Geen ideeLenny wrote:Hoe krijg je dat voor elkaar?bloemkool wrote:Ik ben geblokkeerd op Ws zn feestboek pagina
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
B
2 vrienden van mij zijn geblokkeert op de Intents Festival pagina van Facebook 
Lui, ff een vraagje. Mn baas vroeg of ik vrijdag in ander restaurant van hem een poosje wou draaien . Thema is Halloween en t is bedoelt voor kids. Maar wtf moet ik dan in godsnaam draaien naast Thriller?
De andere nummers die wat met halloween te maken hebben kennen ze nooit.
Hardstyle is tegenwoordig zo bekend dat ze Freakz at Night waarschijnlijk ook wel kennen 
Noisecontrollers- Trick or treat?Parvuz wrote:Lui, ff een vraagje. Mn baas vroeg of ik vrijdag in ander restaurant van hem een poosje wou draaien . Thema is Halloween en t is bedoelt voor kids. Maar wtf moet ik dan in godsnaam draaien naast Thriller?De andere nummers die wat met halloween te maken hebben kennen ze nooit.
Edit: wat versta jij onder kids?
Last edited by Peperkoek on 30 Oct 2013 23:26, edited 1 time in total.
View on YouTubeParvuz wrote:Lui, ff een vraagje. Mn baas vroeg of ik vrijdag in ander restaurant van hem een poosje wou draaien . Thema is Halloween en t is bedoelt voor kids. Maar wtf moet ik dan in godsnaam draaien naast Thriller?De andere nummers die wat met halloween te maken hebben kennen ze nooit.
WTF?toffee wrote:View on YouTube
-
DHardtraxx Elite
- 2349 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
Dalijk naar Thera voor een dagje producer les 
Basisschool/brugklas?HardstyleForEvah wrote:Noisecontrollers- Trick or treat?Parvuz wrote:Lui, ff een vraagje. Mn baas vroeg of ik vrijdag in ander restaurant van hem een poosje wou draaien . Thema is Halloween en t is bedoelt voor kids. Maar wtf moet ik dan in godsnaam draaien naast Thriller?De andere nummers die wat met halloween te maken hebben kennen ze nooit.
Edit: wat versta jij onder kids?
Ik ga gewoon top 40 draaien, beetje Lady Gaga, One Direction, Wildstylez, Bruno Mars. En tussendoor paar halloween achtige liedjes.
Is wel nodig ja, leer hem maar even weer tracks te maken als stash, DTHF, trespassing etc.Dylan-E wrote:Dalijk naar Thera voor een dagje producer les
@ Jimmy Nutrin: Wat de fak...
Haha niceJordi wrote:Is wel nodig ja, leer hem maar even weer tracks te maken als stash, DTHF, trespassing etc.Dylan-E wrote:Dalijk naar Thera voor een dagje producer les
Aha, succes in ieder gevalParvuz wrote:Basisschool/brugklas?HardstyleForEvah wrote:Noisecontrollers- Trick or treat?Parvuz wrote:Lui, ff een vraagje. Mn baas vroeg of ik vrijdag in ander restaurant van hem een poosje wou draaien . Thema is Halloween en t is bedoelt voor kids. Maar wtf moet ik dan in godsnaam draaien naast Thriller?De andere nummers die wat met halloween te maken hebben kennen ze nooit.
Edit: wat versta jij onder kids?![]()
Ik ga gewoon top 40 draaien, beetje Lady Gaga, One Direction, Wildstylez, Bruno Mars. En tussendoor paar halloween achtige liedjes.kan er niet bijster veel vinden.
Dit zou ik dus echt niet kunnen.Parvuz wrote:Lui, ff een vraagje. Mn baas vroeg of ik vrijdag in ander restaurant van hem een poosje wou draaien . Thema is Halloween en t is bedoelt voor kids. Maar wtf moet ik dan in godsnaam draaien naast Thriller?De andere nummers die wat met halloween te maken hebben kennen ze nooit.
View on YouTubeParvuz wrote:Lui, ff een vraagje. Mn baas vroeg of ik vrijdag in ander restaurant van hem een poosje wou draaien . Thema is Halloween en t is bedoelt voor kids. Maar wtf moet ik dan in godsnaam draaien naast Thriller?De andere nummers die wat met halloween te maken hebben kennen ze nooit.
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Hahaha die ken ik nog wel janielstil wrote:View on YouTubeParvuz wrote:Lui, ff een vraagje. Mn baas vroeg of ik vrijdag in ander restaurant van hem een poosje wou draaien . Thema is Halloween en t is bedoelt voor kids. Maar wtf moet ik dan in godsnaam draaien naast Thriller?De andere nummers die wat met halloween te maken hebben kennen ze nooit.
Was weer een heftige eilandraad bij Expeditie Robinson..
Waarom flipt die kerel helemaal? Het is gewoon Jan zijn eigen schuld, heeft niks met Paulien te maken.wootum wrote:Was weer een heftige eilandraad bij Expeditie Robinson..
Ag, makkelijk geld verdienen.Ordinary Joe wrote:Dit zou ik dus echt niet kunnen.Parvuz wrote:Lui, ff een vraagje. Mn baas vroeg of ik vrijdag in ander restaurant van hem een poosje wou draaien . Thema is Halloween en t is bedoelt voor kids. Maar wtf moet ik dan in godsnaam draaien naast Thriller?De andere nummers die wat met halloween te maken hebben kennen ze nooit.