Maak daar maar 1% vanwrote:waarvan er minder dan 10% echt actief zijn volgens mijwrote:Hardtraxx heeft inmiddels meer dan 11000 leden
Waarom zo onaardig?!wrote:Godver heb je hem ook weer ziek balen gvd shitzooi man.
Haha, ik zei daar dat er wel weinig mensen waren, hoorde ik "het is wel Extase hè." xDwrote:Succes, ik sta er een maand na je. Ik ga morgen niet, dus ik hoor graag je impressie van de plek daar en het draaienwrote:[spam]
Laatste oproep: voor iedereen die mij wilt zien wous gaan morgen op fijne Techno muziek, café Extase in Tilburg is voor €2 the place to be vanaf 22:00.
Komt niet veel volk, maar geluid leek wel goed.
Verder was mijn draai ervaring echt geweldig
R
Hardtraxxer
52 posts member since 2015
last seen May 2016
Ewa lekkertjewrote:HoOooooi ben er weer
S
wrote:HoOooooi ben er weer
wrote:Ewa lekkertjewrote:HoOooooi ben er weer
Hoi dushi
R
Hardtraxxer
last seen May 2016
Binnenkort carnaval in eindhove. Iemand nog suggesties?
Pilotenoutfit alles.
Pilotenoutfit alles.
Heeeeeeeuul veel drinken.wrote:Binnenkort carnaval in eindhove. Iemand nog suggesties?
Pilotenoutfit alles.
Vanavond draaien in De Laak (het oude Starlight, voor de mensen uit omgeving Amersfoort), vroeger daar voor het eerst naar hardstyle avonden geweest met Headhunterz en Noisecontrollers en er nu zelf staan 
Gefeliciteerd, gaafwrote:Vanavond draaien in De Laak (het oude Starlight, voor de mensen uit omgeving Amersfoort), vroeger daar voor het eerst naar hardstyle avonden geweest met Headhunterz en Noisecontrollers en er nu zelf staan
Een droom die uitkomt dus!? Nee, succes en veel plezier man.wrote:Vanavond draaien in De Laak (het oude Starlight, voor de mensen uit omgeving Amersfoort), vroeger daar voor het eerst naar hardstyle avonden geweest met Headhunterz en Noisecontrollers en er nu zelf staan
Thanks!wrote:Gefeliciteerd, gaafwrote:Vanavond draaien in De Laak (het oude Starlight, voor de mensen uit omgeving Amersfoort), vroeger daar voor het eerst naar hardstyle avonden geweest met Headhunterz en Noisecontrollers en er nu zelf staan
Haha moet zeggen dat ik in die tijd nog nooit aan zelf draaien gedacht hadwrote:Een droom die uitkomt dus!? Nee, succes en veel plezier man.wrote:Vanavond draaien in De Laak (het oude Starlight, voor de mensen uit omgeving Amersfoort), vroeger daar voor het eerst naar hardstyle avonden geweest met Headhunterz en Noisecontrollers en er nu zelf staan
Toen was het alleen maar sklaslasik amvbmekben lasdlaALAM!!!! om 0500 op het internet.wrote: Haha moet zeggen dat ik in die tijd nog nooit aan zelf draaien gedacht had
Haha jep, goeie ouwe tijdwrote:Toen was het alleen maar sklaslasik amvbmekben lasdlaALAM!!!! om 0500 op het internet.wrote: Haha moet zeggen dat ik in die tijd nog nooit aan zelf draaien gedacht had
wrote:Toen was het alleen maar sklaslasik amvbmekben lasdlaALAM!!!! om 0500 op het internet.wrote: Haha moet zeggen dat ik in die tijd nog nooit aan zelf draaien gedacht had
R
Hardtraxxer
last seen May 2016
wrote:Toen was het alleen maar sklaslasik amvbmekben lasdlaALAM!!!! om 0500 op het internet.wrote: Haha moet zeggen dat ik in die tijd nog nooit aan zelf draaien gedacht had
S
Heuyyy post 1000