Ik heb tyfus veel zin in het album van Coone. 
oostzaner wrote:Ik heb tyfus veel zin in het album van Coone, Digital Punk, A2, Frontliner, Bioweapon, Toneshifterz en TNT.
oostzaner wrote:Ik heb tyfus veel zin in het album van Coone, Digital Punk, A2, Frontliner, Bioweapon, Toneshifterz en TNT.
Zijn tegenstand stelt niet veel voor... Maar dan nog uitzonderlijke techniek voor een 9-jarigekatamaran wrote:http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=141971
HOLY FOCKING SHIT, nu al net zoveel balcontrole en skills als Messi, en gewoon 9 jaar oud. Zie hem al die lui voorbij dribbelen, en zie hem dansen met die bal, en zie hem sick goed kunnen hooghouden. Dit jongetje moet echt goed opgeleid worden, dan is hij als hij 18 is al de beste speler ter wereld.
Allemaal leuk en aardig, maar die jongen weet dus niet wat ''passen'' inhoudt. Als hij op z'n 18de nog zo speelt, al kan ie nog zo goed dribbelen, wordt ie iig niet de beste speler ter wereld.katamaran wrote:http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=141971
HOLY FOCKING SHIT, nu al net zoveel balcontrole en skills als Messi, en gewoon 9 jaar oud. Zie hem al die lui voorbij dribbelen, en zie hem dansen met die bal, en zie hem sick goed kunnen hooghouden. Dit jongetje moet echt goed opgeleid worden, dan is hij als hij 18 is al de beste speler ter wereld.
Waarrrrrr?Pommer wrote:Morgenavond alleen thuis, wie komt er langs![]()
sorry meot naar mn vriendinPommer wrote:Morgenavond alleen thuis, wie komt er langs![]()
SpakenburgggggHoofdcoach wrote:Waarrrrrr?Pommer wrote:Morgenavond alleen thuis, wie komt er langs![]()
Neem maar meeProtoss wrote:sorry meot naar mn vriendinPommer wrote:Morgenavond alleen thuis, wie komt er langs![]()
haha dat wil je wel hehPommer wrote:Neem maar meeProtoss wrote:sorry meot naar mn vriendinPommer wrote:Morgenavond alleen thuis, wie komt er langs![]()
like a toxic bombPommer wrote:ligt eraan hoe ze eruit ziet
Neem dan maar mee!Protoss wrote:like a toxic bombPommer wrote:ligt eraan hoe ze eruit ziet
haha dat bedoel ikPommer wrote:Neem dan maar mee!Protoss wrote:like a toxic bombPommer wrote:ligt eraan hoe ze eruit ziet
denk dat ik haar beter thuis kan laten met al die geile jongens we bellen we paar hoeren of strippersPommer wrote:Dan heb je ook niks te vrezen toch
Dat is nog beter!Protoss wrote:denk dat ik haar beter thuis kan laten met al die geile jongens we bellen we paar hoeren of strippersPommer wrote:Dan heb je ook niks te vrezen toch
FROM YOUR SUBCONCIOUS MINDProtoss wrote:haha ik ga slapen mien freund laters![]()
STRIKKKKEEE !!!!