en ik?stefan_helmond wrote:Stond ik nog op de vriendenlijst van Nera?
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
KHardtraxxer
- 492 posts member since 2014
Jullie twee stonden zelfs op zijn 3-namige vriendenlijst 
Wie staat daar nog meer op dan, hijzelf?
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Nee, andromeda
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Dat is een gedateerde lijst. Tegenwoordig ben ik blijkbaar te mainstream voor hemprovehito wrote:https://hardtraxx.com/off-topic/het-vrienden-van-nera-topic-t41090.html
ow ja dat is erg vervelend, ik wist niet dat hij alweer een nieuwe lijst had gemaaktSteffnov wrote:Dat is een gedateerde lijst. Tegenwoordig ben ik blijkbaar te mainstream voor hemprovehito wrote:https://hardtraxx.com/off-topic/het-vrienden-van-nera-topic-t41090.html
-
KHardtraxxer
Hij is gewoon een aardige gast haha, tegen mij deed hij altijd aardig 
inb4 heel HT opgeschud en massaal gehuil in zevertopic
inb4 heel HT opgeschud en massaal gehuil in zevertopic
Huil snik het was zo'n goede jongen
[spam]
Laatste oproep: voor iedereen die mij wilt zien wous gaan morgen op fijne Techno muziek, café Extase in Tilburg is voor €2 the place to be vanaf 22:00.
En na mij nog Doomcore, Industrial, Crossbreed "and higher" van Demanufacturer, The Relic en Carnage & Cluster
Mijn eerste gewone optreden en ik barst van energie. Zooooveel zin in!
Laatste oproep: voor iedereen die mij wilt zien wous gaan morgen op fijne Techno muziek, café Extase in Tilburg is voor €2 the place to be vanaf 22:00.
En na mij nog Doomcore, Industrial, Crossbreed "and higher" van Demanufacturer, The Relic en Carnage & Cluster
Mijn eerste gewone optreden en ik barst van energie. Zooooveel zin in!
Succes, ik sta er een maand na je. Ik ga morgen niet, dus ik hoor graag je impressie van de plek daar en het draaienExoBassTix wrote:[spam]
-
CHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2026
de mortuis nil nisi beneKWAAIE-MAX wrote:inb4 heel HT opgeschud en massaal gehuil in zevertopic
ZekersOrdinary Joe wrote:Succes, ik sta er een maand na je. Ik ga morgen niet, dus ik hoor graag je impressie van de plek daar en het draaienExoBassTix wrote:[spam]
een beter cadeau kan ik me niet wensenteupie wrote:HoOooooi ben er weer
Godver heb je hem ook weer ziek balen gvd shitzooi man.
-
CHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2026
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Toompie!teupie wrote:HoOooooi ben er weer
-
S
Hardtraxx heeft inmiddels meer dan 11000 leden 
waarvan er minder dan 10% echt actief zijn volgens mijsandervanbruggen wrote:Hardtraxx heeft inmiddels meer dan 11000 leden
-
KHardtraxxer
WELKOM TERUG!!!teupie wrote:HoOooooi ben er weer