Almighty wrote:1 a.....oostzaner wrote:Nieuw van Heineken: De Bierpad. Ijskoud bier uit je senseo.
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
1 augustus?Almighty wrote:1 a.....oostzaner wrote:Nieuw van Heineken: De Bierpad. Ijskoud bier uit je senseo.
Die bierpad.
Zou wel geniaal zijn.
-
B
Lekker bier met een koffiesmaakjeNando wrote:Die bierpad.Zou wel geniaal zijn.
Eindelijk weekend!
Wat een vage week, bijna geen les, maar toch hele week op school zitten.
Wat een vage week, bijna geen les, maar toch hele week op school zitten.
wat een heerlijk lamme schrale pokkedag,hij duurt echt eeuwig voor mijn gevoel 
Zo net weer wakker, even heerlijk 4 uren geslapen 
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Vanavond de derby 
welkePierrePruuk wrote:Vanavond de derby
Enige die ik kan vinden is Fortuna - MVVProtoss wrote:welkePierrePruuk wrote:Vanavond de derby
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Ja die dus 
Emile is er toch weer die van dat dumpert filmpje?Parvuz wrote:Vanavond weer VI kijken.
Ik ben ook vaste kijker overigens.
Jep, nare kerel. Mag hem niet.mrazura wrote:Emile is er toch weer die van dat dumpert filmpje?Parvuz wrote:Vanavond weer VI kijken.
Ik ben ook vaste kijker overigens.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Iemand nog leuke 1 april grappen uitgehaald?

-
T
Woohooo weekend 
wesskeej wrote:Woohooo weekend
Hele dag met mn veters los gelopen, en als iemand dan zegt, "Hee je veter zit los!", dan zeg ik, "Haa-haa 1 april zeker! ik ken dat soort geintjes!" 
haha das wel ownage, ik trapte er nog in 's ochtends vroegParvuz wrote:Hele dag met mn veters los gelopen, en als iemand dan zegt, "Hee je veter zit los!", dan zeg ik, "Haa-haa 1 april zeker! ik ken dat soort geintjes!"
Herman Finkers: "Het is vandaag 1 april, de juiste tijd is 5 voor 9, 1 april, het is 10 voor 9, 1 april, het is toch 4 voor 9. En op deze 2e april, 1 april beginnen wij met nieuws in het kort."

Wat een baas is dat toch.Parvuz wrote:Herman Finkers: "Het is vandaag 1 april, de juiste tijd is 5 voor 9, 1 april, het is 10 voor 9, 1 april, het is toch 4 voor 9. En op deze 2e april, 1 april beginnen wij met nieuws in het kort."
-
G
ik had er net eenHoofdcoach wrote:Iemand nog leuke 1 april grappen uitgehaald?
kreeg van een stockfoto site een nieuwsbrief: gratis stockfotos
ga ik dr naartoe:
APRIL FOOL!!!!!!!!!!
laaaaaaaaaaaaaaaaaame
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=141971
HOLY FOCKING SHIT, nu al net zoveel balcontrole en skills als Messi, en gewoon 9 jaar oud. Zie hem al die lui voorbij dribbelen, en zie hem dansen met die bal, en zie hem sick goed kunnen hooghouden. Dit jongetje moet echt goed opgeleid worden, dan is hij als hij 18 is al de beste speler ter wereld.
HOLY FOCKING SHIT, nu al net zoveel balcontrole en skills als Messi, en gewoon 9 jaar oud. Zie hem al die lui voorbij dribbelen, en zie hem dansen met die bal, en zie hem sick goed kunnen hooghouden. Dit jongetje moet echt goed opgeleid worden, dan is hij als hij 18 is al de beste speler ter wereld.