Maak daar maar 1% vanAniThing wrote:waarvan er minder dan 10% echt actief zijn volgens mijsandervanbruggen wrote:Hardtraxx heeft inmiddels meer dan 11000 leden
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
Waarom zo onaardig?!Daveytl wrote:Godver heb je hem ook weer ziek balen gvd shitzooi man.
Haha, ik zei daar dat er wel weinig mensen waren, hoorde ik "het is wel Extase hè." xDOrdinary Joe wrote:Succes, ik sta er een maand na je. Ik ga morgen niet, dus ik hoor graag je impressie van de plek daar en het draaienExoBassTix wrote:[spam]
Laatste oproep: voor iedereen die mij wilt zien wous gaan morgen op fijne Techno muziek, café Extase in Tilburg is voor €2 the place to be vanaf 22:00.
Komt niet veel volk, maar geluid leek wel goed.
Verder was mijn draai ervaring echt geweldig
-
RHardtraxxer
- 52 posts member since 2015
- last seen May 2016
Ewa lekkertjeteupie wrote:HoOooooi ben er weer
-
S
robinislief wrote:HoOooooi ben er weer
robinislief wrote:Ewa lekkertjeteupie wrote:HoOooooi ben er weer
Hoi dushi
-
RHardtraxxer
- last seen May 2016
Binnenkort carnaval in eindhove. Iemand nog suggesties?
Pilotenoutfit alles.
Pilotenoutfit alles.
Heeeeeeeuul veel drinken.robinislief wrote:Binnenkort carnaval in eindhove. Iemand nog suggesties?
Pilotenoutfit alles.
Vanavond draaien in De Laak (het oude Starlight, voor de mensen uit omgeving Amersfoort), vroeger daar voor het eerst naar hardstyle avonden geweest met Headhunterz en Noisecontrollers en er nu zelf staan 
Gefeliciteerd, gaafPommer wrote:Vanavond draaien in De Laak (het oude Starlight, voor de mensen uit omgeving Amersfoort), vroeger daar voor het eerst naar hardstyle avonden geweest met Headhunterz en Noisecontrollers en er nu zelf staan
Een droom die uitkomt dus!? Nee, succes en veel plezier man.Pommer wrote:Vanavond draaien in De Laak (het oude Starlight, voor de mensen uit omgeving Amersfoort), vroeger daar voor het eerst naar hardstyle avonden geweest met Headhunterz en Noisecontrollers en er nu zelf staan
Thanks!The Venator wrote:Gefeliciteerd, gaafPommer wrote:Vanavond draaien in De Laak (het oude Starlight, voor de mensen uit omgeving Amersfoort), vroeger daar voor het eerst naar hardstyle avonden geweest met Headhunterz en Noisecontrollers en er nu zelf staan
Haha moet zeggen dat ik in die tijd nog nooit aan zelf draaien gedacht hadwootum wrote:Een droom die uitkomt dus!? Nee, succes en veel plezier man.Pommer wrote:Vanavond draaien in De Laak (het oude Starlight, voor de mensen uit omgeving Amersfoort), vroeger daar voor het eerst naar hardstyle avonden geweest met Headhunterz en Noisecontrollers en er nu zelf staan
Toen was het alleen maar sklaslasik amvbmekben lasdlaALAM!!!! om 0500 op het internet.Pommer wrote: Haha moet zeggen dat ik in die tijd nog nooit aan zelf draaien gedacht had
Haha jep, goeie ouwe tijdTiMOTHYb wrote:Toen was het alleen maar sklaslasik amvbmekben lasdlaALAM!!!! om 0500 op het internet.Pommer wrote: Haha moet zeggen dat ik in die tijd nog nooit aan zelf draaien gedacht had
TiMOTHYb wrote:Toen was het alleen maar sklaslasik amvbmekben lasdlaALAM!!!! om 0500 op het internet.Pommer wrote: Haha moet zeggen dat ik in die tijd nog nooit aan zelf draaien gedacht had
-
RHardtraxxer
- last seen May 2016
TiMOTHYb wrote:Toen was het alleen maar sklaslasik amvbmekben lasdlaALAM!!!! om 0500 op het internet.Pommer wrote: Haha moet zeggen dat ik in die tijd nog nooit aan zelf draaien gedacht had
-
S
Heuyyy post 1000