Wat was dit weer baas idd, dacht al wel vorige week dat Jan er uit zou vliegen vanwege die domme opmerking 'Ik had een dubbele agenda, en er komen nog vele verassingen' (of zo iets). Ik snap wel waarom die Kees zo flipt hoor, wat hij zelf al zei 'die Paulien waait gewoon vrolijk met de wind mee' en bepaalt gewoon zo maar weer 'Ik wil wel weer blijven'.maarten0546 wrote:Waarom flipt die kerel helemaal? Het is gewoon Jan zijn eigen schuld, heeft niks met Paulien te maken.wootum wrote:Was weer een heftige eilandraad bij Expeditie Robinson..
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
Kut Geza, kut Paulien 
Jan was baas, en Kees is ook een baas
Jan was baas, en Kees is ook een baas
Net teruggekeken en wat is Paulien een ontieglijk kutwijf jezus de christus. En die Geza vond ik van begin af aan al een rotventje. En Hans en Geraldine die gewoon lekker meelopen
Triest dit. Hoe kees reageert vind ik dan wel geniaal 
Ik snap er niets meer van. Volgens mij keken niet veel mensen nog Expeditie Robinson. Hoorde er nooit wat over. Maar volgens mij is er gisteren een moord gepleegd ofzo want er is commotie al om. 
Volg het ook altijd wel.
Kees, baas. Hopen dat hij wint nu Jan eruit is.
Kees, baas. Hopen dat hij wint nu Jan eruit is.
Sell out!!!!!!1Parvuz wrote:Ag, makkelijk geld verdienen.Ordinary Joe wrote:Dit zou ik dus echt niet kunnen.Parvuz wrote:Lui, ff een vraagje. Mn baas vroeg of ik vrijdag in ander restaurant van hem een poosje wou draaien . Thema is Halloween en t is bedoelt voor kids. Maar wtf moet ik dan in godsnaam draaien naast Thriller?De andere nummers die wat met halloween te maken hebben kennen ze nooit.
Ben de enige die hij kent die weet hoe die apparatuur werkt
Wat wil je daar mee zeggen?Delt-A wrote: Sell out!!!!!!1
Ja. Wat je nu doet is alleen voor het geld en de faam en omdat je volgend jaar op edc kids halloween wil staan.
Je wordt nou al commercieel hihi.Parvuz wrote:Wat wil je daar mee zeggen?Delt-A wrote: Sell out!!!!!!1Dat ik hardstyle moet draaien?
Sorry, ik ben een geldwolf (haha wolf met halloween...)Delt-A wrote:Ja. Wat je nu doet is alleen voor het geld en de faam en omdat je volgend jaar op edc kids halloween wil staan.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
hahahahhahahahahahahaParvuz wrote:Sorry, ik ben een geldwolf (haha wolf met halloween...)Delt-A wrote:Ja. Wat je nu doet is alleen voor het geld en de faam en omdat je volgend jaar op edc kids halloween wil staan.
oh
Wat een humor weer op de vrijdagochtend...
Eindelijk tweede deel van de TOA tribute opgenomen, echt te weninig tijd hiervoor 
"Ons nieuwste lid is minusmilitia"
Zal wel een faker zijn zeker
-
B
vast welSteffnov wrote:"Ons nieuwste lid is minusmilitia"
-
N
Je mag hem natuurlijk online zetten als je dat wiltOrdinary Joe wrote:Eindelijk tweede deel van de TOA tribute opgenomen, echt te weninig tijd hiervoor
Even schaamteloos spammen hierzo
Mensen ik heb dringend jullie hulp nodig! Ik ben zojuist verkozen tot één van de finalisten van de Dedicated DJ Contest en ik heb jullie stem nodig om de contest helemaal te winnen en uiteindelijk te mogen draaien naast o.a. Frequencerz, Psyko Punkz, Titan en Bass Modulators. Het enige wat je hoeft te doen is op onderstaande foto te reageren met 'Diffused'. Ik weet dat veel mensen het niet terecht vinden dat er een winnaar wordt bepaald door middel van een stemronde (ik zelf ook niet), maar het is nu eenmaal even niet anders
In ieder geval alvast heel erg bedankt en natuurlijk veel luisterplezier!
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater
De set waarmee ik de finale heb gehaald is hier te beluisteren:
View on SoundCloud
Tracklist:
1. Project One – The Story Unfolds
2. Zatox & Vamper – The Crew
3. Outlander – Our World
4. Rebourne – Daybreak
5. The Raiders – A Feeling (Tuneboy Remix)
6. Ellie Goulding & Living Phantoms - Hanging On (Digital Punk Bootleg)
7. Wildstylez – Forever!
8. Wasted Penguinz – International Departure
9. Headhunterz – The Fear Of Darkness
Mensen ik heb dringend jullie hulp nodig! Ik ben zojuist verkozen tot één van de finalisten van de Dedicated DJ Contest en ik heb jullie stem nodig om de contest helemaal te winnen en uiteindelijk te mogen draaien naast o.a. Frequencerz, Psyko Punkz, Titan en Bass Modulators. Het enige wat je hoeft te doen is op onderstaande foto te reageren met 'Diffused'. Ik weet dat veel mensen het niet terecht vinden dat er een winnaar wordt bepaald door middel van een stemronde (ik zelf ook niet), maar het is nu eenmaal even niet anders
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater
De set waarmee ik de finale heb gehaald is hier te beluisteren:
View on SoundCloud
Tracklist:
1. Project One – The Story Unfolds
2. Zatox & Vamper – The Crew
3. Outlander – Our World
4. Rebourne – Daybreak
5. The Raiders – A Feeling (Tuneboy Remix)
6. Ellie Goulding & Living Phantoms - Hanging On (Digital Punk Bootleg)
7. Wildstylez – Forever!
8. Wasted Penguinz – International Departure
9. Headhunterz – The Fear Of Darkness
Gedaan.
Voor The Story Unfolds alleen al.
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Heb ook gestemd! Maar wat is die van die Audiokickz slecht zeg! 
Ja die is echt heel erg inderdaad
Zullen wel vrienden van de jury zijn ofzo.
In ieder geval bedankt!
In ieder geval bedankt!
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Ook maar even gestemd, echt triest van Audiokickz inderdaad, en dan ook nog al die stemmen krijgen.
Stop & Play, die effecten en kwaliteit van de tracks ook.
En hopelijk is hij Audiotricker niet, gebruik anders Regain's track onder jouw naam..
Stop & Play, die effecten en kwaliteit van de tracks ook.
Thanks!
Ja ik snap het ook niet, stel dat je wint dan sta je daar. Ze hebben geen VDJ in die DJ Booth
En het lijkt me als organisatie ook dat je niet af wil gaan, nou dan moet je zo'n stel er natuurlijk niet neerzetten. Maar goed we zullen zien.
Ja ik snap het ook niet, stel dat je wint dan sta je daar. Ze hebben geen VDJ in die DJ Booth
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Er staat ook in de reglementen dat de deelnemers op CDJ's moeten kunnen draaienPommer wrote:Thanks!
Ja ik snap het ook niet, stel dat je wint dan sta je daar. Ze hebben geen VDJ in die DJ BoothEn het lijkt me als organisatie ook dat je niet af wil gaan, nou dan moet je zo'n stel er natuurlijk niet neerzetten. Maar goed we zullen zien.
-
B
Wow, die comments zijn trolls hoop ik?
Edit: Op feestboek bedoel ik hè
Edit: Op feestboek bedoel ik hè