Willem Wever
Held!!
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
RHardtraxxer
- 52 posts member since 2015
- last seen May 2016
Het valt allemaal wel mee hier. Erger is het in china waar de drang om te moeten en willen nog veel hoger ligt. Als gevolg van de cultuur daar. Vandaar ook het bizarre aantal zelfmoordneigingen onder studenten daar. Beetje makkelijk om de schuld bij zorg- en leerinstellingen te leggen. Het is de samenleving die zulke hoge eisen stelt om succesvol te zijn in alles.
Bagatelliseer jij nu zelfmoord(pogingen, omdat het aan de andere kant van de wereld meer/vaker gebeurt?
Heb jij dat woord helemaal zelf geleerd?Peperkoek wrote:Bagatelliseer jij nu zelfmoord(pogingen, omdat het aan de andere kant van de wereld meer/vaker gebeurt?
Nee, vandaag bij Nederlands gehad.Broken Balance wrote:Heb jij dat woord helemaal zelf geleerd?Peperkoek wrote:Bagatelliseer jij nu zelfmoord(pogingen, omdat het aan de andere kant van de wereld meer/vaker gebeurt?
Zelfs 4 jaar terug al, toen ik het als nutteloos vak op het HBO had.Peperkoek wrote:Nee, vandaag bij Nederlands gehad.Broken Balance wrote:Heb jij dat woord helemaal zelf geleerd?Peperkoek wrote:Bagatelliseer jij nu zelfmoord(pogingen, omdat het aan de andere kant van de wereld meer/vaker gebeurt?Maar daar ben jij te cool voor
Wat jij niet doet.
Gr.
-
KHardtraxxer
- 492 posts member since 2014
Nederlands is geen nutteloos vak. HT bewijst dit maar al te vaak 
Ik had het op een mediaproductie opleiding waar we Nederlands kregen wat gelijk stond aan Klas 1 niveauKWAAIE-MAX wrote:Nederlands is geen nutteloos vak. HT bewijst dit maar al te vaak
Op m'n huidige opleiding krijg je alleen Nederlands als de docenten merken dat je er slecht in bent.
DENNIS DAMMIT YOU'RE NOT GOING TO DO A STAN DERKSENBroken Balance wrote:
Zelfs 4 jaar terug al, toen ik het als nutteloos vak op het HBO had.
Wat jij niet doet.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOThe Skribbler wrote:DENNIS DAMMIT YOU'RE NOT GOING TO DO A STAN DERKSENBroken Balance wrote:
Zelfs 4 jaar terug al, toen ik het als nutteloos vak op het HBO had.
Wat jij niet doet.
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
IQ van een stoeptegel
mijn nederlants is ook slegt maar maakd me nix uit putjesschepper 4lijf mbo represend alle hogeropgelijden zijn studiebolle ;p;p 
whahah joddi wannneer zie ik jou weer¿¿¿¿
Je zus, je lijkt wel een allogtoon manJordi wrote:mijn nederlants is ook slegt maar maakd me nix uit putjesschepper 4lijf mbo represend alle hogeropgelijden zijn studiebolle ;p;p
-
CHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2026
Ik snap dit niet.chicken wrote:IQ van een stoeptegel
Ok doei
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Frappant
-
CHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2026
insiders grapje
Gaat met veel gelach gepaartchicken wrote:insiders grapje
paart?Broken Balance wrote:Gaat met veel gelach gepaartchicken wrote:insiders grapje