avatar van het jaar award' is geworden sonnebloem
#Teammandy
#Teammandy
Okdoei.sandervanbruggen wrote:En de winnaar van de 'mooiste avatar van het jaar award' is geworden sonnebloem![]()
#Teammandy
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
sandervanbruggen wrote:En de winnaar van de 'mooiste avatar van het jaar award' is geworden sonnebloem![]()
#Teammandy
-
S
Nobody can resist the sound of the Hardstyle princes. One day we all become slaves of her music and beautyness
#TEAMMANDY FORRR LIFEEEEEEEE!!!!!#@%+#-@€
Hup Mandy

Hup Mandy
-
S
Kindje gaat denk ik toch Mandy heten 
QFT 100 %Joey wrote:En dat wordt over een paar maanden vader. :')
Gaat het goed Sander? grsandervanbruggen wrote:Nobody can resist the sound of the Hardstyle princes. One day we all become slaves of her music and beautyness#TEAMMANDY FORRR LIFEEEEEEEE!!!!!#@%+#-@€
Hup Mandy![]()
pas maar op dat je vriendin edit: vrouw niet jaloers word 
-
S
Boeit niet, die geilt ook op de ginger baard van SAIN7
sandervanbruggen wrote: #Teammandy

-
ZHardtraxxer
- 311 posts member since 2015
- last seen Dec 2015
Ik hou wel een oogje in het zeil Sander, voor zowel je vrouw als het toekomstige kind.sandervanbruggen wrote:Boeit niet, die geilt ook op de ginger baard van SAIN7
Fuzzylogic wrote: Ze leest hier niet mee. Als je je piem0l in haar wilt schuiven moet je misschien een screenshot van alle berichten op deze pagina (inclusief die van jezelf) op een groot bord laten drukken, vooraan gaan staan tijdens haar set en het bord omhoog houden terwijl je een 'IK BEN SANDERVANBRUGGEN!!!'-shirt aanhebt.